Mam chyba dość poważny problem ponieważ posiadam od niedawna autko a6 1.8 125km o oznaczeniu ARH niestety na głowicy jest nabite ANB z czego wnioskuje że ktoś wsadził głowicę od 1.8 z turbo. Problem polega na tym że jest mułowaty jak wciskam pedał to można powiedzieć że sie toczy a nie przyśpiesza kompresja niby jest błąd mi wywala tylko czujnika wałka rozrządu ale wymieniłem i dalej to samo dzisiaj wyczyściłem przepływke i przepustnice i dalej to samo wydaje mi się że jest to wina napinacza wałków ale pisze po to żeby sie dowiedzieć czy ta zmieniona głowica czasem nie jest problemem co o tym sądzicie dorzucam logi niestety z przed czyszczenia przepustnicy:
090
093
090+003+002
1.8 125km zmieniona głowica
Napinacz mam o oznaczeniu 058109088D po katalogach widzę że pasuje do ARH i do AWT lecz gdy szukam do A6 1.8 125km ARH wyskakuje taki 058109088E co najlepsze napinacz do głowicy ANB najprawdopodobniej jest taki 058109217B i jest on bez kostki pod elektronikę najlepszym rozwiązaniem byłoby kupić głowicę ARH niestety nie są one nigdzie dostępne ani AJP i AQE które też wychodziły w A6 1.8 125km
Ze 125km widze z A6 jak mówicie to właśnie ADR z A3 AGN i z A4 ARG APT AVV więc będę szukał, gadałem ze szlifierzem i powiedział że powinien też coś mieć czyli te głowice powinny podejść bez problemu wszystkie 125 konne bo różni się uszczelka głowicy
Ale od tej ANB co mam założoną też jest inna i jakoś jeździ tylko słabo
[ Dodano: 2016-03-02, 23:29 ]
Trochę długo to trwało ale w końcu zrobiłem konkretnie kupiłem głowice APT oddałem do szlifierza i założyłem okazało się że rolka napinacza była założona od nie tego rozrządu w celu przyciągniecia paska rozrządu w stronę bloku aby za dużo pasek nie wystawał z koła wałka rozrządu które kupiłem nowe bo też nie pasowało i pasek na poprawnym rozrządzie wystawałby 1cm poza koło
To nie był koniec problemów gdyż kilka otworów wymagała nagwintowania między innymi od napinacza rozrządu :shock: wielu śrub brakowało kolektor ssący trzymał się na 4 ale auto odzyskało moc i kompresje jeśli ktoś kiedyś będzie chciał założyć głowice od turbo bez turbo nie polecam bo jest ODPRĘŻONA i nie będzie kompresii
Błąd czujnika położenia wałka znikł i się nie pojawia 
TEMAT ZAMKNIĘTY


[ Dodano: 2016-03-02, 23:29 ]
Trochę długo to trwało ale w końcu zrobiłem konkretnie kupiłem głowice APT oddałem do szlifierza i założyłem okazało się że rolka napinacza była założona od nie tego rozrządu w celu przyciągniecia paska rozrządu w stronę bloku aby za dużo pasek nie wystawał z koła wałka rozrządu które kupiłem nowe bo też nie pasowało i pasek na poprawnym rozrządzie wystawałby 1cm poza koło

To nie był koniec problemów gdyż kilka otworów wymagała nagwintowania między innymi od napinacza rozrządu :shock: wielu śrub brakowało kolektor ssący trzymał się na 4 ale auto odzyskało moc i kompresje jeśli ktoś kiedyś będzie chciał założyć głowice od turbo bez turbo nie polecam bo jest ODPRĘŻONA i nie będzie kompresii


TEMAT ZAMKNIĘTY