Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 TDI] Ocencie ten wykres BMK

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
grzesiek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden

[A6 C6 TDI] Ocencie ten wykres BMK

Post autor: grzesiek1990 » 09 wrz 2015, 20:47

Witam
chciałbym abyscie ocenili mój wykres po zrobionym programie. Autko zachowuje sie o niebo lepiej lecz słabo zbiera sie z dołu, druga sprawa to ze jechałem sobie ostatnio do niemiec i chciałem sprawdzić ile wyciągnie po programnie. temperatura na dworze ok 24st C cisne w dwie osoby i bagażnik ful dochodzi do 250km, nagle jakis gosc zajeżdza mi droge wiec wychamowuje gdzies do 100km/h chce dac gazu a tu dwa biegi niżej i nic zero przyspieszenia po chwili zacheła mrygac kontrolka swiec żarowych. Na komputerze wyszły takie błedy

P3135 sterownik wirnika turbiny kolektora wylotowego niższego zderzaka nie osiągniety

17426 Intake Manifold Runner Control (IMRC) 2 Lower stop not reached

P0401 odwód kontroli recylkulacji spalin dolny limit przekroczony

19804 Actyvation turbochrger control unit bank1 brak sygnału/łącznosci

P0235 Czujnik(A) wspomagania turbospreżarki limit kontrolny nie osiągniety

Za wszelką pomoc i opinie bede bardzo wdzieczny

Obrazek

dodam ze przeważnie latam do 220km/h i nic sie nie dzieje samochód zapiernicza jak zły
285PS 575nm

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 09 wrz 2015, 22:28

Wykres ładny i jak na nim widać jest nieco słabiej na dole niż przed programem. Samochód na wykresie opisany jako 240 km, ale to po prostu czeski błąd sądzę. Końcówka wykresu pokazuje, że to BMK lub ASB. Myślę, że wykresik pod klienta trochę wyretuszowany. Taka mocna seria przy ponad 30 st. C :) Po co sprawdzałeś ile poleci? Ja Ci powiem. Poleci tyle samo co przed programem, no chyba, że życzyłeś sobie zdjąć ogranicznik, ale nie sądzę, bo dodatkowo byś za to zapłacił. Tak samo z EGR. Nie wyłączony i stąd być może jeden z błędów. Czy wszystkie te błędy pojawiły się przy tym zdarzeniu? Wróżenie z fusów trochę, ale wygląda na to, że silnik nieco się zagrzał i nastąpiło przerwanie w łączności z nastawnikiem turbiny (sprawdź wtyczkę). Kolektor i jego klapy też dały znać o sobie i tyle. Taka to przewaga dzięki technice. Zabić się można :)

Awatar użytkownika
grzesiek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden

Post autor: grzesiek1990 » 10 wrz 2015, 09:53

Silnik to bmk blad przy opisie😊 no fakt ogranicznika nie zdejmowalem oraz egr tez zostal. Nic takiego przed programem nie wystepowalo, zadnego trybu awaryjnego nie bylo. Blad jeden byl od prawego banka. Co masz na mysli ze wykresik wyretuszowany pod klijenta?
285PS 575nm

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 10 wrz 2015, 20:51

grzesiek1990 pisze: Co masz na mysli ze wykresik wyretuszowany pod klijenta?
Magia cyfr. Wątpię, żeby jakikolwiek BMK pokazał ponadprogramową serię w temperaturze otoczenia przekraczającej 30 stopni C.

Awatar użytkownika
grzesiek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden

Post autor: grzesiek1990 » 10 wrz 2015, 21:16

Tuner powiedzial ze silnik igielkaaa. Mam nalatane 230k ori wiecmoim zdaniem norma gorzej by bylo jak by tej seri nie trzymal <stres> tylko te napinacze... bylem na komputerze i zostal tylko blad p3135
Co z tym zrobic? Mozliwe ze juz ten sterownik turbiny sie posypal? Autko jezdzi normalnie.
285PS 575nm

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 10 wrz 2015, 22:11

p3135 tyczy się klapy kolektora. Możesz wyłączyć lub naprawić.

Awatar użytkownika
grzesiek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden

Post autor: grzesiek1990 » 10 wrz 2015, 22:17

Naprawie ale dopiero w grudniu jak do polski powroce
Dziekuje kolego za odpowiedz :)
285PS 575nm

PrzemcioC6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 18 wrz 2015, 12:58
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: PrzemcioC6 » 05 paź 2015, 14:21

grzesiek1990, I na czym się skończyło? Wymiana sterownika turbiny?

Awatar użytkownika
grzesiek1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden

Post autor: grzesiek1990 » 05 paź 2015, 18:10

Błąd zostal tylko od klapy. Samochod jezdzi pieknie chodz brak mocy wystwpowal dwa razy przy predkosciacj powyżej 250km/h. I Mysle ze byl spowodowany temperatura otoczenia
285PS 575nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja