No więc zaczęło się. Pierwsze objawy zaczęły się 2-3 tygodnie temu. Na wolnych obrotach i zimnym silniku od czasu do czasu występowało pojedyncze szarpnięcie silnika. Przy temperaturze płynu 70-80 szarpanie się nasilało i ustępowało kiedy się nagrzał do 90 st. Z dnia na dzień coraz gorzej. Dziś pracował jak na 3 cylindrach i dymił na wolnych obrotach. Kabelek podłączony i mamy błąd:
Z programu Polski VAG:
16688 Brak zapłonu cylinder 4 - brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Z VAG COM:
16688 - Cylinder Misfire Detected P0304 - 35-00 - -
Log z bloków 13, 18, 23
klik
Jakie macie propozycje? Ja podejrzewam styki na 4 cylindrze i chyba od tego zacznę bo najtaniej. A później wiązka lub regeneracja.
[ AVF 1.9 131 KM] Telepanie na wolnych obrotach - Czas pompo
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy