Zbichu źle skonstruowałem pytanie, chodziło mi jak jest z żywotnością DPFa, czy po programie jego działanie zostanie znacznie zakłócone po czym szybciej się zuzyje. I pytanie to kieruje do właścicieli aut po programie czy zostawiają dpf czy usuwają go wraz z programemZbichu pisze:Z dpf czy bez nie ma różnicy. W tym motorze nie uda się podać tyle paliwa, żeby turbina nie skompensowała do mieszanki stechiometrycznej i bezpiecznej dla dpf'a. Z CDYA więcej się nie wyciśnie niż z BMK czy ASB. Bez przeróbek tak właściwie to więcej można podać paliwa w starym BMK. Dużo więcej. Gorzej z powietrzemShadow_956 pisze:Panowie a co z DPFem przy chipie ? zostawiacie ?CDYA często mają problemy z pompą wysokiego ciśnienia przy dużym wydatku. Moc może być wyższa ze względu na obroty, ale moment nie. Ogólnie w chiptuning fabrykach robi się je tak jak BMK i ASB.
[A6 C6] Chiptuning CDYA 240KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie nie w Audi ale VW po programie DPF " zrobil " 230 tys km i dopiero poszedl wek
podejzewam ze jeszcze z 50 - 70 tys km powinien pozyc
ale juz w tym aucie nie mam tego problemu
[ Dodano: 2015-09-10, 22:35 ]
U mnie nie w Audi ale VW po programie DPF " zrobil " 230 tys km i dopiero poszedl wek
podejzewam ze jeszcze z 50 - 70 tys km powinien pozyc
ale juz w tym aucie nie mam tego problemu 

podejzewam ze jeszcze z 50 - 70 tys km powinien pozyc


[ Dodano: 2015-09-10, 22:35 ]
U mnie nie w Audi ale VW po programie DPF " zrobil " 230 tys km i dopiero poszedl wek

podejzewam ze jeszcze z 50 - 70 tys km powinien pozyc


Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie
i jeszcze urosnie 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
W tych nowszych 3.0TDI montowane były różne wtryski, kolejna sprawa to ich stan w momencie gdy robiony był mod, dlatego częsta są takie rozbieżności. U nas robimy z tego 280-320KM, z tym że te 320KM to nie jest już lightowy mod....zalecamy w tych autach wymianę coolera, bo seryjny jest mega kiepski 

Ostatnio zmieniony 18 wrz 2015, 09:09 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 18:39
- Lokalizacja: Lublin
http://zapodaj.net/c1336469eae42.jpg.html
moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości
moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
snajper1998 jaką miałeś skrzynie biegów? tiptronic ?snajper1998 pisze:http://zapodaj.net/c1336469eae42.jpg.html
moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 18:39
- Lokalizacja: Lublin
tak, tam nie ma innychShadow_956 pisze:snajper1998 jaką miałeś skrzynie biegów? tiptronic ?snajper1998 pisze:http://zapodaj.net/c1336469eae42.jpg.html
moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości
[ Dodano: 2015-10-06, 12:58 ]
ze jednak był ruszanyWoijtek pisze:A mi na hamowni wyszło w nieruszanym motorze 272 koni i nie wiem co o tym myśleć...


Tak jak kolega napisał moc podniesiona ale w bardzo bezpiecznej granicy bo mam zamiar nim jakiś czas pojeździć .KOval81 pisze:Ano niewielki, ale zapewne Właściciel chciał program bezpieczny dla skrzyni i motorowni - generalnie, z tego, co się widzi, samym softem można podciągnąć w okolice 290KM i prawie 600Nm.Shadow_956 pisze:jest różnica ? to chyba nieduży przyrost, czym spowodowany ?mxzibi pisze:U mnie 275PS i 570 Nm i jak na razie jeździ już ponad rok .
Jeśli chcesz rzetelne informacje na temat dłubania CDYA, to zadzwoń do Patroxa z ECUproject z Wrocławia - chłopaki zjedli zęby na kolejnych wypustach 3.0tdi, więc na pewno zawiedziony nie będziesz
Ja ze swojej strony chłopaków mogę polecić - robiłem u nich swoją ex. A4B6 i jeśli zdecyduję się na C6, to na pewno u nich.
Nadal jeździ

miała palic 10l w miescie
!!!!!

snajper1998 pisze: [ Dodano: 2015-10-06, 12:58 ]ze jednak był ruszanyWoijtek pisze:A mi na hamowni wyszło w nieruszanym motorze 272 koni i nie wiem co o tym myśleć..., jak ładne kreski to tylko się cieszyć
Miałeś rację


Duma mnie rozpiera a błogostan zaburza świadomość że do 5s/100 jeszcze ciutkę brakuje
