Witam,
Czy ktoś może działał w temacie zmiany na mocniejsza skrzynie bądź jej wzmocnienia?
Oryginalnie jest 6hp19, a samochód (3.0 tdi bng 211) jest po programie i moment zdecydowanie jest większy od podanego przez producenta.
Czy instnieje szansa na zamontowanie np 6hp26 bądź coś podobnego z momentem na około 600Nm?
Lub istnieją jakieś wzmocnienia obecnych skrzyń?
Czy zostaje tylko wymiana na manual i zabawa z nim?
Pozdrawiam
[ TIP+Q] Zmiana lub wzmocnienie 6hp19
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 lut 2011, 16:04
- Lokalizacja: Głogów
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 lut 2011, 16:04
- Lokalizacja: Głogów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
6hp26 nawet jezeli jakos uda Ci sie upchnac i znalezc odpowiedni konwerter, ktory bedzie pasowal zarowno mechanicznie - fizycznie jak i parametrami, to pozostaje Ci kwestia softu. Zapomnij o przekladaniu mechatronik, 26 maja krotsze czujniki na sterowniku
, soft od 19 bedzie limitowal skrzynie i bedzie nia zle sterowal. Do tego dochodzi problem immo, bedziesz musial albo zalozyc sterownik bez immo albo znalezc kogos kto Ci dopisze sterownik, ktory nie wystepowal w danym aucie (w czystym a6 nigdy nie bylo 6hp26). Po zalozeniu sterownika bez immo czeka Cie albo zmiana wiazki albo calej wajchy (w zaleznosci od softu ktory co i jak obsluguje). Najprostsze i zarazem najtansze rozwiazanie to sprzedaz diesla i zakup benzynyn z 6hp26

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 lut 2011, 16:04
- Lokalizacja: Głogów