Witam Panowie. Jest to moje pierwsze autko ze stajni Audi Wcześniej jeździłem Mercem w211 e500 na pneumacie i od tego czasu zakochałem się w tego typu zawieszeniu i komforcie jakim daje Autko ogólnie sprowadziłem osobiście z Niemiec z zamiarem handlu ale już podczas drogi powrotnej w mej głowie zaświtała myśl by zostawić je dla siebie bo tak mi się spodobało ;D Tak więc od razu po wróceniu do kraju zająłem się formalnościami i zarejestrowałem je na siebie Rok 2000 , 250tyś oryginalnego przebiegu, serwisowane do końca a Audi zadbane w środku jak i na zewnątrz . Na drodze silnik sprawia tyle frajdy że ciężko mi oszczędnie nim jeździć ;P
Dzisiaj byłem a Audi w celu sprawdzenia pełnej historii auta oraz napraw i usług serwisowych rozrząd 15 tys km temu i dwie turbosprężarki również nowe z przebiegiem ok 15 tyś Przebieg oczywiscie oryginalny i do końca serwisowany w aso Wczoraj odebrałem auto od profi firmy zajmującej się czyszczeniem i konserwacją wnętrz . Skórki ogarnięte oraz wszystkie plastiki i dywaniki W środku czuć powiew nowości ;D Dzisiaj rozleciał mi się wiatrak a dokładnie śmigło od chłodnicy. W aso 340zł ale udało mi się znaleźć część o tym samym nr za 50zł. Fakt używana ale myślę że się nie rozleci w 3 dni i trochę posłuży:) Ogarnąłem tez polerkę lamp które teraz wyglądają jak nowe i cieszą oko W planach mam założenie instalacji LPG gdyż robię dużo km a zasilać skarbu państwa nie mam zamiaru. Dzisiaj byłem na wstępnej rezerwacji terminu i obliczeniu kosztów. Sterownik Stag Qmax wtryski Barakudy dwa reduktory i butla w kole Wszystko nastawione pod wysoką wydajność i niezawodność. Kwota coś ok 5 tyś ale myślę że szybko mi się zwróci