Hałas w środku A6 C5 2002
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
Mazdomania, przed chwilą był u mnie znajomy, który ma takie same uszczelki jak ja i wszystko mu ładnie dolega i sam się zdziwił, że u mnie tak źle jest spasowane a u niego co do milimetra.
Ja już sam nie wiem co mam myśleć a nie wiesz może czy można nabyć same uszczelki? Czy to razem z drzwiami jest?
Ja już sam nie wiem co mam myśleć a nie wiesz może czy można nabyć same uszczelki? Czy to razem z drzwiami jest?
Było:
- Fiat 126p
- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM
- Fiat 126p
- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Być może tak jest
Natomiast teraz znowu popatrzyłam na necie i na Twoje zdjęcia i zauważyłam, że wszystkie drzwi mają dolegającą uszczelkę do ramki drzwi i szyby - a u Ciebie jest dziura między tą uszczelką, a szybą. Jako, że ten element jest przykręcany to może warto sprawdzić czy na pewno jest dobrze przymocowany.
Natomiast teraz znowu popatrzyłam na necie i na Twoje zdjęcia i zauważyłam, że wszystkie drzwi mają dolegającą uszczelkę do ramki drzwi i szyby - a u Ciebie jest dziura między tą uszczelką, a szybą. Jako, że ten element jest przykręcany to może warto sprawdzić czy na pewno jest dobrze przymocowany.
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
Mazdomania, dziękuję za cenną radę, jutro gdy tylko pogoda będzie sprzyjać zobaczę co w trawie piszczy
Jest możliwość sprawdzenia tego bez ściągania ramki szyby?
[ Dodano: 2015-09-14, 23:06 ]
Dodam również, że jak wciskam palcem tą chromowaną listwę to ona tak "strzela" i tak jakby chciała dojść dalej ale zaraz się cofa
Jest możliwość sprawdzenia tego bez ściągania ramki szyby?
[ Dodano: 2015-09-14, 23:06 ]
Dodam również, że jak wciskam palcem tą chromowaną listwę to ona tak "strzela" i tak jakby chciała dojść dalej ale zaraz się cofa
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Czy jest możliwość bez ściągania ramki szyb to nie wiem, bo nie demontowałam jeszcze boczków u siebie, ale patrząc po tym filmiku:
To chyba demontaż ramki Ciebie nie ominie Na YT był gdzieś filmik co prawda z A4 B6, ale widać było na nim, że zdjęcie ramki z szybą dało dopiero dostęp do śrub od listew
To chyba demontaż ramki Ciebie nie ominie Na YT był gdzieś filmik co prawda z A4 B6, ale widać było na nim, że zdjęcie ramki z szybą dało dopiero dostęp do śrub od listew
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
Witam! Problem z głośnością w aucie prawdopodobnie rozwiązany! Zrobiłem tylko jeden test z szybkością 160km/h na niemieckiej autobanie, różnica jest ogromna, przy tej prędkości nie słychać aż tak szumów z zewnątrz (dodam, że padał deszcz). Rozwiązaniem mojego problemu było włożenie wygłuszenia w słupki między drzwiami kierowcy a pasażera, po tym zabiegu jak ręką odjął! I od razu szczelina miedzy słupkiem a uszczelkami znikła Jutro jak będzie normalna pogoda zrobię zdjęcia jak to wygląda, przed i po Dziękuję wszystkim za cenne rady
Jeżeli mogę to mam kolejny problem, otóż nie pali mi się podświetlenie nóg, drzwi, oraz podsófitówki po otwarciu drzwi, miałem kiedyś rozebrane tylne lewe drzwi i sprawdzałem mikro styk. Gdy go wciskałem ręcznie to na liczniku pokazywała się informacja, że drzwi są otwarte i zapaliło się podświetlenie pod nogami i na drzwiach. Ale gdy już złożyłem wszystko do kupy wcale nie działał Planuje wymianę wszystkich mikro styków w drzwiach i mam pytanie, czy ten będzie pasował? Czytałem na forum Audi A3, że właśnie ten jest odpowiedni ale nie wiem czy do A6 też podejdzie, nie znam wymiarów ale może ktoś będzie mógł mi pomóc Trochę chaotycznie to napisałem ale mam nadzieję że da się mnie zrozumieć
Oto to: http://www.tme.eu/pl/details/v4nst7ul/m ... a-burgess/
Wymiana nie będzie dla mnie skomplikowania, gdyż już to rozbierałem i wiem co i jak
Dziękuję za pomoc
Jeżeli mogę to mam kolejny problem, otóż nie pali mi się podświetlenie nóg, drzwi, oraz podsófitówki po otwarciu drzwi, miałem kiedyś rozebrane tylne lewe drzwi i sprawdzałem mikro styk. Gdy go wciskałem ręcznie to na liczniku pokazywała się informacja, że drzwi są otwarte i zapaliło się podświetlenie pod nogami i na drzwiach. Ale gdy już złożyłem wszystko do kupy wcale nie działał Planuje wymianę wszystkich mikro styków w drzwiach i mam pytanie, czy ten będzie pasował? Czytałem na forum Audi A3, że właśnie ten jest odpowiedni ale nie wiem czy do A6 też podejdzie, nie znam wymiarów ale może ktoś będzie mógł mi pomóc Trochę chaotycznie to napisałem ale mam nadzieję że da się mnie zrozumieć
Oto to: http://www.tme.eu/pl/details/v4nst7ul/m ... a-burgess/
Wymiana nie będzie dla mnie skomplikowania, gdyż już to rozbierałem i wiem co i jak
Dziękuję za pomoc
Było:
- Fiat 126p
- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM
- Fiat 126p
- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Lukasz24815, próbowałeś czyścić ten mikrostyk? Często czyszczenie wystarczy
Ale to już temat do innego działu, więc proponuję Ci kontynuować np. tu a6-c5mikrostyk-w-zamku-kierowcy-szukam-vt12082,15.htm
Jest kilka tematów dotyczących Tego problemu więc poczytaj trochę
Ale to już temat do innego działu, więc proponuję Ci kontynuować np. tu a6-c5mikrostyk-w-zamku-kierowcy-szukam-vt12082,15.htm
Jest kilka tematów dotyczących Tego problemu więc poczytaj trochę
Lektor.
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
Witam! Zgodnie z obietnicą zrobiłem parę zdjęć z zabiegu
Nie jest to rozwiązanie stałe lecz tymczasowe. Mam zamiar to w przyszłości udoskonalić
Wziąłem najzwyklejszą gąbkę 2.5cm, dociąłem ją na kształt blachy słupka.
Jak widać, pasuje jak ulał
Jak widać, wszystko pasuje :D
Już przykręcone, co prawda ciężko się to robiło ze względu na grubość tejże gąbki ale nie ma rzeczy niemożliwych
Wszystko zrobione tak jak należy.
I co najważniejsze, szpary które do wczoraj nie dawały mi spokoju teraz zastały zlikwidowane
PRZED:
I PO:
To samo zrobiłem z drugiej strony. Zrobienie tego patentu wyciszyło hałasy w środku o ok. 80% i jestem zadowolony z efektu Przy prędkości 160km/h nie słychać żadnych szumów i jest elegancko cicho. Wiem, że rozwiązanie wygląda jakby to robił Janusz z Mietkiem po flaszcze z monopolowego ale ważne, że działa jak należy
Pozdrawiam gorąco!
Nie jest to rozwiązanie stałe lecz tymczasowe. Mam zamiar to w przyszłości udoskonalić
Wziąłem najzwyklejszą gąbkę 2.5cm, dociąłem ją na kształt blachy słupka.
Jak widać, pasuje jak ulał
Jak widać, wszystko pasuje :D
Już przykręcone, co prawda ciężko się to robiło ze względu na grubość tejże gąbki ale nie ma rzeczy niemożliwych
Wszystko zrobione tak jak należy.
I co najważniejsze, szpary które do wczoraj nie dawały mi spokoju teraz zastały zlikwidowane
PRZED:
I PO:
To samo zrobiłem z drugiej strony. Zrobienie tego patentu wyciszyło hałasy w środku o ok. 80% i jestem zadowolony z efektu Przy prędkości 160km/h nie słychać żadnych szumów i jest elegancko cicho. Wiem, że rozwiązanie wygląda jakby to robił Janusz z Mietkiem po flaszcze z monopolowego ale ważne, że działa jak należy
Pozdrawiam gorąco!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
You made my day też męczę się z szumami w środku już od jakiegoś czasu ze względu na to że oddawałem samochód do malowania i po tej operacji poskładali go tak aby go poskładać a ja teraz tańcuję wokół prawie codziennie i poprawiam a to skoble, a to zawiasy a to ramki. Powymieniałem wszystkie uszczelki drzwi na rocznik 2003 ale jeszcze od 100 km/h w okolicach rogu tylnych drzwi tu koło kierowcy słychać szum, wczoraj regulowałem całe drzwi, ramkę i dalej jest ten szum ale zobaczę jeszcze właśnie ten słupek i go wygłuszę jak Ty
[ Dodano: 2015-09-25, 17:01 ]
zrobiłem dzisiaj to co Ty, nie gąbką ale matą wygłuszającą i na to jeszcze dałem piankę wygłuszającą. Wcześniej drzwi przylegały mi poprawnie do tych słupków i nie miałem takich szpar jak Ty ale chciałem zobaczyć co się stanie jak to wygłuszę. Nie stało się nic. Te ramki nie mają żadnej regulacji, szpary poprawiły Ci się dlatego że przez gąbkę ramka jest odpychana od nadwozia. Zastanawia mnie jeden fakt, przed tą operacją miałem drzwi przy ramce tak jak Gosia a Ty miałeś szpary i pisałeś że rygiel na karoserii od zamków masz dosunięty na maxa w stronę wnętrza no to chyba coś musi być na rzeczy bo ja mimo że miałem drzwi na styk z ramką tą czarną to jednak mogłem poruszyć jeszcze sporo ryglem w stronę kabiny żeby drzwi doszły jeszcze bardziej. Żeby się nie okazało że rzeczywiście był strzał w bok i jest nie do końca naciągnięty, zresztą idzie to łatwo sprawdzić. Zdejmujesz te listwy co idą od środka przy progu, są one na zatrzaski, wyjmujesz fotel kierowcy i odkręcasz śrubę od pasów bezpieczeństwa, wtedy bez problemu na wysokości słupka B możesz podnieść wykładzinę i zobaczyć czy nie był bity. Chyba że się boisz
[ Dodano: 2015-09-25, 17:01 ]
zrobiłem dzisiaj to co Ty, nie gąbką ale matą wygłuszającą i na to jeszcze dałem piankę wygłuszającą. Wcześniej drzwi przylegały mi poprawnie do tych słupków i nie miałem takich szpar jak Ty ale chciałem zobaczyć co się stanie jak to wygłuszę. Nie stało się nic. Te ramki nie mają żadnej regulacji, szpary poprawiły Ci się dlatego że przez gąbkę ramka jest odpychana od nadwozia. Zastanawia mnie jeden fakt, przed tą operacją miałem drzwi przy ramce tak jak Gosia a Ty miałeś szpary i pisałeś że rygiel na karoserii od zamków masz dosunięty na maxa w stronę wnętrza no to chyba coś musi być na rzeczy bo ja mimo że miałem drzwi na styk z ramką tą czarną to jednak mogłem poruszyć jeszcze sporo ryglem w stronę kabiny żeby drzwi doszły jeszcze bardziej. Żeby się nie okazało że rzeczywiście był strzał w bok i jest nie do końca naciągnięty, zresztą idzie to łatwo sprawdzić. Zdejmujesz te listwy co idą od środka przy progu, są one na zatrzaski, wyjmujesz fotel kierowcy i odkręcasz śrubę od pasów bezpieczeństwa, wtedy bez problemu na wysokości słupka B możesz podnieść wykładzinę i zobaczyć czy nie był bity. Chyba że się boisz
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga