Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Chiptuning CDYA 240KM

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Shadow_956
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shadow_956 » 10 wrz 2015, 22:21

Zbichu pisze:
Shadow_956 pisze:Panowie a co z DPFem przy chipie ? zostawiacie ?
Z dpf czy bez nie ma różnicy. W tym motorze nie uda się podać tyle paliwa, żeby turbina nie skompensowała do mieszanki stechiometrycznej i bezpiecznej dla dpf'a. Z CDYA więcej się nie wyciśnie niż z BMK czy ASB. Bez przeróbek tak właściwie to więcej można podać paliwa w starym BMK. Dużo więcej. Gorzej z powietrzem :) CDYA często mają problemy z pompą wysokiego ciśnienia przy dużym wydatku. Moc może być wyższa ze względu na obroty, ale moment nie. Ogólnie w chiptuning fabrykach robi się je tak jak BMK i ASB.
Zbichu źle skonstruowałem pytanie, chodziło mi jak jest z żywotnością DPFa, czy po programie jego działanie zostanie znacznie zakłócone po czym szybciej się zuzyje. I pytanie to kieruje do właścicieli aut po programie czy zostawiają dpf czy usuwają go wraz z programem

Ł-y-S-y
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 30 gru 2012, 11:59
Lokalizacja: okolice 3Miasta

Post autor: Ł-y-S-y » 10 wrz 2015, 22:35

U mnie nie w Audi ale VW po programie DPF " zrobil " 230 tys km i dopiero poszedl wek :)

podejzewam ze jeszcze z 50 - 70 tys km powinien pozyc :) ale juz w tym aucie nie mam tego problemu :)

[ Dodano: 2015-09-10, 22:35 ]
U mnie nie w Audi ale VW po programie DPF " zrobil " 230 tys km i dopiero poszedl wek :)

podejzewam ze jeszcze z 50 - 70 tys km powinien pozyc :) ale juz w tym aucie nie mam tego problemu :)
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)

Shadow_956
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shadow_956 » 17 wrz 2015, 08:49

Panowie jestem świeżo po programie, na wstępie polecam kolegę który go wykonywał. Na moje życzenie program delikatny ale za jakiś czas podam go korekcie. Wykres do oceny, pozdrawiam.

Obrazek

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 18 wrz 2015, 00:07

W tych nowszych 3.0TDI montowane były różne wtryski, kolejna sprawa to ich stan w momencie gdy robiony był mod, dlatego częsta są takie rozbieżności. U nas robimy z tego 280-320KM, z tym że te 320KM to nie jest już lightowy mod....zalecamy w tych autach wymianę coolera, bo seryjny jest mega kiepski :)
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2015, 09:09 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Shadow_956
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shadow_956 » 18 wrz 2015, 08:41

W moim przypadku wtryski w dobrym stanie, auto ma przebieg 100tys(potwierdzony) tylko tak jak mówię program delikatny na życzenie za 2tyg jestem umówiony na korektę wtedy cos dołożymy

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 18 wrz 2015, 09:10

Nie rozumiem po co takie modzenie na raty ;-)
Chciałeś słabo to niech tak zostanie, a nie sie sugerujesz tym co ludzie na forum piszą <glupek>
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Shadow_956
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shadow_956 » 18 wrz 2015, 09:24

Chciałem słabo bo liczyłem ze to mi wystarczy ale się myliłem. Dlaczego ma tak zostać? <rotfl> Zrobię jak będę chciał :]

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 18 wrz 2015, 09:28

Pytanie czy się da bezpiecznie zrobić więcej :)
Czasami lepiej się nie łasic na 10KM więcej...no ale jeśli to jest light to pewnie spory zapas został :)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 18 wrz 2015, 15:06

Zapas został jeśli chodzi o moment. Mocy już za dużo nie przybędzie. Przy wyższym momencie +580 NM będzie jednak to już auto specjalnej troski ze względu na skrzynię. Kierownik musi wiedzieć jak się nim posługiwać.

snajper1998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 15 kwie 2010, 18:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: snajper1998 » 04 paź 2015, 22:44

http://zapodaj.net/c1336469eae42.jpg.html

moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości

Shadow_956
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shadow_956 » 05 paź 2015, 13:02

snajper1998 pisze:http://zapodaj.net/c1336469eae42.jpg.html

moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości
snajper1998 jaką miałeś skrzynie biegów? tiptronic ?

Awatar użytkownika
Woijtek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 25 sie 2014, 10:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Woijtek » 05 paź 2015, 17:05

A mi na hamowni wyszło w nieruszanym motorze 272 koni i nie wiem co o tym myśleć...

snajper1998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 15 kwie 2010, 18:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: snajper1998 » 06 paź 2015, 12:58

Shadow_956 pisze:
snajper1998 pisze:http://zapodaj.net/c1336469eae42.jpg.html

moje byłe auto , auto na tym setupie prawie 50 tys km , wszytko ok, dpf robi różnicę, jak widać na wykresie, Aligator też myślał że będzie podobnie jak w b8 jednak nie , mimo wykonania wydechu w MG plus IC dużego nie udało się wyjść po za te pierwsze wartości
snajper1998 jaką miałeś skrzynie biegów? tiptronic ?
tak, tam nie ma innych

[ Dodano: 2015-10-06, 12:58 ]
Woijtek pisze:A mi na hamowni wyszło w nieruszanym motorze 272 koni i nie wiem co o tym myśleć...
ze jednak był ruszany :) , jak ładne kreski to tylko się cieszyć :)

mxzibi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 15 mar 2012, 14:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mxzibi » 07 paź 2015, 18:26

KOval81 pisze:
Shadow_956 pisze:
mxzibi pisze:U mnie 275PS i 570 Nm i jak na razie jeździ już ponad rok .
jest różnica ? to chyba nieduży przyrost, czym spowodowany ?
Ano niewielki, ale zapewne Właściciel chciał program bezpieczny dla skrzyni i motorowni - generalnie, z tego, co się widzi, samym softem można podciągnąć w okolice 290KM i prawie 600Nm.
Jeśli chcesz rzetelne informacje na temat dłubania CDYA, to zadzwoń do Patroxa z ECUproject z Wrocławia - chłopaki zjedli zęby na kolejnych wypustach 3.0tdi, więc na pewno zawiedziony nie będziesz ;)
Ja ze swojej strony chłopaków mogę polecić - robiłem u nich swoją ex. A4B6 i jeśli zdecyduję się na C6, to na pewno u nich.
Tak jak kolega napisał moc podniesiona ale w bardzo bezpiecznej granicy bo mam zamiar nim jakiś czas pojeździć .
Nadal jeździ :-).
miała palic 10l w miescie !!!!!!!

Awatar użytkownika
Woijtek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 25 sie 2014, 10:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Woijtek » 15 paź 2015, 22:21

snajper1998 pisze: [ Dodano: 2015-10-06, 12:58 ]
Woijtek pisze:A mi na hamowni wyszło w nieruszanym motorze 272 koni i nie wiem co o tym myśleć...
ze jednak był ruszany :) , jak ładne kreski to tylko się cieszyć :)

Miałeś rację :) chłopaki powiedzieli że był liźnięty programem ale bez żadnego pojęcia i jakiś patałach to robił... zresztą mulił z dołu tak jak seryjne auta i turbodziura też była nieruszona a teraz to inna dajka. Pro wirus na silnik i skrzynie do tego kulerek no i 300 kucy na tapecie <hura>
Duma mnie rozpiera a błogostan zaburza świadomość że do 5s/100 jeszcze ciutkę brakuje :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja