Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

swap 4.2 v8 do c5

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
ViconLolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 20 lis 2010, 13:25
Lokalizacja: Olsztyn

swap 4.2 v8 do c5

Post autor: ViconLolo » 08 lis 2015, 21:17

siemka ! mam pytanie czy ktos slyszal o kims albo zna kogos kto wkladal v8 do zwyklej budy a6 c5 ? mam kilka pytan jak rozwiazac problem odnosnie dlugosci pasa przedniego co trzeba tam wyrzezbic czy maja juz jakies swoje metody jak ogarnac potem wisko i chlodnice ? pzdr Adam !
Quattro jest jak dobry SPAM - po co jeździć na ręcznym, jak można dać w p***ę'!

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 08 lis 2015, 21:21

Skrzynia w 4.2 też jest inna, i tunel jest pod nią zrobiony szerszy. Nie wiem, czy 5hp24 wejdzie do budy a6 z 2,5 tdi.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 08 lis 2015, 21:26

Budy z 4.2 pod machą są inne.
Jeśli masz parcie na swapa z mocną benzyna to ładuj 2.7T. Zawirusuj i lata co najmniej tak dobrze jak V8 <okok>

ViconLolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 20 lis 2010, 13:25
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: ViconLolo » 11 lis 2015, 16:19

mam juz dawce z v8 potrzebuje tylko osoby ktora kiedys cos takiego robila bo wiem ze sa takie osoby moja kupilem z tiptornikiem ale zrobilem swap na manual teraz przyszed czas na powrot do tipa ale juz z 4.2 i fakt pod maska jest 6cm wiecej w 4.2 ale to tylko przez pas predni bo nadkola i reszta sa takiej samej dlugosci :) znacze dopiero dzialac po nowym roku ale juz teraz chcialbym zaopatrzyc sie w niezbedna wiedze do tego rodzaju modu :) bo juz widze ze wisko w 4,2 jest a w 2,5 mam elektryczne wiatraki za chlodnica :)
Quattro jest jak dobry SPAM - po co jeździć na ręcznym, jak można dać w p***ę'!

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 11 lis 2015, 16:38

Zerknij na tunel skrzyni - tip w 4,2 jest większy niżw innych silnikach.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 11 lis 2015, 20:07

ViconLolo pisze:fakt pod maska jest 6cm wiecej w 4.2 ale to tylko przez pas predni bo nadkola i reszta sa takiej samej dlugosci
Z tego co pamiętam to podłużnice w 4.2 są dłuższe.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 11 lis 2015, 21:00

Podluznice inne, tunel inny, nie zmiescisz skrzyni. Nic nie będzie pasować
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja