Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
poczekaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: poczekaj » 14 gru 2015, 09:27

A sprawdzałeś stan oleju na ciepłym silniku? Rozgrzej porządnie silnik, zatrzymaj się na płaskim i po 10 minutach sprawdź olej. Porządnie mam na myśli żebyś przejechał kilkanaście km, a nie ledwo złapać 90 stopni i od razu sprawdzać.
Miałem to samo. Cały czas jak sprawdzałem był olej przy max i postanowiłem pewnego dnia zmierzyć jak spadły temperatury na dworze. Okazało się, że jest powyżej kulki. Zacząłem panikować, robić kilka pomiarów przy krótkiej jeździ po mieście i ciągle powyżej max. Za którymś razem po dłuższej jeździe wszystko było ok. <okok>
Jak okaże się że wciąż jest za dużo, a wymiana była niedawno, to odciągnij trochę i obserwuj czy nie przybywa.

Nadol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 18 maja 2014, 21:39
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 14 gru 2015, 12:36

Zaraz odciągną mi troszkę oleju, ale masrtwi mnie pokrywa na lewej stronie zaworów od pasażera jest jakby osad tam jakby uszczelniacze wypaliło no i te zera w grupach 72-77.

poczekaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: poczekaj » 14 gru 2015, 13:31

No to wymień oringi, podkładki miedziane i blaszki zamykające.

Nadol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 18 maja 2014, 21:39
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 14 gru 2015, 14:24

Nie było potrzeby odciągania tak jak mówiłeś jest nalany po prostu górny stan, czyli nic nie rośnie. Co zrobic z tymi czasami wtrysków ze mam wszędzie zera oprócz 72 w 3 kolumnie jest -4.

poczekaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 14 sty 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: poczekaj » 14 gru 2015, 15:09

Z czasami nic bym nie robił. Już było wiele głosów, że pomiary w vcds są mało miarodajne. Skup się na objawach zużytych wtrysków. Jak żadnych nie ma, to nie warto szukać problemów na siłę.

Andrzej1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 07 lis 2015, 14:24
Lokalizacja: Bydgoszc

Post autor: Andrzej1980 » 14 gru 2015, 20:41

Potrzebuje info o demontażu wtrysków 2,7TDI, 2009rok najlepiej jakiś manual. Pomoże ktoś

Matizzulo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 136
Rejestracja: 23 maja 2012, 15:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Matizzulo » 14 gru 2015, 21:04

Panowie opłaca się kupić komplet wtryskiwaczy z silnika ASB 2008r sprawdzane w serwisie Bosha wszystkie stan idealny (nowe ciśnienie 31 te podobno 30 czegośtam ) z wydrukiem z Boscha za 2tys?

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 14 gru 2015, 21:39

Nadol pisze:Nie było potrzeby odciągania tak jak mówiłeś jest nalany po prostu górny stan, czyli nic nie rośnie. Co zrobic z tymi czasami wtrysków ze mam wszędzie zera oprócz 72 w 3 kolumnie jest -4.
Tym bym sie akurat wogole nie przejmowal, ile masz to auto?
Andrzej1980 pisze:Potrzebuje info o demontażu wtrysków 2,7TDI, 2009rok najlepiej jakiś manual. Pomoże ktoś
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/show ... s-possible
Matizzulo pisze:Panowie opłaca się kupić komplet wtryskiwaczy z silnika ASB 2008r sprawdzane w serwisie Bosha wszystkie stan idealny (nowe ciśnienie 31 te podobno 30 czegośtam ) z wydrukiem z Boscha za 2tys?
Jak masz papier na to ze sa dobre to ja bym bral, jeszcze jakbys na wydrukach mial podane kody IMA tak zebys mogl sprawdzic czy to wydruki faktycznie od tych wtryskow co chcesz kupic to juz wogole fajnie.

Nadol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 18 maja 2014, 21:39
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 15 gru 2015, 20:53

No i wracam z problemem, oleju nie przybywa. Widze rano jak odpalę auto to jakby biała pare? Auto stoi na dworze, a sa ujemne temperatury. Czy to możliwe ze para czy po prostu podlewa wtrysk? Na ciepłym aucie juz tak nie ma. Dzis raz zaciął mi sie rozrusznik na pol sekundy dosłownie. Wyciągać wtryski i zawozić na stół czy czekać az bedą jakies objawy? Dodam ze mam mory dekiel na głowicy od pasażera

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 15 gru 2015, 22:01

No przy tych temperaturach to raczej normalne ze z rana leci para z wydechu.
Jesli chodzi o dekiel to mozliwe ze te cos nei tak z tymi "pokrywami" wtryskow, co tam jest takie mokre? Paliwo, olej?

Adi_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
Imię: Adi
Rocznik: 2021
Moje auto: RS6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: V6 3.2 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: None

Post autor: Adi_ » 21 gru 2015, 11:21

Czy jest jakies inny sposob na podglad parmetrow wtryskow zeby sprawdzic ich stan poza wyciaganiem ??

Obrazek

Na drugim cylindrze przy wymianie swiec zarowych swieca byla zalna. I ten zakresy kresa sie wokol tych co na zdjeciu. Auto nie kopci chodzi dobrze ale nie wiem czy juz sie nie koncza.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 21 gru 2015, 12:42

Korekcje dawek w normie, korekcje czasow masz w innych grupach. Jaka byla ta swieca?

Adi_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
Imię: Adi
Rocznik: 2021
Moje auto: RS6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: V6 3.2 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: None

Post autor: Adi_ » 22 gru 2015, 11:39

Nie wiesz gdzie moge znelsc te korekcje czasow bo nie moge sie tego doszukac.

Siweca zarowa po wykrecniu byla cala mokra. Na 4 cylindrze siadla ale to wymienia sie wszystkie.

eliasz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 24 lip 2014, 23:59
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: eliasz » 25 sty 2016, 22:05

Witam. Problem wtrysków dopadł i mnie <zalamka>
Standardowo: przybywa oleju, zacina się przy odpalaniu i czasami lekko zafaluje obrotami. Spalanie nieco wzrosło.

Oceńcie proszę, które wtryski do wymiany:



8:30:52 Group 072
-34.0 ms Time Corr.
-20.0 ms Time Corr.
-16.0 ms Time Corr.


18:30:52 Group 073
2.0 ms Time Corr.
8.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


18:30:52 Group 074
-10.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.
-10.0 ms Time Corr.


18:32:01 Group 075
4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.


18:32:01 Group 076
-10.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
-10.0 ms Time Corr.


18:32:01 Group 077
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.

[ Dodano: 2016-01-25, 22:05 ]
Ktoś coś? Nie chciałbym jeździć jeśli wtryski leją i chce kupić nowe. Pytanie: ile?

RadarVR6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 13 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: RadarVR6 » 26 sty 2016, 12:03

eliasz, wszystkie wtryski do wymiany. stare sprawdz i sprzedaj.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja