Problem z Pompką Paliwa
Problem z Pompką Paliwa
Witam.
Mam nastepujacy problem pekł mi oryginalny Przewód paliwowy znajdujący sie w baku łączący pompkę paliwa i goną czesc obudowy pompy. Załozyłem inny węzyk zbrojeniowy i tak samo pękł, pózniej drugi raz to samo. Tłumacze to tym ze robi sie zagięcie i węzyk nie wytrzymuje. Najdziwniejsze jest to ze mie pęka na zgieciu tylko przy górnej czesci obudowy. Węzyk wchodzi w bolec oraz w pompke po wcisnieciu większą siłą. Dodatkowo pali mi sie czasami nei zawsze bezpiecznik od tej pompki, rozumeim to w ten sposób ze komputer odbiera zły sygnał i przepala bezpiecznik, chociaz ostatnim razem stopił go.. Jezdziłem po kilku sklepach motoryzacyjnych i nie mają takich węzyków a ze szrotu niechce bo to róznie bywa. Serwisu niemam zadnego nigdzie w okolicy. Może ktos mial podobny problem i pompa kwalifikuje sie do wymiany?, bo już sam niewiem a niebede 4 wyjmował pompki i zakladał węzyka bo wtedy dobrze jest na max na tydzien. Z góry dzieki za odp.
Mam nastepujacy problem pekł mi oryginalny Przewód paliwowy znajdujący sie w baku łączący pompkę paliwa i goną czesc obudowy pompy. Załozyłem inny węzyk zbrojeniowy i tak samo pękł, pózniej drugi raz to samo. Tłumacze to tym ze robi sie zagięcie i węzyk nie wytrzymuje. Najdziwniejsze jest to ze mie pęka na zgieciu tylko przy górnej czesci obudowy. Węzyk wchodzi w bolec oraz w pompke po wcisnieciu większą siłą. Dodatkowo pali mi sie czasami nei zawsze bezpiecznik od tej pompki, rozumeim to w ten sposób ze komputer odbiera zły sygnał i przepala bezpiecznik, chociaz ostatnim razem stopił go.. Jezdziłem po kilku sklepach motoryzacyjnych i nie mają takich węzyków a ze szrotu niechce bo to róznie bywa. Serwisu niemam zadnego nigdzie w okolicy. Może ktos mial podobny problem i pompa kwalifikuje sie do wymiany?, bo już sam niewiem a niebede 4 wyjmował pompki i zakladał węzyka bo wtedy dobrze jest na max na tydzien. Z góry dzieki za odp.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie podmieniałem bo niemam takiej możliwoosci, musiałbym kupic a po co wyrzucac pieniądze w błoto. Myslałem ze jest jakis sposób na sprawdzenie na dniach bede wyjmował pompe i wstawie weikszy wezyk minimalnie i sprubuje go ułożyc aby niemial zadnych zagięc. Jesli to nie pomoże to pomysle nad nową pompą
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
Cześciowo rozwiązany Problem zalożyłem oryginalny weżyk który dostałem od Pana Tomasza (Beep) za co dziekuję
Jak narazie nie dziurawi go. Co do bezpiecznika miałem zwarcie na przewodach podlaczonych do górnej czesci pompy, tych od pływaka przez co wypaliła mi sie sciezka w liczniku i niewidze teraz wogóle poziomu paliwa, ale bezpieczniki po zrobieniu wtyczki sa wciąz całe
. Sciezke cała zdjołem bo az sama schodzila i wyczysciłem cały ten czarny nasad. Druga wtyczka która szła tez dwoma kabelkami do pompy tez była zniszczona i raczej tez było zwarcie i zastanawiam sie czy przez nią nie urywało tych weżyków(pompka dawała wieksze cisnienie na zwarciu??). Pozatym auto na zimnym silniku gasnie musze podgazowywac i nietrzyma rownych obrotów ale na dniach przeczyszcze listwe wtryskową i wymienie filtr paliwa i zobaczymy czy cos to pomoże. Tak poza tematem gdyby ktos mial do sprzedania licznik do mojej audi jest on na 3 wtyczki to prosilbym o wiadomosc na priva z góry dzieki (tylko niewiem jak to by sie mialo do imobilazera który jest w liczniku).

