Tiptonic, quattro a6 4.2 v8, po rozgrzaniu żle działa
Tiptonic, quattro a6 4.2 v8, po rozgrzaniu żle działa
Witam! Mam problem ze skrzynią 5hp24 a c5 4.2 v8. Auto do momentu rozgrzania jeździ świetnie, zmienia biegi bardzo płynnie, wszystkie biegi działają idealnie. Wraz z nagrzewaniem isę oleju w skrzyni zaczyna być coraz gorzej, najpierw zdarza się że wypadnie bieg i skrzynia wrzuca następny bieg. Po mocnym nagrzaniu (pół godziny jazdy) szarpire mocno całym autem i wchodzi tryb awaryjny. Ja auto ostygnie znowy jedzie idealnie. Olej i filtr w skrzyni wymieniony, w misce na magnesach brak opiłków. Co mogę sprawdzić zamin wyjmę skrzynię i wyrzucę ją na złom? dzięki za rady.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Chyba zapytam jeszcze gdzieś. Bo gadałem wczoraj z gościem od automatów, to pokierował sobie moim autem aż się rozgrzeje olej i zaczną się problemy i stwierdził, że trzeba skrzynie na stół i rozbierać. Jeżeli będzie uszkodzony kosz forwardu to będzie drogo, jeśli nie to da się niedrogim kosztem ogarnąć.
Goscie od automatów zawsze maja jedna diagnoze że trza skrzynie na stoł a jak wyciagnie to juz jestesmy 1500 w plecy czy sprawna czy nie ale jak juz rozbiora to zawsze warto ten konwerter to to to tamto uszczelniania a może i mocniejszy kosz by sie nie rozsypał dalej i tak 5klocków połozysz jak nic. A diagnostyka mechatroniki to robota za kilka stówek.
Sa rozne szkoły bo nie ma gwarancji że wydasz 2 tysie na diagnostyke i czyszczenie mechatroniki do tego dasz nowy olej filter uszczelke i...może sie okazac że na darmo bo jednak siedzi juz plastelinowy kosz forwardu.
Najsłabsze skrzynie to sa 5hp-one sie musza rozsypać po okreslonym przebiegu(średnio 300tyś)
Sa rozne szkoły bo nie ma gwarancji że wydasz 2 tysie na diagnostyke i czyszczenie mechatroniki do tego dasz nowy olej filter uszczelke i...może sie okazac że na darmo bo jednak siedzi juz plastelinowy kosz forwardu.
Najsłabsze skrzynie to sa 5hp-one sie musza rozsypać po okreslonym przebiegu(średnio 300tyś)
Dobrze ja się ze wszystkim zgodzę, są różne szkoły, mechanicy i diagnoza, ale w moim przypadku same to, że auto jechało na warsztat na lawecie i to, że wiadomo że ceny naprawy to kosmos, byłem przy wyciąganiu i rozbieraniu skrzyni, także widziałem wszystkie uszkodzenia i części które należy wymienić w moim przypadku. Trafiłem na mechanika, który zna się na rzeczy i pomagał jak mógł aby koszty i tak niebyły wysokie, sam mi powiedział że niektóry za te pieniądze to z giełdy samochodami wyjeżdżają, także chce aby wszystko było naprawione i sprawne w 100%.