Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

nie odpala 2.5 tdi v6

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kamil9651
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

nie odpala 2.5 tdi v6

Post autor: kamil9651 » 17 paź 2015, 21:13

Witam, moj problem z audi a6 c5 2.5 tdi v6 polega na tym ze pewnego dnia wracałem do domu i przy dodawaniu gazu zaczał szarpać i zgasł i juz nie odpalił a pompa wtryskowa robiona byla w poprzednim roku w listopadzie. Po probie odpalenia plakiem odpalił oczywiście chodząc na plaku ale vp44 nie ciągła paliwa, wymieniłem filtr paliwa i czujnik temperatury wody, po tych zabiegach pompa vp44 ciagnie paliwo ale paliwo sie cofa. krece tym rozrusznikiem i zachowuje sie jakby miał juz załapać ale nici z tego, no iciagle jakies pęcherzyki sie pojawiaja. czy pompka paliwa w baku ma cos wspolnego z pompa vp44? moze za niskie cisnienie paliwa? prosze o pomoc <klotnia> :]

Talaszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 15 lis 2012, 21:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Talaszek » 18 paź 2015, 00:17

Pompka w baku załącza się dopiero jak masz około pół baku i wtedy pompuje paliwo do vp44. Tak mi się wydaje. Najlepiej to podepnij komputer i sprawdź błędy

kamil9651
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9651 » 18 paź 2015, 11:11

jeszcze sproboje odpowietrzyc układ paliwowy, ale odziwo w bezpieczniku 28 od pompki w baku nie ma pradu, przekaźniki sprawdzone wszystkie i sprawne wiec niewiem czemu niema pradu w bezpieczniku 28 <mysli> <mysli>

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 18 paź 2015, 14:06

kamil9651 pisze:niewiem czemu niema pradu w bezpieczniku 28
Talaszek Ci napisał:
Talaszek pisze:Pompka w baku załącza się dopiero jak masz około pół baku
Z tym że nie pompuje do vp a do komory spiętrzającej.
Stamtąd vp musi niestety sama zassać ropkę.

kamil9651
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9651 » 18 paź 2015, 20:17

jutro odpowietrze układ paliwowy i pompe vp44 i zobaczymy jaki bedzie efekt

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 18 paź 2015, 20:50

kamil9651, no i _profil <luzik>
Warsztat, naprawy Audi A6.

Kaktusowaty
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 23 gru 2014, 21:28
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kaktusowaty » 20 paź 2015, 08:45

Proponuję jeszcze wymienić zawór zwrotny na filtrze i sprawdzić czujnik G210 o ile dobrze pamiętam w baku ;)

kamil9651
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 17 paź 2015, 21:00
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9651 » 09 lis 2015, 20:25

audi juz naprawione, kupilem uzywke pompe za 800zl i sie opłacało, po adaptacji pompy odpalil, temat uwazam za zamkniety:) dzieki za podpowiedzi :] <lol> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja