[ AFN 1.9 110 KM] problem z silnikiem 1.9 tdi afn
[ AFN 1.9 110 KM] problem z silnikiem 1.9 tdi afn
Witam. Mam problem ciężki do ogarnięcia. Silnik 1.9 tdi afn jest po chipie i wymieniona jest turbinka na awx i silnik wydmuchał 135 km i 300 nm lecz traci moc powyżej 3200 obr/min. Silnik był kupiony i była zrobiona przekładka. W czym może leżeć problem? Podejrzewam wtryski. Silnik leżał w garażu 2 miesiące a nie wiadomo ile leżał u poprzedniego właściciela, może zastane wtryski? Filtr paliwa jest wsadzony najtańszy.Pompa paliwa jest ustawiona i działa prawidłowo. Możliwe że jest zła kompresja? proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
na starym silniku i oryginalnej turbinie z afn miałem 140 km. Ten co mi robił chipa powiedział że wina może leżeć w wtryskach lub jest już silnik w złej kondycji. Z turbina z awx wyżygał 135km mniej niż stary silnik. Program jest zrobiony po założeniu turbiny awx a tuner rozkłada ręce. Jutro odbieram a6 od niego i podepne pod kompa i sprawdzę lagi. Chce kupić pompę z awx.
[ Dodano: 2015-11-03, 20:45 ]
krzychc a pompę wtryskową jaką wsadziłeś ?
[ Dodano: 2015-11-03, 20:48 ]
też brakowało Ci mocy powyżej 3000 obr?
[ Dodano: 2015-11-03, 20:45 ]
krzychc a pompę wtryskową jaką wsadziłeś ?
[ Dodano: 2015-11-03, 20:48 ]
też brakowało Ci mocy powyżej 3000 obr?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 151
- Rejestracja: 15 cze 2012, 22:22
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Namysłów
Ja od momentu założenia 216 ma jakiś dziwny problem z "falowaniem" silnika na niskich obrotach przy delikatnej jeździe oraz drgania, wibracje silnika przy 2-3 tyś. obrotów. Znalazłem wątek, w którym za takie objawy winę ponosiły złe ciśnienia na wtryskiwaczach. Ja swoje dałem do kalibracji ale nic nie pomogło. Będę szukał przyczyny w przegubach, dwumasie itd. Mam sprzęgło do wymiany, mam nadzieje, że po wymianie może problem ustąpi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 151
- Rejestracja: 15 cze 2012, 22:22
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Namysłów
Przyjrzę się poduszkom, dzięki
[ Dodano: 2016-04-29, 23:08 ]
29042016
Wracam do tematu drgań podczas przyspieszania. Drgania występują na każdym biegu w okolicach 2 tyś. obrotów i maleją przy zwiększaniu obrotów - być może to efekt większej częstotliwości drgań. Nie daje mi spokoju fakt, że pojawiły się od razu po założeniu końcówek wtryskiwaczy 216, oryginalnych, nowych boscha. Dwukrotnie dawałem wtryski do ustawienia ciśnień ale to nic nie dało. Drążąc temat wielokrotnie trafiłem na potwierdzenie, że przyczyną takich drgań okazywały się wtryski a konkretnie złe dawki paliwa. Czy mogę w jakiś sposób sprawdzić dawki paliwa aby kolejny raz nie ponosić kosztów wyciągania i ustawiania wtryskiwaczy? Jeśli udałoby mi się te dawki sprawdzić być może miałbym jednoznaczną odpowiedź i zakończyłbym tą męczarnię odbierającą przyjemność z jazdy. Wymieniłem w międzyczasie sprzęgło, sprawdziłem dwumasę, półosie i brakuje mi pomysłów a właściwie pojawienie się drgań, jak pisałem wyżej, od razu po założeniu nowych końcówek wskazuje właśnie na wtryskiwacze. Jak to sprawdzić, podpowiedzcie proszę.
[ Dodano: 2016-04-30, 11:03 ]
Dzisiaj sprawdziłem VAG grupa 013 i jestem zaniepokojony, ponieważ korekty są na poziomie 1.67 1.36 i 1.58. Silnik ciepły, końcówki oryginalne, nowe Bosch, ciśnienia ustawione i dwa razy sprawdzane, za co oczywiście trzeba było płacić ekstra. Z postów wynika, że przy takich korektach wtryski są do kitu. Ale jakim cudem?
[ Dodano: 2016-04-29, 23:08 ]
29042016
Wracam do tematu drgań podczas przyspieszania. Drgania występują na każdym biegu w okolicach 2 tyś. obrotów i maleją przy zwiększaniu obrotów - być może to efekt większej częstotliwości drgań. Nie daje mi spokoju fakt, że pojawiły się od razu po założeniu końcówek wtryskiwaczy 216, oryginalnych, nowych boscha. Dwukrotnie dawałem wtryski do ustawienia ciśnień ale to nic nie dało. Drążąc temat wielokrotnie trafiłem na potwierdzenie, że przyczyną takich drgań okazywały się wtryski a konkretnie złe dawki paliwa. Czy mogę w jakiś sposób sprawdzić dawki paliwa aby kolejny raz nie ponosić kosztów wyciągania i ustawiania wtryskiwaczy? Jeśli udałoby mi się te dawki sprawdzić być może miałbym jednoznaczną odpowiedź i zakończyłbym tą męczarnię odbierającą przyjemność z jazdy. Wymieniłem w międzyczasie sprzęgło, sprawdziłem dwumasę, półosie i brakuje mi pomysłów a właściwie pojawienie się drgań, jak pisałem wyżej, od razu po założeniu nowych końcówek wskazuje właśnie na wtryskiwacze. Jak to sprawdzić, podpowiedzcie proszę.
[ Dodano: 2016-04-30, 11:03 ]
Dzisiaj sprawdziłem VAG grupa 013 i jestem zaniepokojony, ponieważ korekty są na poziomie 1.67 1.36 i 1.58. Silnik ciepły, końcówki oryginalne, nowe Bosch, ciśnienia ustawione i dwa razy sprawdzane, za co oczywiście trzeba było płacić ekstra. Z postów wynika, że przy takich korektach wtryski są do kitu. Ale jakim cudem?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga