Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[APU 1.8 150 KM] Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[APU 1.8 150 KM] Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego

Post autor: zarzyk » 28 lis 2015, 03:45

Nie wiem gdzie to pytanie zadać.

Chciałem sprawdzić szczelność układu chłodniczego. Mam gaz i troszkę pocą mi się węże przy kolankach do reduktora. Tylko nie wiem czy wymienić kolanka bo to chwila roboty jest potem odpowietrzania ukladu czy tylko same węże wymienić.

Plan miałem tak, kupić korek od wyrównawczego, zakleić go na stałe i wkleić wąż od kompresora i podpiąć go np pod koło zapasowe tam sa około 2 bary lub dmuchnąć z kompresora max 2 bary.

Czy to ciśnienie i pomysł jest ok?

Jak zacznie lecieć z węża to wąż jak z kolanek to kolanka. Oczywiście na zimnym silniku.

Obrazek
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 28 lis 2015, 08:33

Króćce są aluminiowe, pewnie się utleniły i przez to podcieka między nimi a gumą. Ja bym ściągnął węże, wyczyścił i zakręcił jeszcze raz. Mi też cieknie przy podstawie filtra ale przecieki są znikome, ok 1.5L/rok, nie robię z tym nic z braku czasu i wrodzonego lenistwa..

Dżejkob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 06 lip 2010, 09:30
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: Dżejkob » 06 gru 2015, 22:28

Po prostu dokręć bardziej te opaski i będzie ok
Gazownicy zawsze coś za słabo dokręcą u siebie musiałem też to poprawiać.
Jak wyciska płyn to może znaczyć że za duże ciśnienie w układzie a tam jest najsłabsze miejsce.
U kumpla tak się działo bo korek ze zbiorniczka się zepsuł. Po wymianie wszystko wróciło do normy.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 08 gru 2015, 13:55

o dobrze ze przypomiałeś o korku bo kupiłem nowy zaraz wcisne i póki zimny silnik skrece jeszcze raz opaski i umyje calosc.

Jest jakiś sposób na odpowietrzenie układu bez ściągania weży z nagrzewnicy?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga