[ BMK 3.0 224 KM] Nietypowy problem z rozrusznikiem lub akum
Kolego zacznij najpierw od najtańszych rzeczy czyli w tym przypadku rozrusznika - kolega plebansk tez miał identyczny problem jak ty , tylko na ciepłym i tez nie zawsze , wszystkie dobre wujku też wróżyły z fusów że wtryski , on zrobił rozrusznik i pali jak nowy ... Jak to wyeliminujesz to wtedy mozna myśleć o innych rzeczach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar 2015, 20:13
- Lokalizacja: Żagań
Tak ale podłączenie do kompa będzie mnie kosztować tyle co nic a przynajmniej będę wiedział w jakim stanie mam wtryski.Dziadekblack pisze:Kolego zacznij najpierw od najtańszych rzeczy czyli w tym przypadku rozrusznika - kolega plebansk tez miał identyczny problem jak ty , tylko na ciepłym i tez nie zawsze , wszystkie dobre wujku też wróżyły z fusów że wtryski , on zrobił rozrusznik i pali jak nowy ... Jak to wyeliminujesz to wtedy mozna myśleć o innych rzeczach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar 2015, 20:13
- Lokalizacja: Żagań
No właśnie, wymieniałeś, bo z tego co się orientuje to są wtryski piezoelektryczne i ich się nie regeneruje, tzn coś tam słyszałem o regeneracji ale podobno jest nieopłacalna, więc może ktoś mi powie jak to z tymi wtryskami jest? czy się regeneruje czy nie? jaki jest koszt regeneracji ?marach8 pisze:245kk ja wymienialem
Było omawiane: https://a6klub.pl/-asb-30-232-km-biale-i-smierdzace-spaliny-nowe-wtryski-vt78317.htmlukasz150691 pisze:No właśnie, wymieniałeś, bo z tego co się orientuje to są wtryski piezoelektryczne i ich się nie regeneruje, tzn coś tam słyszałem o regeneracji ale podobno jest nieopłacalna, więc może ktoś mi powie jak to z tymi wtryskami jest? czy się regeneruje czy nie? jaki jest koszt regeneracji ?marach8 pisze:245kk ja wymienialem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Giżycko/Aachen
Ja kupiłem nowy komplet poprawionych tzn nowszychlukasz150691 pisze:No właśnie, wymieniałeś, bo z tego co się orientuje to są wtryski piezoelektryczne i ich się nie regeneruje, tzn coś tam słyszałem o regeneracji ale podobno jest nieopłacalna, więc może ktoś mi powie jak to z tymi wtryskami jest? czy się regeneruje czy nie? jaki jest koszt regeneracji ?marach8 pisze:245kk ja wymienialem
Sam wtrysk wyglądał na nowy koszt 5850zl
Lepiej tak niż dziury w tlokach
[ Dodano: 2015-12-10, 20:15 ]
chociaż jeden mądrze gadaDziadekblack pisze:Wątpię że poznasz ich stan podłączając do kompa , najspczęściej w przypadku tych wtrysków nic nie da się stwierdzić komputerem , tylko na stole ...poczytaj trochę o tym na forum , sporo tego
Mnie magicy zapewniali ze wtryski ok słuchali przez dotknięcie metalową rurką
Inni wymieniali jakieś przekaźniki
A jak zobaczyłem jak się z nich leje na stole to wolałem zrobić płukanie układu paliwa i sprawdzić ciśnienie sprężania
Na szczęście jest super
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 mar 2015, 20:13
- Lokalizacja: Żagań
Szkoda, że komputerem nic się nie da wykazać ja na razie sprawdziłem z kompa korekty na wtryskach i wygląda to następująco
Grupa 72
czas włączenia 1 10ms
czas włączenia 2 2,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 73
czas włączenia 1 -2,0ms
czas włączenia 2 0,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 74
czas włączenia 1 10ms
czas włączenia 2 2,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 75
czas włączenia 1 -12ms
czas włączenia 2 -2,0ms
czas włączenia 3 -4,0ms
Grupa 76
czas włączenia 1 -10ms
czas włączenia 2 -6,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 77
czas włączenia 1 6,0ms
czas włączenia 2 0,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Ktoś może jakoś odnieść się do tych wyników?
Z tego co pisali ludzie na forum to pierwsza wartość nie może przekraczać -45ms, a druga -15ms
P.S akumulator wymieniłem na nowy bo stary okazało się że na rozruchu ma tylko 550A
a nominalnie powinien mieć 850A i 110ah
Zmieniłem na VARTA silver dynamic 110ah 920 A
Grupa 72
czas włączenia 1 10ms
czas włączenia 2 2,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 73
czas włączenia 1 -2,0ms
czas włączenia 2 0,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 74
czas włączenia 1 10ms
czas włączenia 2 2,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 75
czas włączenia 1 -12ms
czas włączenia 2 -2,0ms
czas włączenia 3 -4,0ms
Grupa 76
czas włączenia 1 -10ms
czas włączenia 2 -6,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 77
czas włączenia 1 6,0ms
czas włączenia 2 0,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Ktoś może jakoś odnieść się do tych wyników?
Z tego co pisali ludzie na forum to pierwsza wartość nie może przekraczać -45ms, a druga -15ms
P.S akumulator wymieniłem na nowy bo stary okazało się że na rozruchu ma tylko 550A
a nominalnie powinien mieć 850A i 110ah
Zmieniłem na VARTA silver dynamic 110ah 920 A
Może się tam wybitnie jakoś nie znam, ale wtryski to raczej masz oklukasz150691 pisze:Szkoda, że komputerem nic się nie da wykazać ja na razie sprawdziłem z kompa korekty na wtryskach i wygląda to następująco
Grupa 72
czas włączenia 1 10ms
czas włączenia 2 2,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 73
czas włączenia 1 -2,0ms
czas włączenia 2 0,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 74
czas włączenia 1 10ms
czas włączenia 2 2,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 75
czas włączenia 1 -12ms
czas włączenia 2 -2,0ms
czas włączenia 3 -4,0ms
Grupa 76
czas włączenia 1 -10ms
czas włączenia 2 -6,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Grupa 77
czas włączenia 1 6,0ms
czas włączenia 2 0,0ms
czas włączenia 3 0,0ms
Ktoś może jakoś odnieść się do tych wyników?
Z tego co pisali ludzie na forum to pierwsza wartość nie może przekraczać -45ms, a druga -15ms
P.S akumulator wymieniłem na nowy bo stary okazało się że na rozruchu ma tylko 550A
a nominalnie powinien mieć 850A i 110ah
Zmieniłem na VARTA silver dynamic 110ah 920 A
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 20 lis 2014, 16:20
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Panowie pomoże ktoś wtryski mam nowe alternator ma nowy regulator napięcia, rozrusznik dziś z serwisu odebrany naprawiony aku badany sprawny nie przygasaja mi kontrolki ale przy odpaleniu kołatnie rozrusznik i rozłacza go jak przytrzymam kluczyk to odpali 0 błedów. Co robić bo już nie wiem gdzie szukać
Jade ulicom opony asfalt drom pingwiny jak zobacza audi na zawał umra hej Julian Julian on twardy jest jak głaz jedziemy Panie ciut za wolno trzeba wcisnąć gaz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 20 lis 2014, 16:20
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
ja teraz mam tak postoi dłużej rano do przekręcenia to nie odpali z automatu przejedziesz się gasisz wsadzasz kluczyk pyk bez problemu odpala już z automatu za każdym razem dopóki znów długo nie postoi zaczynam podejrzewać że masa ma fiołki albo gdzieś w przekaźnikach coś się dzieje
Jade ulicom opony asfalt drom pingwiny jak zobacza audi na zawał umra hej Julian Julian on twardy jest jak głaz jedziemy Panie ciut za wolno trzeba wcisnąć gaz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 wrz 2018, 21:26
- Lokalizacja: Sanok
Byl tu ostatnio opisywany ten problem i gosc mial jakis przekaznik walniety ja bym polecil tez sprawdzic mase silnika jezeli to nie pomoze odrzalowac i podjechac do aso na sprawezenie wtryskow poniewaz sa dosc drogie a wymiana moze byc niekonieczna dlatego lepiej sprawdzenie zlecic aso niekoniecznie pozniej u nich to robic tylko sprawdzic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 20 lis 2014, 16:20
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 wrz 2018, 21:26
- Lokalizacja: Sanok
Re: Nietypowy problem z rozrusznikiem lub akum
idymy pisze:W przypadku BMK 80% przycinania przy odpalaniu oznacza zalewanie komory silnika ON przez lejące wtryski. Sam wałkowałem ten problem i obecnie jestem w trakcie wymiany wtrysków.
Pozostałe 20% to akumulator, rozrusznik lub kable od niego - kiedyś na forum ktoś wspomniał. Myślę, że jak poszukasz w temacie o przycinaniu to znajdziesz.
Również zacząłem od wymiany akumulatora.
Proponuję, sprawdź akumulator i wrzuć korekty wtrysków z bloków pomiarowych 72-77 wówczas będzie można ocenić czy są ok - chyba, że jesteś po wymianie.
Zgadzam sie z tym co piszesz ale kiedys bylo tu jeszcze opisywane ze gosc mial uszkodzony przekaznik tam bym tez pozagladal
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga