Mam na imię Łukasz i jestem tu nowy, ale już z niektórymi się znam.
Otóż szukałem długi swojej A6stki i chciałem żeby była w dobrym stanie technicznym bo mam pracę dosyć wyjazdową a że pracuję na swój rachunek to niejako auto jest mi potrzebne w dieslu i komfortowe.
Samochód na który się zdecydowałem jest od klubowego kolegi Mrozu76.
Na ogólnopolskim zlocie zdobył 5 miejsce za auto - co świadczy że dbał o swoje 4 koła.
Od Niedzieli ( 22.11.2015 ) Auto przeszło w moje ręce.
Nie powiem samochodu się uczę jeśli chodzi o techniczne atrybuty jak również co można samemu wykonać unikając mechaników.
Dotychczas jeździłem Felicią który była też dobrze dobajerzona. Jestem delegatem klubu Skody ( Skodovka - Club ) więc, jeśli potrzebujecie jakiejś informacje o Skodach to służę pomocą.
Na zloty Audi w miarę możliwości będę przyjeżdżać.
Autko przed zakupem było garażowane i teraz też będzie.
Parametry Auta:
Audi A6 C4
Silnik: 2.5 TDI
Moc: 170PS po Chipie 350 Nm, według sprzedającego.
Napęd Quattro
4 elektryczne szyby
Xenon HID
El.szyber
El. fotele skórzane czarne bez grzania
Kierownica z S-Line
Jeździ na oleju 15W/40 Mobil 1.
Brakuje mi podłokietnika, ale to się z czasem dołoży.
Teraz najważniejsze jest uszczelnić silnik bo chyba mam małą niagarę spod dekla i popatrzę co tam jeszcze jej brakuje do pełni szczęścia.
Na pewno wymiana osłony wewnętrznej na maglu od strony kierowcy bo widziałem że rozerwane jest i to w pierwszej kolejności trzeba zrobić.
Od spodu raczej sucho.
Foty :
Dzień zakupu:
Drugi dzień po zakupie, przed garażem.
Pierwsza naprawa też już za mną.
Przed:
Wyraźnie widać łuszczenie się pierwszej warstwy, także jest do zrobienia.
Po:
Tu już zerwanie pierwszej warstwy, oczyszczenie i spawanie.
Tylny wydech też zrobiony ( To info dla Mrozu76 ).
Jako, że zimy jeszcze nie ma a temperatura najgorsza do mycia nie jest, to wczoraj Lora została umyta po małej trasie ( ok. 200 km )
Fotki:
Tu efekty pianownicy.
Piana Valet Pro Ph Neutral.
Koła: Iron X.
Potem płukanie:
Później Mycie na 2 wiadra Shiny Garage Strawberry:
Kolejno spłukałem i zrobiłem jej opony Megsem Endurace.
Następnie wszystko wytarłem mikrofibrami w tym Fluffym i Megsem.
Efekt mnie powiedzmy zadowolił na takie kilkuetapowe mycie.
Dzisiaj odebrałem Lore od mechanika zrobione zostało kilka pierdół.
- Uszczelka pod deklem zaworowym
- Linki ręcznego nowe
- tylne hamulce nowe
- zregenerowane w komplecie tylne zaciski
- wymienione wszystkie przewody hamulcowe elastyczne - bo były niezaciekawe
- wymieniony filtr oleju i nowy olej wlany.
- zlikwidowana większa część wycieków
Do zrobienia:
- przekładania kierownicza bo podcieka, czyli tradycyjnie uszczelnienia i nowe gumy, ale to już na wiosne.
-żarówki podświetlające licznik <-- Ma ktoś jakiś poradnik na to jak to się wymienia? Chętnie bym samemu podłubał w weekend póki temperatura na zewnątrz jeszcze łaskawa.