Nie podejdą, Allroad z tego co pamiętam ma ET25.pawel87 pisze:Wiam panowie mam pytanie czy do a6 c5 allroad podejda felgi 18x8cali et 45 prosze o pomoc pozdrawiam
Ostatnio kopiłem felgi 8'' ET30 od chłopaka któremu do Allroada nie weszły.
Ja miałem założone R19 8.5J ET35 na przód z oponami 235/35 i miałem dystans 10 mm.....czyli bez dystansu musiało by być ET25. Z tyłu miałem R19 9.5J ET35 z oponami 265/30 i tam wchodziło bez dystansu. Generalnie tył powinien wejść przy ET 45, ale koła wpadną trochę za głęboko. A na przód przy ET45 będziesz musiał zastosować minimum 20 mm dystansu lub nawet 25-30 mm bo jesli na przód chcesz wstawić 9.5J to sama szerokość felgi wynosi już nieco ponad 240 mm. To już jest naprawdę szeroko, a jeśli do tego opony mają być minimum 245 szerokości to już w ogóle.adrian1115 pisze:Szybkie pytanie wejdzie do S6 4x9.5j ET45 R19? Stawiam, że będzie potrzebny dystans z 10mm ale czy to wystarczy?
ja jednak będę się upierał iż 7j16 et35 to optymalne rozwiązanie w SPAM do stosowanych w przedliftowych et 45mwx pisze:Jaka szerokość felgi?
Przy takim małym ET i wąskiej feldze/oponie (np 7-8J) zwiększasz promień zataczania i auto nie prowadzi się już tak dobrze jak na "fabrycznych" parametrach - steruje się nerwowo i zaczyna pojawiać się zjawisko tzw. torque steering, do tego ciągnie mocniej w koleinach i może uciekać przy hamowaniu na nawierzchni o zmiennej przyczepności.
Wiem to z praktyki - mam letnie felgi 8J z oponami 235 na ET30 z przodu i jest słabo. Na zimówkach ET45 7,5j 235 kieruje się duużo pewniej.
Wygląd wyglądem, a fizyki i geometrii nie oszukasz.
Większa stabilność związana z większym rozstawem to bajki, pozytywny wpływ na jazdę jest pomijalnie mały, w porównaniu ze szkodami jakie powoduje.