Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Szczegółowe pytanie dotyczące wymiany maglownicy

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
kamil-2k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 28 lip 2012, 10:27
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Szczegółowe pytanie dotyczące wymiany maglownicy

Post autor: kamil-2k » 07 lis 2015, 22:36

Witam. Panowie czy aby odkręcić maglownicę na 100% trzeba wyjąć akumulator aby dostać się do jednej z tych 3 śrub co ją trzymają???
O co chodzi... Mianowicie oddałem auto do zakładu, który zajmuje się regeneracją (znana firma). Miałem stuki. Szczególnie słychać przy zapalonym silniku i ruszaniu kierownicą lewo prawo. Słychać głośne stuki i luz w maglu. Przed tym całym zabiegiem parę dni wcześniej mechanik zdjął osłonę z lewej strony na maglu i na podnośniku sprawdziliśmy czy jest luz no i oczywiście był. Umówiony na regenerację oddałem auto o 8 rano przed 13 dostałem telefon, że auto gotowe (regeneracja + ustawienie zbieżności i przepłukanie układu nowym płynem). Na miejscu dowiedziałem się, że regenerowali moją na miejscu. Wsiadłem pojechałem do domu. Wrażenia kierownica chodzi ciężej (a mam servotronic), słabo odbija przy mocnym skręcie praktycznie muszę sam odkręcać do położenia do jazdy na wprost. Przy ruszaniu kierownicą lewo prawo (na zapalonym silniku oczywiście) dalej stuka (może odrobinę ciszej). Na dodatek, trochę krzywo ustawili kierownicę przy zbieżności (fachowcy) bo jest trochę krzywo przy jeździe na wprost - ale to mały w tym szczegół. Moje pytanie na samym początku wynika z tego że... Jeżeli wyjmowali magiel to musieli rozpiąć aku przy dostaniu się do śruby. Co wiąże się z tym, że po podłączeniu go ponowinie licznik kilometrów się skasuje jak również zaprogramowane stacje w radiu też się skasują - Czy mam rację ? bo u mnie nadal jest tak jak przed oddaniem nic się nie skasowało. Jak to możliwe??
Moje podejrzenia są takie: wymienili mi tylko drążki i końcówki które dostarczyłem nowe do regeneracji magla, ustawili zbieżność, i dolali płynu (bo miałem min) a teraz mam ponad max no i regeneracja polegała na dokręceniu tej sruby która jest w maglu i skasowali trochę luz.
Auto odbierałem w piątek na szybkiego przed zamknięciem zakładu bo się śpieszyłem. Wydaje mi się że zostałem oszukany i nawet nie wyjęli przekładni z auta. Oczywiście i tak pojadę z reklamacją bo nic się nie zmieniło oprócz chodzącej ciężej kierownicy. Proszę o odpowiedź i wasze zdanie. Dziękiz góry

kompas9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2013, 16:52
Lokalizacja: łódź

Post autor: kompas9 » 09 lis 2015, 10:21

Sprawdź czy śruby wyglądają na kręcone bo wygląda to tak jak by wymienili drążki i zbyt mocno wkręcili śrubę od kasowania luzu w maglownicy przez co kierownica może nie wracać i ciężko chodzić

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 09 lis 2015, 17:39

Jedź bezdyskusyjnie z reklamacją, widzę tu jakieś kombinacje ze strony warsztatu <nerwus>
Lektor.

kierowiec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
Imię: Krzyszyof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kierowiec » 10 lis 2015, 14:16

Akumulator musi być wyjęty. Robiłem niedawno wymianę magla. Chyba że chciałoby się komuś przedłużać kable żeby nie pokasować pamięci. Bardzo wątpię. Co najmniej podejrzane. Pozdrawiam.
Fan AUDI!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga