Nie wiem gdzie to pytanie zadać.
Chciałem sprawdzić szczelność układu chłodniczego. Mam gaz i troszkę pocą mi się węże przy kolankach do reduktora. Tylko nie wiem czy wymienić kolanka bo to chwila roboty jest potem odpowietrzania ukladu czy tylko same węże wymienić.
Plan miałem tak, kupić korek od wyrównawczego, zakleić go na stałe i wkleić wąż od kompresora i podpiąć go np pod koło zapasowe tam sa około 2 bary lub dmuchnąć z kompresora max 2 bary.
Czy to ciśnienie i pomysł jest ok?
Jak zacznie lecieć z węża to wąż jak z kolanek to kolanka. Oczywiście na zimnym silniku.
[APU 1.8 150 KM] Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[APU 1.8 150 KM] Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Po prostu dokręć bardziej te opaski i będzie ok
Gazownicy zawsze coś za słabo dokręcą u siebie musiałem też to poprawiać.
Jak wyciska płyn to może znaczyć że za duże ciśnienie w układzie a tam jest najsłabsze miejsce.
U kumpla tak się działo bo korek ze zbiorniczka się zepsuł. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Gazownicy zawsze coś za słabo dokręcą u siebie musiałem też to poprawiać.
Jak wyciska płyn to może znaczyć że za duże ciśnienie w układzie a tam jest najsłabsze miejsce.
U kumpla tak się działo bo korek ze zbiorniczka się zepsuł. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga