Jaki kabelek do [ A6 C7]?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
Jaki kabelek do [ A6 C7]?
Witam wszystkich,
Jak w temacie
Może ktoś poradzić
Dziś chciałem skasować serwis w aucie ale lipa. Brak połączenia ze sterownikiem.
Mam VCDS 805 ale za stary. Działał przy [ C6],ale teraz ... bida.
[ Dodano: 2015-11-03, 10:09 ]
Naprawdę nikt nic?
Jak w temacie
Może ktoś poradzić
Dziś chciałem skasować serwis w aucie ale lipa. Brak połączenia ze sterownikiem.
Mam VCDS 805 ale za stary. Działał przy [ C6],ale teraz ... bida.
[ Dodano: 2015-11-03, 10:09 ]
Naprawdę nikt nic?
VODKA- connecting people
- nilson9@wp.pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 lip 2016, 14:07
- Lokalizacja: Kolobrzeg
Witam a powiedz kolego w zielone menu to jaka kombinacja przycisków
?
Zakupiłem auto prosto z salonu c6 c7 2016 i nie wiem dokładnie jakie mmi jest
Widzę ze jest kilka modeli wydaje mi sie ze mam mmi 3G plus
Czy sie mylę
?
Wiem ze prawdopodobnie będę musiał odblokować zielone kablem vcds
Jeśli można wiedzieć ta kombinacje wejścia w zielone menu byłbym bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
Paweł
[ Dodano: 2016-07-25, 19:05 ]
[quote="nilson9@wp.pl"]Witam a powiedz kolego w zielone menu to jaka kombinacja przycisków
?
Zakupiłem auto prosto z salonu c6 c7 2016 i nie wiem dokładnie jakie mmi jest
Widzę ze jest kilka modeli wydaje mi sie ze mam mmi 3G plus
Czy sie mylę
?
Wiem ze prawdopodobnie będę musiał odblokować zielone kablem vcds
Jeśli można wiedzieć ta kombinacje wejścia w zielone menu byłbym bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
P.s w instrukcji mam napisane MMI NAWIGACJA PLUS Z TOUCH
Paweł

Zakupiłem auto prosto z salonu c6 c7 2016 i nie wiem dokładnie jakie mmi jest
Widzę ze jest kilka modeli wydaje mi sie ze mam mmi 3G plus
Czy sie mylę

Wiem ze prawdopodobnie będę musiał odblokować zielone kablem vcds
Jeśli można wiedzieć ta kombinacje wejścia w zielone menu byłbym bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
Paweł
[ Dodano: 2016-07-25, 19:05 ]
[quote="nilson9@wp.pl"]Witam a powiedz kolego w zielone menu to jaka kombinacja przycisków

Zakupiłem auto prosto z salonu c6 c7 2016 i nie wiem dokładnie jakie mmi jest
Widzę ze jest kilka modeli wydaje mi sie ze mam mmi 3G plus
Czy sie mylę

Wiem ze prawdopodobnie będę musiał odblokować zielone kablem vcds
Jeśli można wiedzieć ta kombinacje wejścia w zielone menu byłbym bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
P.s w instrukcji mam napisane MMI NAWIGACJA PLUS Z TOUCH
Paweł
nilson
- nilson9@wp.pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 lip 2016, 14:07
- Lokalizacja: Kolobrzeg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Witam i o kabelek pytam.
Jaki na dzień dzisiejszy polecacie kabelek i interfejs do a6c7 2012rok .
Mam na myśli przyzwoite ceny budżetowe nie z ADACO
e-service.info.pl VAG009?
Jakieś różne testery z wyświetlaczami z portalu aukcyjnego alle...?
Różnego rodzaju wersje VCDS z olx tylko jaki pewny i dobry ?
A może jest na forum jakiś dobry pewny dostawca ?(proszę się zgłaszać z ofertami na PW):)
Zapewne najlepszy będzie VCDS ? Może być na lapka najlepiej po polsku ale jak wersja angielska ma coś więcej to nie wykluczam.
Proszę o poradę jako nowy użytkownik Audi.
Chcę móc zrobić kablem wszystko od prostych ustawień przez kasowanie inspekcji oil/serw po kodowanie kluczy, wyłączenie start/stop, tylne światła łącznie z dziennymi i oczywiście sprawdzanie i kasowanie błędów.
Jaki na dzień dzisiejszy polecacie kabelek i interfejs do a6c7 2012rok .
Mam na myśli przyzwoite ceny budżetowe nie z ADACO
e-service.info.pl VAG009?
Jakieś różne testery z wyświetlaczami z portalu aukcyjnego alle...?
Różnego rodzaju wersje VCDS z olx tylko jaki pewny i dobry ?
A może jest na forum jakiś dobry pewny dostawca ?(proszę się zgłaszać z ofertami na PW):)
Zapewne najlepszy będzie VCDS ? Może być na lapka najlepiej po polsku ale jak wersja angielska ma coś więcej to nie wykluczam.
Proszę o poradę jako nowy użytkownik Audi.
Chcę móc zrobić kablem wszystko od prostych ustawień przez kasowanie inspekcji oil/serw po kodowanie kluczy, wyłączenie start/stop, tylne światła łącznie z dziennymi i oczywiście sprawdzanie i kasowanie błędów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1356
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
AVDI na full-u do VAG, uzupełniony przez VCDSorg. i kilka programatorów do pamięci i procesorówMisiek_kb89 pisze: Chcę móc zrobić kablem wszystko od prostych ustawień przez kasowanie inspekcji oil/serw po kodowanie kluczy, wyłączenie start/stop, tylne światła łącznie z dziennymi i oczywiście sprawdzanie i kasowanie błędów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Nie aż tak wszystko:)yarowsc pisze:AVDI na full-u do VAG, uzupełniony przez VCDSorg. i kilka programatorów do pamięci i procesorów
Czyli wiemy już, że w przystępnej cenie VCDS reszta odpada. Czyli musi być klon... i teraz klon to jest idealna kopia oryginalnego ross-techa która ma tylko ten mankament, że musi być program odłączony od neta bo w innym wypadku jak się zaktualizuje to wykryje, że coś jest nie halo i kabelek do wywalenia czy tak ?
Mam 4 propozycje która z nich waszym zdaniem najlepsza? Z tego co czytałem sporo osób ma VCDS 12.12 ale ja bym się skłaniał ku polskiej wersji 17.1.3 lub VAG009 1680EN. Zaznaczę, ze zależy mi tylko na obsłudze mojego auta A6C7 2012 nie ma potrzeby obsługi nowszych czy starszych.
1. Ze strony e-service.info.pl VAG009 który jak widzę ma VCDS 1680 Cena około 165zł
2. Z OLX.pl VCDS 17.1.3 po Polsku klon za około 300zł
3. Ten sam portal jak wyżej VCDS 17.8 za 200zł
4. VCDS 12.12+ Kabel za około 130zł
Myślę, że nowi użytkownicy chętnie by się dowiedzieli jakie kabelki Gwardia forum poleca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Dzięki Panowie:)
wybrałem nr 2. Z OLX.pl VCDS 17.1.3 po Polsku klon za około 300zł
Zrobiłem co chciałem czyli sprawdziłem błedy, ustawiłem zapamiętywanie funkcji START & STOP i włączyłem światła autostradowe. Nie mogę jednak ustawić świateł na tryb SKANDYNAWSKI (moim zdaniem bezpieczniej jest jak cały dzień świecą się też tylne światła postojowe a nie tylko dzienne z przodu), Powodem zapewne jest to że nie mam sterownika/ modułu Bordnetz ( mam full ledy z przodu)
Pozdrawiam
wybrałem nr 2. Z OLX.pl VCDS 17.1.3 po Polsku klon za około 300zł
Zrobiłem co chciałem czyli sprawdziłem błedy, ustawiłem zapamiętywanie funkcji START & STOP i włączyłem światła autostradowe. Nie mogę jednak ustawić świateł na tryb SKANDYNAWSKI (moim zdaniem bezpieczniej jest jak cały dzień świecą się też tylne światła postojowe a nie tylko dzienne z przodu), Powodem zapewne jest to że nie mam sterownika/ modułu Bordnetz ( mam full ledy z przodu)
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nie wydaje mi się, aby świecące w dzień tylne światła postojowe podnosiły bezpieczeństwo
. Przednie jeszcze rozumiem (np. podczas wyprzedzania można dostrzec auto jadące z naprzeciwka), ale tylne
. Jadąc w korku przecież widzisz samochód jadący przed Tobą, więc nie ma potrzeby, aby tył był oświetlony. Jadąc w trasie zbliżasz się powoli do auta i chyba widzisz go
. Oczywiście przednie dzienne świecą się tylko, gdy jest ładnie. Światła powinny przełączyć się na mijania + pozycja z tyłu, gdy wjedziemy w ciemniejszy obszar (tunel, las, itp.) lub zacznie zapadać zmrok. Natomiast gdy czujnik deszczu wykryje opady oraz jest pochmurno i włączymy wycieraczki, to powinny też się wtedy włączyć światła mijania + pozycja z tyłu.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Ja jednak uważam, że jak jestem lepiej widoczny jest bezpieczniej. Poza tym mam ustawione światła mijania aby się zapalały wcześnie a mimo to czasami jest tak, że wolałbym jechać na dziennych z przodu ale mieć już włączone tylne pozycje. Dla mnie pozorna oszczędność tylnych lamp to nie oszczędność. Tak jak jedni lubią system START & STOP a inni nie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska