Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ASN 3.0 220 KM] Biały dym z rur.

Silniki benzynowe
lorakw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 sie 2015, 21:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: lorakw » 07 paź 2015, 09:00

Potwierdzam niestety. Pęknieta tuleja pierwszego cylindra. Pękła po okolo 2/3 obwodu przy samej krawędzi.

kierowiec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
Imię: Krzyszyof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kierowiec » 07 paź 2015, 09:29

To fatalna wiadomość. :( . Będziesz wymieniał silnik czy próbujesz tulejować blok?
Fan AUDI!!!!

soul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 03 lis 2013, 19:32
Lokalizacja: Lublin / Łęczna

Post autor: soul » 07 paź 2015, 09:55

jaki przebieg auta ?, stan katalizatorów, wypadnie zaplonow było ?
Instalacje gazowe LPG - Profesjonalny Montaż/poprawki/strojenie - Lublin (Lubelskie) > Zapraszam > PW
Galeria moich montaży - LPG Forum

lorakw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 sie 2015, 21:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: lorakw » 25 paź 2015, 00:51

Idzie sam blok do wymiany. Jeżeli chodzi o wypadanie zapłonów to przed pokazaniem objawów pęknietej tuleji żadnych błędów na silniku nie miał. Sprawdzałem dość często. Jak tylko pokazał się biale dym z rury to i zaraz kilka błędów na silniku. Zaraz je dodam. Przebieg to 220 tys. Jestem pewny tego przebiegu. Katalizatory nie mam pojęcia w jakim są stanie. Na pewno zostanie to sprawdzone jak najszybciej.

[ Dodano: 2015-10-08, 13:25 ]
16805 Podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1
zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY
17548 Podgrzewana sonda lambda strona 2 - podgrzewacz
zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY
17778 Cewka/sterownik zapłonu cylinder 6 - przerwa
obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY
17766 Cewka/sterownik zapłonu cylinder 2 - przerwa
obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY
17775 Cewka/sterownik zapłonu cylinder 5 - przerwa
obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY
17763 Cewka/sterownik zapłonu cylinder 1 - przerwa
obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY
17772 Cewka/sterownik zapłonu cylinder 4 - przerwa
obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY
17769 Cewka/sterownik zapłonu cylinder 3 - przerwa
obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY
18080 Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa
obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY
16687 Brak zapłonu cylinder 3
zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY
Wszystkie błędy jakie miałem po awarii.

[ Dodano: 2015-10-25, 00:51 ]
Został założony nowy blok. Pierścienie tez są nowe. Dzisiaj odpalilismy samochód i wsyrtko ładnie, pięknie tylko dymi na biało. Płynu nie ubywa i ciśnienia tez nie bije do układu chłodzenia ale strasznie dymi... zostały wyciete katalizatory.. czy to może być przyczyna?

lmarrio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 10 gru 2010, 22:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lmarrio » 25 paź 2015, 18:40

A czy po dłuższym postoju odpala bez problemy i na wszystkie cylindry?
Czy po odpaleniu przez jakiś czas z jednego wydechu nie leci więcej "dymu"

Jeżeli nic niepokojącego się nie dzieje, to wszystko jest OK. U mnie tak do około 15 stopni, "dymi" na biało, że hej. Dodam, że nie mam katów głównych tylko wstępne.

lorakw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 sie 2015, 21:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: lorakw » 02 lis 2015, 17:11

odpala bez problemu. Dymi z obu rur tak samo. Dzisiaj sprawdziałem rozrząd vagiem i szok...
10 16 20 8... tak mi "mechanik" ustawił rozrząd...

[ Dodano: 2015-11-02, 17:11 ]
Rozrząd został ustawiony i przestałą dymić. Póki co jest wszystko dobrze i jezdzi tez dobrze. Zobaczymy co bedzie dalej.
pozdrawiam

lmarrio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 10 gru 2010, 22:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lmarrio » 02 lis 2015, 18:36

a jakie masz ustawienia po poprawce?

lorakw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 sie 2015, 21:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: lorakw » 03 lis 2015, 22:03

4 4 6 6 z tego co pamiętam. Idealnie nie jest ale lepiej niż wcześniej

lmarrio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 10 gru 2010, 22:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lmarrio » 03 lis 2015, 23:23

całkiem dobrze, nic złego nie powinno się dziać

lorakw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 sie 2015, 21:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: lorakw » 04 lis 2015, 12:50

Mam nadzieje, ze będzie dobrze. Zastanawia mnie tylko od czego pękają te bloki...

soul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 03 lis 2013, 19:32
Lokalizacja: Lublin / Łęczna

Post autor: soul » 19 lis 2015, 14:09

niektorzy twierdza ze od przytkanych katów, niektórzy ze od przegrzania silnika...

a może poprostu wada konstrukcyjna bloku...

tak naprawde nie wiadomo
Instalacje gazowe LPG - Profesjonalny Montaż/poprawki/strojenie - Lublin (Lubelskie) > Zapraszam > PW
Galeria moich montaży - LPG Forum

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga