Witam.
Audi A6 C5 '98 2.8 Quattro automat tip-tronic bez instalacji gazowej.
Auto oddalem mechanikowi na podstawową serwisówke - wymiane olejów w skrzyni, silniku, filtrów, płynów, świec, uszczelnienie skrzyni, silnika itd itp.
Niestety wyczuwam tutaj wałek bo gosc lubi od ludzi kase za nic wyciągnac i auto odebrałem z następującym problemem:
Mechanik bez podłączania komputera stwierdzil, że na pewno nie jest to wina skrzyni, ani oleju ani nic z tym związanego tylko trzeba przeczyścic przepustnice, a później przed samym garazem powiedział mi, że to na pewno jakiś czujnik... Dlatego w dupie mam tego gościa i pojechałem do innego mechanika.
Objawy:
Gdy jadę sobie powoli, najczęściej w jakimś korku w tempie wolnym, na 3 lub 4 biegu najczęściej delikatnie dodając gaz aby auto nadal się toczyło, to obroty skaczą 1700-1500, 1500-1300, 1300-1100. Prędkość wtedy to wolne toczenie się w granicach 35-55km/h. Na trasie powyżej 2000 obrotów nie zauważalne zjawisko skakania obrotów jednak auto przy prędkościach 130-150km/h auto przerywa, szarpie, dusi się. Często mam wrażenie że nie ma odpowiedniej mocy.
Po podłączeniu komputera diagnostycznego BOSCH wyświetla się błąd:
45B0 el. zawór dopł. powietrza do kolekt. Przerwa.
Z lewej strony (pasażer) pod osłoną układu dolotowego, jakiś okrągły czujnik umieszczony na filtrze powietrza (blisko rurek od klimatyzacji) do którego dochodzi kostka dwupinowa (o ile sie nie myle) oraz krótki wężyk około centymetrowy i z drugiej strony kolejny.
Po odpaleniu auta po kilu sekundach, może minucie - zaczyna w nim w środku stukać coś jakbz zawór w silniku.
Czy to może być przyczyna tego cyujnika czy coś innego?
Powyższe sytuacje nie dzieją się za każdym razem. Czasami jest OK.
Poydrawiam.
Falujące obroty podczas jazdy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 lip 2015, 15:48
- Lokalizacja: PL / UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 lip 2015, 15:48
- Lokalizacja: PL / UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 lip 2015, 15:48
- Lokalizacja: PL / UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 lip 2015, 15:48
- Lokalizacja: PL / UK
Przed oddaniem auta do mechanika problemu tego nie bylo i bledu czujnika tak samo i sytuacja ta nie zachodzi zawsze.
Skoro skrzynia to moze jednak przy wymianie oleju mogli cos nieodpowietrzyc? Skrzynia sama powinna to chyba zrobić. Ręce mi juz opadają. Zostalo dwa tygodnie do dluuugiej drogi, mam nadzieje, ze się uda kurde.
Skoro skrzynia to moze jednak przy wymianie oleju mogli cos nieodpowietrzyc? Skrzynia sama powinna to chyba zrobić. Ręce mi juz opadają. Zostalo dwa tygodnie do dluuugiej drogi, mam nadzieje, ze się uda kurde.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
jeśli wcześniej olej w skrzyni nie był ruszany to jest prawdopodobieństwo, że po wymianie może się dopiero zacząć sypać. poczytaj na forum było kilka takich przypadków.cegielka111 pisze:Przed oddaniem auta do mechanika problemu tego nie bylo i bledu czujnika tak samo i sytuacja ta nie zachodzi zawsze.
Skoro skrzynia to moze jednak przy wymianie oleju mogli cos nieodpowietrzyc? Skrzynia sama powinna to chyba zrobić. Ręce mi juz opadają. Zostalo dwa tygodnie do dluuugiej drogi, mam nadzieje, ze się uda kurde.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga