Wibracje kierownicy i nadwozia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Wibracje kierownicy i nadwozia
Witajcie.
Ostatnio zauważyłem, że wibruje odczuwalnie kierownica i nadwozie - fotele, deska, rozdzielcza itd. Wibracje są większe gdy auto stoi na wolnych obrotach na każdym biegu skrzyni PRND432. Gdy przyśpieszam, wibracje maleją i są badzo delikatne. Podczas gaszenia silnika trzęsie całym samochodem, aż się buja. Co to może być?
Ostatnio zauważyłem, że wibruje odczuwalnie kierownica i nadwozie - fotele, deska, rozdzielcza itd. Wibracje są większe gdy auto stoi na wolnych obrotach na każdym biegu skrzyni PRND432. Gdy przyśpieszam, wibracje maleją i są badzo delikatne. Podczas gaszenia silnika trzęsie całym samochodem, aż się buja. Co to może być?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Powodem wibracji okazała się poduszka skrzyni biegów. Gość z ASO Audi zdiagnozował to przejażdzką przed 20 minut. Po wyminie spokój Wiem, że wałki do AFB miały problem z wycieraniem, natomiast BAU z pękaniem przed 2004r. Wydaje mi się że krzywki na wałku Bxx są węższe, czy na pewno będą pasować? Chciałbym te wałki wymienić na wiosne dla świętego spokoju, ale boje się wydać w ciemno 1k PLN
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
O poduszkach TIPA dużo osób zapomina a przecież też się zużywają. Krzywki są ewidentnie węższe w tych wałkach tak zwanych "pustych" albo "wydmuszkach". Ale mój mechanik nie daje gwarancji że będą pasować pod hydraulikę. ASO nie chce się wypowiadać wogóle na temat wałków tylko odsyłają po nowe za kilka tys więcej. Chciałbym wymienić wałki na używki z BAU i hydraulikę nową INA.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
afb i bau to po 150 koni maja? czy bau 163 konie? bo juz nie pamietam
A u mnie w audi a6 c5 2.5 tdi v6 przy ruszaniu na zimnym silniku jak dodam lekko wiecej gazu to nim szarpie, musze dodac wiecej gazu by nie szarpało, jak sie rozgrzeje to jest ok
[ Dodano: 2015-11-19, 22:56 ]
najlepiej napisac e-mail do koncernu volkswagena i zapytac tam sie w dziale technicznym, znalazłem zestaw wałkow do twojego afb 4 wałki + cała hydraulika za 1739 zeta, a czemu chcesz wałki załozyc od BAU?
A u mnie w audi a6 c5 2.5 tdi v6 przy ruszaniu na zimnym silniku jak dodam lekko wiecej gazu to nim szarpie, musze dodac wiecej gazu by nie szarpało, jak sie rozgrzeje to jest ok
[ Dodano: 2015-11-19, 22:56 ]
najlepiej napisac e-mail do koncernu volkswagena i zapytac tam sie w dziale technicznym, znalazłem zestaw wałkow do twojego afb 4 wałki + cała hydraulika za 1739 zeta, a czemu chcesz wałki załozyc od BAU?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Bo wałki od BAU miały wyeliminowany problem ze ścieraniem. BAU miały 180 KM w quattro. Myślałem, że ktoś z forum zna temat. Jakiej firmy te wałki znalezłeś?
A co do Twojego problemu to trzeba brać pod uwagę, że zimny silnik ma inne obroty, i pedałem gazu musisz nadrobić podwyższone obroty silnika dlatego jak dodasz malutko to czuć lekkie szarpnięcia.
A co do Twojego problemu to trzeba brać pod uwagę, że zimny silnik ma inne obroty, i pedałem gazu musisz nadrobić podwyższone obroty silnika dlatego jak dodasz malutko to czuć lekkie szarpnięcia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga