Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

błędy 17944 i 17936

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
atlas audi a6

błędy 17944 i 17936

Post autor: atlas audi a6 » 09 wrz 2015, 07:36

Witam

Pytanko za 100 punktów :)
Po odpaleniu silnika 4.2 V8 (BBK) napier@##$ przez kilka chwil łańcuch rozrządu co świadczy definitywnie o jego wyciągnięciu. Oczywiście będzie zmieniony. Pytanie jednak dotyczy błędów 17944 i 17936 ( nastawnik wałka rozrządu rząd cylindrów 2-przerwany obwód prawy N208 )
Jak myślicie czy mają z wiązek z wyciągniętym łańcuchem czy też szukac przyczyny gdzie indziej?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 09 wrz 2015, 15:28

Za błąd 17936 odpowiedzialny jest N205. Ja bym zaczęła sprawdzenia wtyczki i kabli idących do niego, bo błąd sugeruje przerwę w obwodzie.

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 10 wrz 2015, 07:40

Mazdomania pisze:Za błąd 17936 odpowiedzialny jest N205. Ja bym zaczęła sprawdzenia wtyczki i kabli idących do niego, bo błąd sugeruje przerwę w obwodzie.
zasadniczo masz racę jednak martwi mnie fakt tego samego błędu na obydwu głowicach :( czy to na pewno N205 a nie 208?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 10 wrz 2015, 15:32

Bank 1 to N205, Bank 2 to N208.

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 11 wrz 2015, 07:27

Mazdomania pisze:Bank 1 to N205, Bank 2 to N208.
jak zwykle mnie zawstydzasz :) dziękuję za informację. Tak czy owak dziś zrzucam przód żeby tego potworka wyjąć razem ze skrzynią. Muszę wymienić te przeklęte łańcuchy bo nie da się jeździć. I pomyśleć że jest najechane tylko 150 000km, jak rozbiorę rozrząd to dorwę się do tych czujników i instalację przejrzę

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 11 wrz 2015, 18:02

E tam zawstydzasz od razu ;)

Ja bym przed wywaleniem motoru wypięła kostki od czujników, psiknęła jakimś kontakt sprayem i zobaczyła czy ponownie wrócą błędy.

Nawet jeśli przebieg ORI (choć ja do takich przebiegów jestem sceptyczna <milczek> ) to bardzo duży wpływ na "grzechotanie" ma olej jaki był stosowany i interwał międzywymianowy.

Daj znać jak już będziesz "po operacji" <okok>

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 13 wrz 2015, 08:54

Łancuchy po takim przebiegu raczej się nie wyciągnęły jest szansa .że slizgów w napinaczach już dawno nie ma...Może ktoś zapomnial wtyczek wpiąć w elektrozawory tych napinaczy i stąd błąd
Pomogłem? Kliknij

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 01 paź 2015, 15:20

jestem już w trakcie wyjmowania tego cudeńka, niestety nie ma możliwości dojść do kostek tych czujników bez wyciągnięcia tego ustrojstwa. NIE MA GDZIE PALCA WŁOŻYĆ taki diabeł jest upasowany w komorze. Przebieg jest autentyczny bo od nowości w jednych rękach znajomego śmigał. Co do oleju...hmm...nie wydaje mi się, że wymieniał zbyt często - niestety jest motoryzacyjnym ignorantem. Robię zdjęcia tego z czym tu walczę więc chętnie Wam potem pokaże. Gdyby to było A6/S6 to sprawa byłaby o wiele prostrza bo jest więcej miejsca do podłubania i sprawdzenia choćby instalacji ale co zrobić :)

[ Dodano: 2015-10-01, 15:20 ]
Silnik włożony odpalony, silnik nie gruchocze ale nadal te same błędy zostały, odpinałem kostke i własciwie nie ma żadn4ego sygnału ze strony instalacji, jest oporność czujnika jednak nie mam pomysłu jak dalej...

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 02 paź 2015, 08:53

Dobrze, że grzechotanie udało się wyeliminować <okok>

Wiem, że w BBK nie ma gdzie palca wsadzić, ale niestety zostaje szukanie gdzie jest przerwa w kablach <uoee>

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 02 paź 2015, 10:09

Mazdomania pisze:Dobrze, że grzechotanie udało się wyeliminować <okok>

Wiem, że w BBK nie ma gdzie palca wsadzić, ale niestety zostaje szukanie gdzie jest przerwa w kablach <uoee>
problem w tym, że oba czujniki na lewej i prawej głowicy w tej chwili nie żyją. Jest to z pewnością usterka elektryczna i tu nasuwa się kolejne pytanie: czy te czujniki mogą być sterowane jakimś przekaźnikiem lub zabezpieczone jakimś bezpiecznikiem? Wszystkie bezpieczniki w kabinie są ok. Wygląda na to że coś nie daje sygnału na e ustrojstwa.

już wiem, że sygnał do tych czujników idzie bezpośrednio z instalacji więc muszę szukać przetartego przewodu...w sumie to gamoń jestem bo łatwiej było z wyjętym silnikiem...ale co tam...z błędami czy bez to S4 doprowadza mnie do orgazmu :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja