Audi A6 Lift S-LINE Twarde zawieszenie.
Audi A6 Lift S-LINE Twarde zawieszenie.
Cześć mam taki problem.
Kupiłem już jakiś czas temu A6 C6 Lift 3.0 TDI z zawieszeniem S-LINE.
Dla mnie za twarde dlatego kupiłem zawieszenie Bilstein B12. Okazało się że jest nawet twardsze od mojego S-line.
Jakie macie propozycję dodam że nie chcę żeby auto było wyżej niż na zawieszeniu S-line -30mm.
Czy jak zamontuje sprężyny -30mm S-Line i kupie nowe amortyzatory Sachs do standardowego zawieszenia do komfort się podniesie znacznie czy raczej nie?
Kupiłem już jakiś czas temu A6 C6 Lift 3.0 TDI z zawieszeniem S-LINE.
Dla mnie za twarde dlatego kupiłem zawieszenie Bilstein B12. Okazało się że jest nawet twardsze od mojego S-line.
Jakie macie propozycję dodam że nie chcę żeby auto było wyżej niż na zawieszeniu S-line -30mm.
Czy jak zamontuje sprężyny -30mm S-Line i kupie nowe amortyzatory Sachs do standardowego zawieszenia do komfort się podniesie znacznie czy raczej nie?
- yaszczur
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Z deszczu pod rynnęTommy9 pisze:Dla mnie za twarde dlatego kupiłem zawieszenie Bilstein B12. Okazało się że jest nawet twardsze od mojego S-line.

W Bilsteinie serie:
- od B1 do B4 to zamienniki oryginałów (tutaj jest komfort)
- od B6 do B8 to zamienniki sportowe
- od B10 do B16 to zamienniki, można powiedzieć sportowo wyczynowe, więc nie dziwota, że jest twardo

W porównaniu do tej konfiguracji jaką masz obecnie, będzie znacznie bardziej komfortowoTommy9 pisze:Czy jak zamontuje sprężyny -30mm S-Line i kupie nowe amortyzatory Sachs do standardowego zawieszenia do komfort się podniesie znacznie czy raczej nie?

Ostatnio zmieniony 14 paź 2015, 13:40 przez yaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
1bv to potocznie mówiąc s-line (-30mm, twardsze amortyzatory i z tego co kojarzę grubsze stabilizatory)
1be to zawieszenie sport (wyższe od s-line o 10mm i bardziej komfortowe).
1ba to zawieszenie standard,
1br lub 1bb to zawieszenie "na złe drogi".
1be to zawieszenie sport (wyższe od s-line o 10mm i bardziej komfortowe).
1ba to zawieszenie standard,
1br lub 1bb to zawieszenie "na złe drogi".
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

Zamówiłem nowe amortyzatory SACHS i wpadną ori sprężyny 1BV a tamen B12 sprzedam.
Liczę że teraz będzie dobrze.
Nie chce pisac nowego wątku mam taki problem z autem. Może z zawieszeniem.
Mianowicie jak jadę w przedziale 100-120km/h mam drgania. Wymieniłem już zestawy kół zimowe i letnie proste jak nowe. Drgania na czuć na całym aucie nawet jak jedziemy na luzie.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Liczę że teraz będzie dobrze.
Nie chce pisac nowego wątku mam taki problem z autem. Może z zawieszeniem.
Mianowicie jak jadę w przedziale 100-120km/h mam drgania. Wymieniłem już zestawy kół zimowe i letnie proste jak nowe. Drgania na czuć na całym aucie nawet jak jedziemy na luzie.
Ma ktoś jakiś pomysł?
- yaszczur
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Do sprawdzenia:Tommy9 pisze:Mianowicie jak jadę w przedziale 100-120km/h mam drgania. Wymieniłem już zestawy kół zimowe i letnie proste jak nowe. Drgania na czuć na całym aucie nawet jak jedziemy na luzie.
Ma ktoś jakiś pomysł?
- czy tarcze hamulcowe są proste
- czy piasty są proste
- czy łożyska w piastach nie mają luzu
- czy przeguby nie mają luzu
- stan poduszek silnika i skrzyni
- koła wykluczam skoro po wymianie kompletu problem nadal występuje
Pozdrawiam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:48
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lichfield
Panowie mam do wymiany komplet amortyzatorów w A6 2.7TDI S-Line kod zawieszenia 1BV
Zadzwoniłem wiec do warsztatu zapytać o wycenę podałem nr. VIN a oni podali mi następujące ceny: przednie SASCH-840 zl. BILSEIN-660 zl. tyl BILSTEIN-740 zl.teraz tak się zastanawiam co to możne być ten przedni BILSTEIN w tej cenie ? , w internecie nic niemoge znaleźć za ta kase .
Zadzwoniłem wiec do warsztatu zapytać o wycenę podałem nr. VIN a oni podali mi następujące ceny: przednie SASCH-840 zl. BILSEIN-660 zl. tyl BILSTEIN-740 zl.teraz tak się zastanawiam co to możne być ten przedni BILSTEIN w tej cenie ? , w internecie nic niemoge znaleźć za ta kase .