rozrząd A6 3,2FSI
rozrząd A6 3,2FSI
Witam Wszystkich,
posiadam A6 3,2 benzyna , automat rok 2007 . Mechanik powiedział mi , że muszę wymienić rozrząd . Wycenił na około 7000 zł . Wiem , że muszę wymienić , ale czy istniej jakieś inne rozwiązanie ,TAŃSZE ?. Np . czy można taki rozrząd znaleźć na złomach samochodowych ? Proszę o pomoc , ponieważ to jak dla mnie trochę dużo
posiadam A6 3,2 benzyna , automat rok 2007 . Mechanik powiedział mi , że muszę wymienić rozrząd . Wycenił na około 7000 zł . Wiem , że muszę wymienić , ale czy istniej jakieś inne rozwiązanie ,TAŃSZE ?. Np . czy można taki rozrząd znaleźć na złomach samochodowych ? Proszę o pomoc , ponieważ to jak dla mnie trochę dużo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
No jasne ze mozna wlozyc zamiast lacucha killogram zlomu... na pewno tez udalo by sie dosztukowac lancuch od roweru... bedzie taniej...
a tak calkiem powaznie nie zaoszczedzisz za bardzo, a jak zaoszczedzisz to nie bedzie to dobrze zrobione i zaraz znow cos sie posypie. Na forum (tym i np. motor-talk.de) jest masa tematow odnosnie lancuchow i spora liczba osob nie szla "po taniosci" i tez miala wieksze lub mniejsze problemy z tym tematem, po czesci z winy mechanikow i ich przygotowania oraz wyposazenia po czesci z checi ciecia kosztow (nie wymieniania chociazby wariatorow lub latwizny i wymiany tylko "gory").
a tak calkiem powaznie nie zaoszczedzisz za bardzo, a jak zaoszczedzisz to nie bedzie to dobrze zrobione i zaraz znow cos sie posypie. Na forum (tym i np. motor-talk.de) jest masa tematow odnosnie lancuchow i spora liczba osob nie szla "po taniosci" i tez miala wieksze lub mniejsze problemy z tym tematem, po czesci z winy mechanikow i ich przygotowania oraz wyposazenia po czesci z checi ciecia kosztow (nie wymieniania chociazby wariatorow lub latwizny i wymiany tylko "gory").
dad12310, Niby dlaczego musisz wymienić rozrząd ? Czy masz jakieś problemy z silnikiem ?
Hałas podczas uruchamiania ? Błędy w ECM ?
W silnikach 3.2 FSI nie ma żadnego interwału wymiany rozrządu .
A może po prostu mechanik chce cię naciągnąć na wymyśloną przez niego naprawę / wymianę .
Hałas podczas uruchamiania ? Błędy w ECM ?
W silnikach 3.2 FSI nie ma żadnego interwału wymiany rozrządu .
A może po prostu mechanik chce cię naciągnąć na wymyśloną przez niego naprawę / wymianę .

AUDI - Przewaga dzięki technice
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
dad12310, Niby dlaczego musisz wymienić rozrząd ? Czy masz
Mam , głośno chodzi .Oprócz , tego nie raz zdarza się , że nie ma mocy , dodaję gazu , a on ledwo co jedzie I często pojawia mi się żółta lampka ( silniczek ). Co pojadę do mechanika mi go wykasuję , To się na nowo pojawia .
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- ratchet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 13 lip 2014, 15:39
- Moje auto: S6 Plus C4
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Wrocław
Koszt części to około 4K w aso wymiana nawet z wyjęciem silnika ile może kosztować 1,5k??
Na częściach febi okolo 3k, zaraz am dostac potwierdzeie z kosztow z ASO
Potwierdzam koszt części w ASO 4k, z robocizną polecieli ladnie "Ponad 20 roboczogodzin bo trzeba wyjąć skrzynie" i sugerowali że może skończyć się tylko na wymianie górnych napinaczy bo to one najczęściej są winne...
Na częściach febi okolo 3k, zaraz am dostac potwierdzeie z kosztow z ASO
Potwierdzam koszt części w ASO 4k, z robocizną polecieli ladnie "Ponad 20 roboczogodzin bo trzeba wyjąć skrzynie" i sugerowali że może skończyć się tylko na wymianie górnych napinaczy bo to one najczęściej są winne...
Jestem po niedawnej wymianie kompletnego rozrządu. Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że "po taniości" to można kochankę traktować, jak Ci się już znudziła. 7k to dobra cena za tą naprawę, pytanie tylko czy ten mechanik robił już te silniki? Bo ja odwiedziłem kilku, którzy mówili, że to nie problem ale po przeczytaniu wielu wątków w sieci na ten temat mogę powiedzieć, że nie jest łatwo znaleźć speca który dobrze potrafi 3.2FSI zrobić. Rozrząd wymieni Ci nawet Jasiek w stodole, bo ma odpowiednie blokady, kanał itp. Tylko potem silnik będzie chodził prawie jak nowy - ale prawie to kolosalna różnica w tym wypadku. Pojawią się (tak jak u mnie) głupawe błędy w vag-u, będzie się zapalał check itp. ale autko będzie jeździć...
Podsumowując: Tą kwotę musisz Kolego na klatę przyjąć ale następna decyzja to wybór pewnego fachowca. Ty musisz mieć pewność, że on te silniki robił (a nie tylko się chwali)i klienci są zadowoleni. Ja pokonałem 400km żeby zostawić auto na naprawę... Słyszałem opinie, że nawet w ASO (albo zwłaszcz tam) nie potrafią dobrze naprawić rozrządu w 3.2FSI.
Podsumowując: Tą kwotę musisz Kolego na klatę przyjąć ale następna decyzja to wybór pewnego fachowca. Ty musisz mieć pewność, że on te silniki robił (a nie tylko się chwali)i klienci są zadowoleni. Ja pokonałem 400km żeby zostawić auto na naprawę... Słyszałem opinie, że nawet w ASO (albo zwłaszcz tam) nie potrafią dobrze naprawić rozrządu w 3.2FSI.
Witam kolegów i koleżanki,
Podepnę się do tematu, bo mnie też dotknęła "klątwa rozrządu". Szczęście w nieszczęściu zaczęło stukać akurat jak auto odstawiałem do warsztatu (paradoksalnie na zrobienie paru pierdół...).
Mechanicy potwierdzili moje obawy - łańcuch luźny i trzeba rozrząd zrobić. Zdecydowałem się robić całość od razu, tylko mam pytanie. Czy ktoś jeździ i przyznaje się do rozrządu Dino Cars? Mechanicy zaczęli ogarniać części, ale nikt nie ma kompletu i trzeba będzie jakoś tydzień czekać na same graty
Na Allegro znalazłem zestaw rozrządu Dino Cars dostępny od ręki, przy czym napinacze i łańcuchy nie są fabryczne.. Jest sens bawić się w te "wynalazki"? Nie zależy mi tak na kasie jak na czasie, a ten komplecik miałbym na wtorek w warsztacie...
Podepnę się do tematu, bo mnie też dotknęła "klątwa rozrządu". Szczęście w nieszczęściu zaczęło stukać akurat jak auto odstawiałem do warsztatu (paradoksalnie na zrobienie paru pierdół...).
Mechanicy potwierdzili moje obawy - łańcuch luźny i trzeba rozrząd zrobić. Zdecydowałem się robić całość od razu, tylko mam pytanie. Czy ktoś jeździ i przyznaje się do rozrządu Dino Cars? Mechanicy zaczęli ogarniać części, ale nikt nie ma kompletu i trzeba będzie jakoś tydzień czekać na same graty
