Witam, mam problem , mianowicie samochód odpala na zimnym i przy niższych temp. trochę nierówno pracuje+ biały dym. na Ciepły trzeba go trzymać jakby z 1s dłużej żeby odpalił. na zimnym odpala szybko ale biały dym przez ok.20 sekund. świece ok,podejrzewałem zatarty tłoczek kąta wtrysku , więc zdjąłem pokrywe tłoka wyjąłem sprężyne i odziwo tłok da sie lużno poruszać palcem,przepłukałem tłok i rozruszałem a przynajmniej tak mi się wydaje ,po zmontowaniu i odpaleniu jest jeszcze gorzej bo auto kręci się tylko do 2tys. i patrząc na waga tłok porusza się tylko przy przygazowaniu,a parametr cold valve start powinno być 100% u mnie jest około 10 %, czy polać niunie benzyną i podpalić ? bo już mam odciski od grzebania pod maską,Vag pokazuje często błąd 550 , próbowałem różnych ustawień początku wtrysku od 8 BTC do 8 ATC, i Vag pokazuje to co ustawie , tak samo na elry czy late , jakby tłok stał w miejscu , ale 2 razy ściągałem pokrywke i palcem da się przesówać ? to już moje drugie AFB i napewno ostatnie.
to nie mój film , ale u mnie jest identycznie -
Dodano: 2015-09-10, 20:59
Koledzy macie jakieś pomysły ?
AFB 150 KM tłoczek kąta wtrysku ? + film
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
- Lokalizacja: legnica