Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDW 2.4 177 KM] Szarpanie na LPG poniżej 2tys obrotów

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 28 paź 2015, 22:54

O czyli grupy w C6 idą bardzo podobnie :) 026 to będziesz miał napięcie na stukowcach 1-4. Korekty krótkoterminowe wyglądają ok. Jutro zobacz co masz w 032 i 026

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 28 paź 2015, 23:14

Mazdomania pisze:O czyli grupy w C6 idą bardzo podobnie :) 026 to będziesz miał napięcie na stukowcach 1-4. Korekty krótkoterminowe wyglądają ok. Jutro zobacz co masz w 032 i 026
Dzisiaj juz to sprawdzilem, jest roznica w V miedzy 4 i 6 cyl a resztą.


Address 01: Engine (4F0 910 552 R)

23:04:46 Group 026: Ignition (Knock Control Cylinder 1-4)
0.561 V Knock Sensor Voltage Cylinder 1
0.511 V Knock Sensor Voltage Cylinder 2
0.589 V Knock Sensor Voltage Cylinder 3
0.384 V Knock Sensor Voltage Cylinder 4

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (4F0 910 552 R)

23:05:09 Group 027: Ignition (Knock Control Cylinder 5-8)
0.515 V Knock Sensor Voltage Cylinder 5
0.378 V Knock Sensor Voltage Cylinder 6
Knock Sensor Voltage Cylinder 7
Knock Sensor Voltage Cylinder 8

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (4F0 910 552 R)

23:05:23 Group 032: Lambda Control (Mixture Adaptation)
-7.3 % Adaptation (Idle) Bank 1 Sensor 1
2.8 % Adaptation (Partial) Bank 1 Sensor 1
-2.3 % Adaptation (Idle) Bank 2 Sensor 1
5.9 % Adaptation (Partial) Bank 2 Sensor 1

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (4F0 910 552 R)

23:05:30 Group 033: Lambda Control
0.1 % Lambda Control Bank 1 Sensor 1
1.968 V Sensor Voltage Bank 1 Sensor 1
1.7 % Lambda Control Bank 2 Sensor 1
1.988 V Sensor Voltage Bank 2 Sensor 1

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (4F0 910 552 R)

23:05:54 Group 107: Fuel Injection (Fuel Supply System)
769 /min Engine Speed (G28)
0.1 % Lambda Control Bank 1
2.0 % Lambda Control Bank 2
OFF Result Lambda Control

Gość.

Post autor: Gość. » 28 paź 2015, 23:19

Ja nic nie wyrokuje tylko dałem sugestie że taki przypadek może być. Mnie drgawki na jałowym drażniły długo i przyczyn nie mogłem sie doszukac ale największa był gaz z orlenu..

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 28 paź 2015, 23:20

Nie ma tragedii w napięciu stukowców. Na jałowym idzie delikatnie na bogato, a średnie obciążenie jest troszeczkę na ubogo, ale generalnie nie jest źle. Ja bym pojechała do gazownika i niech reguluje gaz.

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 03 lis 2015, 10:00

Mazdomania pisze:Nie ma tragedii w napięciu stukowców. Na jałowym idzie delikatnie na bogato, a średnie obciążenie jest troszeczkę na ubogo, ale generalnie nie jest źle. Ja bym pojechała do gazownika i niech reguluje gaz.

Thank you very much za sugestię, tak również zrobię i pojadę do gazownika, pewnie w sobote mnie czeka wycieczka :)

[ Dodano: 2015-11-03, 10:00 ]
Witam.
Jestem po wczorajszej wizycie u mojego gazownika, jeździł ze mną jakieś 20minut z podłączonym kompem pod instalacje. Okazało się żę magicy którzy mi paluchy wsadzili w instalację ostatnim razem podnieśli ciśnienie na reduktorze do 2 barów gdzie wcześniej miałem ustawione 1.2, przez ten zabieg na zimnym silniku dostawal zimny gaz i to jeszcze w takich ilosciach ze się dławił i gasnął. Niestety nie mieliśmy możliwości wczoraj żeby przykręcić reduktor gdyż trzeba wejść pod samochód, zrobił mi korekty i na ciepłym silniku jest w miarę ok jednak i tak trzeba reduktor przykręcić.

Dzisiaj rano na zimnym silniku była tragedia, samochod nie chciał jechać w pewnym momencie, temp jakaś 70stopni i zaczął szarpać i trząść całą budą, zaczeła mrugać kontrolka check engine, przełączyłem na pb, szarpal dalej i już miałem zjeżdżać i wrócić do domu bo bałem się że nie dojadę do pracy, zagrzałem go jeszcze na pb i ustało. Niestety to jest rozwiązanie tymczasowe. Ma ktoś na sprzedaż C6 4.2 ? :D

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 03 lis 2015, 19:10

Co za następny druciarz wypuszcza auto w takim stanie <zalamka> Pojedź do kogoś ogarniętego i niech zrobi z tym porządek, bo szkoda silnika.

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 03 lis 2015, 20:43

Mazdomania pisze:Co za następny druciarz wypuszcza auto w takim stanie <zalamka> Pojedź do kogoś ogarniętego i niech zrobi z tym porządek, bo szkoda silnika.
Gosiu, akurat ten mój kolega nie jest druciarzem, znam go jakieś 10 lat i wiem ze moge mu zaufać, on pracuje w ac, jest szkoleniowcem i gazem zajmuje się od 15 lat, nie znam lepszego specjalisty w tej dziedzinie, po prostu on nie ma możliwości u siebie w garażu żeby mi przykręcić reduktor, brak kanału, przyjechałem wieczorem bo tylko wtedy mogłem. Zrobił co mógł, muszę podjechać do gazowników których mi wskazał i oni mi na kanale przestawią reduktor i potem pojadę do niego na ponowne ustawienie. Nie kasuje mnie za to nic a spedził wczoraj na ustawieniach jakieś 30-40minut. Będzie dobrze ;) rano mialem padake i jak byl chlodny silnik to mi szarpalo caly czas plus mrugała mi kontrolka check engine ale przelaczylem na pb i jak sie samochod zagrzal to bylo ok. Czeka mnie wymiana oleju to wtedy mi to podregulują.

Z innej beczki to zastanawiam sie czy nie sprzedać mojej A6 bo jak policzyłem co mam do zrobienia to musialbym wylozyc chyba z 10tys: sprzęgło plus synchronizatory, amortyzatory, kolumna kierownicza, najprawdopodobniej gorne wachacze itp wiec zbiera sie niezla lista :)

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 lis 2015, 02:32

To w takim razie szybko się umawiaj do tego polecanego gazownika, bo serio szkoda jeszcze i silnik dobić. Aby nie mieć takich problemów to póki co możesz zakręcić zawór w butli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja