witajcie jestem u was nowy. mam problem z moją C4 z '96. byłem na komputerze i pokazał ze sonda jest do wymiany oraz błąd regulatora zapłonu kod 500-coś (nie pamiętam dokładnie) objawy opisane poniżej:
1. gdy silnik się rozgrzeje to gaśnie, po ponownym odpaleniu pracuje równo, jednak po przejechaniu kilkuset metrów znów gaśnie. po odpięciu silniczka krokowego problemu nie ma.
2. (LPG) nie trzyma równych obrotów podczas jazdy ze stałą prędkością, wyczuwalne są szarpnięcia.
3. (LPG) podczas jazdy gdy hamuję silnikiem i dodam lekko gazu nie wchodzi płynnie na obroty szarpnie ze 2 razy i dopiero przyśpiesza.
4. powiedzcie mi jeszcze taką rzecz. od czego jest ten czujnik (w kształcie pierścienia) umieszczony na 4 przewodzie zapłonowym, czy można go wyeliminować?? - nie można nigdzie dostać takich przewodów
pomóżcie mi bo mnie szlak trafia z tym samochodem boję się wyjeżdżać za miasto.
pozdrawiam
[ ACE 2.0 140 KM] problemy z obrotami - gaśnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
pod kompem nic więcej nie pokazuje niż sonda i ten regulator zapłonu. świece mam 1 elektrodowe ngk, ale myślałem aby założyć dedykowane - 3 elektrodowe.michal_bst pisze:koniu03, jeśli chodzi o punkt 2 i 3 to mogą być cewki, świece. Sprawdź pod kompem.
a czy ten czujnik na 4 kablu może mieć jakieś znaczenie do mojej nierównej pracy silnika
wspomne tez że poprzedni właściciel wymieniał przewody zapłonowe i musiał rozebrać 4 przewód aby założyć ten czujnik więc może coś nie stykać na tym przewodzie
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
to czujnik służący do identyfikacji cylindra, jeśli źle działa to może mieć znaczenie w twoim wypadkukoniu03 pisze:czy ten czujnik na 4 kablu może mieć jakieś znaczenie do mojej nierównej pracy silnika
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
wymienilem reduktor oraz filtr na nowy (miał 9 lat) i sie poprawilo. czasami ją kopnie i zgasnie, ale mysle ze to wina ustawienia dawki gazu.rtk pisze:Na Twoim miejscu zaczął bym od wymiany filterków od gazu o ile nie były wymieniane. U mnie [2.8 ACK] przy dojeżdżaniu np do świateł i szybkim spadku obrotów po wciśnięciu sprzęgła silnik gasł co prawda nie za każdym razem ale po wymianie filterków jak ręką odjął.
dzieki wszystkim za porady
mozna zamknąc temat
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga