1,8t awt uboga mieszanka
trochę to wszystko długo trwało bo po podmianie na stary przepływomierz było jeszcze gorzej. Postanowiłem kupić narazie używkę z allegro. Szybka podmiana przed blokiem i autko już nie przerywa ani na benzynie ani na gazie (przynajmniej na jeździe próbnej) logi oczywiście zrobiłem i oto one:
http://vaglog.pl/log_240109.html
http://vaglog.pl/log_240108.html
http://vaglog.pl/log_240109.html
http://vaglog.pl/log_240108.html
Nieszczelności w dolocie raczej brak (chociaż jeszcze go przejże). A co do ciśnienia paliwa to nie mam pojęcia, podpowiedz kolego jak to sprawdzić mogę. Może coś wam podpowiem;/ czasem w aucie czuć benzynę.
[ Dodano: 2015-11-21, 13:26 ]
No wiec problem powraca. Raczej w trochę lżejszych objawach bo na gazie. Po skasowaniu błędów niby wszystko ok ale przejadę parę kilometrów i zaczyna się "zamulać". Jak mu przycisnę w vagu wyskakuje błąd wypadania zapłonu na 1 cylindrze, zaczyna migać "check" i nagle jak by coś puszczało normalnie przyspiesza dalej. Dodam ze w vagu w grupie 33 nadal mam duże wartości na benzynie i na gazie.
[ Dodano: 2015-11-21, 13:26 ]
No wiec problem powraca. Raczej w trochę lżejszych objawach bo na gazie. Po skasowaniu błędów niby wszystko ok ale przejadę parę kilometrów i zaczyna się "zamulać". Jak mu przycisnę w vagu wyskakuje błąd wypadania zapłonu na 1 cylindrze, zaczyna migać "check" i nagle jak by coś puszczało normalnie przyspiesza dalej. Dodam ze w vagu w grupie 33 nadal mam duże wartości na benzynie i na gazie.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Podmień cewki miejscami i zobaczysz czy wtedy przejdzie błąd na inny cylinder. Jak zostanie to wtedy to samo ze świecami. Jak się okaże, że nadal na 1 cylindrze to do sprawdzenia jak pisałem ciśnienie paliwa i wtryskiwacz, może być przytkany i powodować ubogą mieszankę - je też (wtryski) możesz podmienić miejscami i wtedy zobaczysz czy zmieni się błąd danego cylindra. Drogą dedukcji można dojść do rozwiązania problemu i w dodatku takie podmiany to nic skomplikowanego w PB 
