CZeść wszystkim
Mam małe pytanie dotyczące kluczyka, otóż jest on oryginalny zakupiony z autem jednak po włożeniu i przekręceniu odpala i gaśnie. Jak rozumiem brak jest komunikacji z immo. Nie wiem dlaczego miałby się wykodować bo nie słyszałem o takim przypadku ale pytanie jest następujące - czy i jak mogę go zakodować własnoręcznie.
Pozdrawiam
kluczyk nie współpracuje
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
kiedyś miałem zmieniane zegary bo mi padły i oddałem magikowi, on zmienił zegary i tyle ale miał jeden kluczyk. Prawda jest taka, że dopiero teraz uświadomiłaś mi, że może dlatego drugi kluczyk nie działa. Jeżeli mogę zakodować ten klucz pod te wymienione zegary to bądź tak uprzejma i powiedz mi jakMazdomania pisze:A zegary w tym aucie masz ORI? Kluczy da się dokodować do immo lub całkiem można immo wyłączyć.

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Jak masz immo2 to jest prosta sprawa, jak immo3 to potrzebujesz PIN nowych i chyba starych zegarów. Druga sprawa to czy zegary VDO czy Jaeger ? Full FIS czy 1/2 FIS ?
2000 to raczej immo3 więc: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _(Cluster)
A żeby wyciągnąć PIN potrzebujesz programu VAG EEprom Programmer i zwykłego kabelka KKL (ten sam co do VAG 311.2 czy VCDS)
Jeśli to są zegary VDO to się uda, jeśli Jaeger to trzeba już inny interfejs
Możesz wrzucić zrzut ekranu z połączenia z 17-Instruments z menu głównego będzie widac co jest
Tak czy siak jak zdobędziesz PIN to wtedy zwykły VCDS ogarnie adaptację kluczyków do immo
2000 to raczej immo3 więc: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _(Cluster)
A żeby wyciągnąć PIN potrzebujesz programu VAG EEprom Programmer i zwykłego kabelka KKL (ten sam co do VAG 311.2 czy VCDS)
Jeśli to są zegary VDO to się uda, jeśli Jaeger to trzeba już inny interfejs

Możesz wrzucić zrzut ekranu z połączenia z 17-Instruments z menu głównego będzie widac co jest

Tak czy siak jak zdobędziesz PIN to wtedy zwykły VCDS ogarnie adaptację kluczyków do immo

Ostatnio zmieniony 02 gru 2015, 18:27 przez xoslox, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tu jest też temat odnośnie kodowania kluczyka:
-a6-c5-kodowanie-immo-dla-uzywanego-klu ... t38758.htm
-a6-c5-kodowanie-immo-dla-uzywanego-klu ... t38758.htm
dzięki za info, producenta zegarów nie znam, jest to pełen FIS rok 2002. jestem w trakcie zmian auta, jedno czeka na kupca a drugie kupione i zaczynam je doprowadzać do stanu który mnie zadawala
Jak już będzie jedyna aktualne to zmienię w profilu. Tymczasem poznajemy się z autem, manualem i V6. Mam jeszcze kilka pytań ale zacznę od szukajki.
