Falowanie obrotów na jałowym
Falowanie obrotów na jałowym
Witam was ostatnio borykam się z problemem falujących obrotów i gaśnięcia samochodu udało mi się sprawdzić czujnik temperatury pokazuje on około 96 stopni na vagu sprawdziłem błędy i wywaliło mi błąd mieszanki że za ubogo pojechałem do gazownika zrobiliśmy regulację i samochód palił za każdym razem i nie gasł niestety dzisiaj objaw falujących obrotów wrócił i gasł zauważyłem podczas jazdy z podpiętym komputerem że korekty od benzyny miałem na +25 i na gazie było podobnie po przejechaniu kilku kilometrów problem znowu zniknął i auto odpalało i nie gasło przez cały dzień jak na razie dzieje się to tylko rano po przejechaniu kilku kilometrów oczywiście samochód jest rozgrzany do normalnej temperatury jak tylko go zgaszę i zapale dzieją się takie cuda mam jeszcze problem z wibracjami na gazie i benzynie w zakresie od 50 do 70 przy rozpędzaniu przepływomierz na wolnych pokazuje około 3,85g proszę was o jakąś rade bo nie wiem co dalej sprawdzać
Siema obroty falują po zapaleniu czyli na benzynie na gaz mi się przełącza po paru sekundach ale z tego co zauważyłem najbardziej się to objawia rano a potem jak jest zagrzany i go zgaszę odpalę po chwili zaczyna falować lub gasnąć wtedy pomaga dłuższa jazda i w ciągu dnia jest ok wieczorem jeszcze sprawdzałem cewkę i przewody z psikałem zraszaczem i na cewce oraz przewodach się iskrzyło ale podczas butowania gaz w podłogę nie przerywa a ni nic podobnego
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Wiele osob sie z tym boryka i nikt tak naprawde niema na to konkretnej recepty... Ja u siebie mam tez delikatne wachania ale jest juz to nie odczuwalne. U siebie w tym kierunku robilem:
- czyszczenie adaptacja przepustnicy
- wymiana kilku wezy podcisnienia jak sa twarde to wymien
- czyszczenie calego dolotu wraz z przeplywka ta siateczke czyscilem w srodku bo czarna byla
- zmiana sweic na nowe bo dziady byly a to tez ma wplyw jakis na prace silnika
- poduszki skrzyni i silnika
po zrobieniu tych rzeczy jest to prawie nie wyczuwalne czasem tam chwilke potanczy wskazowka ale nie czuc wibracji wczesniej zanim zrobilem te rzeczy mialem spore wibracje na jalowym. Nie mowie ze u Ciebie trzeba to wszystko robic ale posprawdzaj wszystko moze cos Ci pomoze te zestawienie.
- czyszczenie adaptacja przepustnicy
- wymiana kilku wezy podcisnienia jak sa twarde to wymien
- czyszczenie calego dolotu wraz z przeplywka ta siateczke czyscilem w srodku bo czarna byla
- zmiana sweic na nowe bo dziady byly a to tez ma wplyw jakis na prace silnika
- poduszki skrzyni i silnika
po zrobieniu tych rzeczy jest to prawie nie wyczuwalne czasem tam chwilke potanczy wskazowka ale nie czuc wibracji wczesniej zanim zrobilem te rzeczy mialem spore wibracje na jalowym. Nie mowie ze u Ciebie trzeba to wszystko robic ale posprawdzaj wszystko moze cos Ci pomoze te zestawienie.