Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

1,8t awt uboga mieszanka

Silniki benzynowe
Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 09 lis 2015, 19:10

Dokładnie najpierw podmień na starą jak masz bo być może ona jest dobra a problem tkwi w czym innym, pomień i zrób loga 002+033+032 na jałowym i dynamicznie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

kosiarab
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 27 lip 2015, 11:14
Lokalizacja: as

Post autor: kosiarab » 17 lis 2015, 16:51

trochę to wszystko długo trwało bo po podmianie na stary przepływomierz było jeszcze gorzej. Postanowiłem kupić narazie używkę z allegro. Szybka podmiana przed blokiem i autko już nie przerywa ani na benzynie ani na gazie (przynajmniej na jeździe próbnej) logi oczywiście zrobiłem i oto one:
http://vaglog.pl/log_240109.html
http://vaglog.pl/log_240108.html

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 19 lis 2015, 18:19

Przepływka niby raz pokazuje te 120 a czasami znowu zaniżony MAF, do tego cały czas idzie na ubogo i bardzo wzbogaca. Sprawdzałeś nieszczelności i ciśnienie paliwa ? ? ?

kosiarab
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 27 lip 2015, 11:14
Lokalizacja: as

Post autor: kosiarab » 21 lis 2015, 13:26

Nieszczelności w dolocie raczej brak (chociaż jeszcze go przejże). A co do ciśnienia paliwa to nie mam pojęcia, podpowiedz kolego jak to sprawdzić mogę. Może coś wam podpowiem;/ czasem w aucie czuć benzynę.

[ Dodano: 2015-11-21, 13:26 ]
No wiec problem powraca. Raczej w trochę lżejszych objawach bo na gazie. Po skasowaniu błędów niby wszystko ok ale przejadę parę kilometrów i zaczyna się "zamulać". Jak mu przycisnę w vagu wyskakuje błąd wypadania zapłonu na 1 cylindrze, zaczyna migać "check" i nagle jak by coś puszczało normalnie przyspiesza dalej. Dodam ze w vagu w grupie 33 nadal mam duże wartości na benzynie i na gazie.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 21 lis 2015, 14:55

Ja miałam takie objawy jak mi cewka padała.

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 21 lis 2015, 16:29

Podmień cewki miejscami i zobaczysz czy wtedy przejdzie błąd na inny cylinder. Jak zostanie to wtedy to samo ze świecami. Jak się okaże, że nadal na 1 cylindrze to do sprawdzenia jak pisałem ciśnienie paliwa i wtryskiwacz, może być przytkany i powodować ubogą mieszankę - je też (wtryski) możesz podmienić miejscami i wtedy zobaczysz czy zmieni się błąd danego cylindra. Drogą dedukcji można dojść do rozwiązania problemu i w dodatku takie podmiany to nic skomplikowanego w PB ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja