Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ASN 3.0 220 KM] Kłopoty z temp. oleju.

Silniki benzynowe
gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon_81 » 01 wrz 2015, 19:51

Może niech wypowie się ktoś inny ja tam się nie znam... <glupek> <glupek> <glupek> <glupek>

fosfinkel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 22 cze 2013, 16:08
Lokalizacja: K-P

Post autor: fosfinkel » 03 paź 2015, 23:45

Ja tylko wtrącę swoje trzy grosze w obronie gibona przed Moreno.

Zdrowe ASN wg mnie ma dużo lepszą kulturę pracy niż zdrowe 2.8. Po pierwsze ASN'em nie trzęsie tak mocno podczas pracy (wałki balansujące, fazatory itp.). Po drugie ASN też ciszej pracuje względem wcześniejszych konstrukcji. Jeździłem 2.4 99rr, 2.8 2000r., 3.0 ASN 2002r., więc coś mogę powiedzieć na ten temat.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 04 paź 2015, 00:06

kultura pracy asn być możę wyższa za to awaryjność na pewno - jak widać na forum
a zakres temp pracy zależy od termostatu a były 2 rodzaje o niższej jak i wyższej tem pracy
obydwa rodzaje stosowane są zarówno w 2.8 jak i 3.0 i norma euro nie ma nic do tego
a fazatory stosowane były w obydwu silnikach nie tylko asn
3.0 nie jest zły ale nie jest tak idiotoodporny jak poprzednie konstrukcje

gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon_81 » 04 paź 2015, 20:10

Dobry ASN nie jest nic gorszy od 2.8 czy innych... Dużo złych opini bierze się z tego że mechanicy myślą, że się znają :D

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 04 paź 2015, 21:25

a pękające tuleje cylindra ? fakt czy mit ?
z forum wynika żę fakt
w 2.8 to się nie zdarza

soul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 03 lis 2013, 19:32
Lokalizacja: Lublin / Łęczna

Post autor: soul » 05 paź 2015, 11:38

raczej fakt, wystarczy poczytać fora, i nawet na olx / allegro zdarzają się w sprzedaży silniki z tego typu usterką.
Instalacje gazowe LPG - Profesjonalny Montaż/poprawki/strojenie - Lublin (Lubelskie) > Zapraszam > PW
Galeria moich montaży - LPG Forum

Gość.

Post autor: Gość. » 05 paź 2015, 12:45

fosfinkel pisze:Zdrowe ASN wg mnie ma dużo lepszą kulturę pracy niż zdrowe 2.8. Po pierwsze ASN'em nie trzęsie tak mocno podczas pracy (wałki balansujące, fazatory itp.). Po drugie ASN też ciszej pracuje względem wcześniejszych konstrukcji. Jeździłem 2.4 99rr, 2.8 2000r., 3.0 ASN 2002r., więc coś mogę powiedzieć na ten temat.
To przejedź sie zdrowym 3,2-sam byłem pod wrazeniem jego kulturki :)

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 05 paź 2015, 18:09

a jak skasują za wymiane rozrządu to odechce się tej kultury pracy
:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga