Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPP 2.7 179 KM] Nie pali na jeden cylinder

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

[ BPP 2.7 179 KM] Nie pali na jeden cylinder

Post autor: atmpitbull » 27 wrz 2015, 20:00

Witam. Zakupiłem A6 kilka dni temu. Przebieg koło 270tyś. Auto odpala bez problemu ale nie pali na jeden cylinder i rzuca silnikiem. Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd klapy kolektora ssącego. Czy klapa kolektora ssącego może mieć wpływ na w/w objawy?

Patrząc od przodu nie pali na 4 cylinder

TYŁ
3 6
2 5
1 4
PRZÓD
Ostatnio zmieniony 03 paź 2015, 15:45 przez atmpitbull, łącznie zmieniany 2 razy.

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 361
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 27 wrz 2015, 20:30

Klapa nie ma najmniejszego wpływu, padnięty wtrysk albo gorsza sprawa, wypalony tłok przez lejący wtryskiwacz.

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 27 wrz 2015, 20:32

Czyli co zacząć od sprawdzenia ciśnienia? Jak ciśnienie będzie to podmienić wtrysk?

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 361
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 27 wrz 2015, 20:36

a z kąt pewność że nie pali na jeden cylinder? może wtrysk nie domaga i objawy będą podobne, sprawdz ciśnienie na tym cylindrze(wykluczysz wypalony tłok) i korekty wtryskiwaczy.

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 27 wrz 2015, 20:43

Właśnie nie mam pewności 100% że nie pali. Odczuwa się jakby nie paliła na wszystkie gary i trzęsie silnikiem. Jutro sprawdzę ciśnienie i dam znać.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 wrz 2015, 20:59

atmpitbull pisze:Patrząc od przodu nie pali na 6 cylinder

1 4
2 5
3 6
Nie wiem z której strony wg Ciebie przód auta, a z której tył, ale z której strony nie patrzeć to idą inaczej numery cylindrów.
motostacja - części samochodowe.

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 27 wrz 2015, 21:03

Dół to przód :). Czyli pierwszy po prawej od dołu. Już poprawiłem
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2015, 00:03 przez atmpitbull, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 wrz 2015, 21:05

Czyli 4 cylinder <okok>

W Audi z silnikami V6 kolejność cylindrów:

Tył auta
3 6
2 5
1 4
Przód auta
motostacja - części samochodowe.

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 28 wrz 2015, 18:00

Tak dokładnie 4 cylinder. Czyli jutro będzie wiadomo, czy jest ciśnienie czy go nie ma. Mam nadzieję że to będzie tylko wtrysk :).

[ Dodano: 2015-09-28, 18:00 ]
Mam problem z wyjęciem wtrysków odkręciłem rurki wtyczki ale nie mogę za chiny wyjąć wtrysków. Podpowie ktoś jak je wyjąć?

michalwruszak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie

Post autor: michalwruszak » 28 wrz 2015, 18:09

Specjalny sciągacz do wtryskiwaczy napewno pomoże

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 28 wrz 2015, 19:24

Po odłączeniu wtyczek i rurek później odkręcam te 4 śrubki w koło z tą blaszką? Później wystarczy tylko wyjąć wtrysk czy coś jeszcze muszę robić? Czy on powinien wyjść? Mam ściągacz.

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 29 wrz 2015, 10:49

atmpitbull pisze:później odkręcam te 4 śrubki w koło z tą blaszką
Pod tą blaszką masz jeszcze 2 śrubki z trzymakiem wtrysku,wydaje się ,że już później powinien wyjść.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 03 paź 2015, 15:25

Jestem w Pile w serwisie Bosch na sprawdzeniu wtrysków. Za jakiś czas będę wiedział czy to wtryski czy coś innego. Z tego co z nimi rozmawiałem to tych wtrysków się nie regeneruje bo Bosch nie wydał części. Prawda to? Widziałem nowe oryginalne ten sam model co mam za 890 zł sztuka.

[ Dodano: 2015-09-30, 13:42 ]
Ok jestem już po sprawdzeniu wtrysków. 4 dobre a dwa śmietnik zablokowane. Pozostało mi zakupić dwa wtryski i mam nadzieję że autko już będzie jeździć. Dam znać pozdro

[ Dodano: 2015-10-03, 15:25 ]
Założyłem dwa wtryski. Auto odpaliło ale chodzi tak jak wcześniej do tego zaczął kopcić i z rury leci ropa. Sprawdziłem pod kompem i dawka jest ponad 3mg podawana. Wtryski są 100% dobre wszystkie. Zawaliło mi DPF. Co może być przyczyną? Auto dalej nie chodzi jak powinno. Coś czuję że czeka mnie wymiana silnika :(

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 03 paź 2015, 19:01

Sprawdzali Ci ciśnienie w cylindrach? Zawaliło dpf przez wtryski.Co do zablokowania wtryskiwaczy to pierwsze słyszę.Ale mogę się mylić. Nie było żadnego błędu w sterowniku odnośnie wtryskiwaczy? może konektor nie łączy na wtrysku.Miałem podobną sytuację przy odpalaniu Na początku na zimnym a potem na ciepłym. Spray do połączeń elektrycznych pomógł.

Awatar użytkownika
atmpitbull
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 wrz 2015, 19:57
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: atmpitbull » 03 paź 2015, 19:46

Właśnie ciśnienie miałem sprawdzić ale zacząłem od du... strony. Sprawdziłem wtryski okazało się że 2 wadliwe to wymieniłem. Zaznaczam że nic nie kodowałem bo elektryk mi powiedział że powinno to chodzić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga