Nawet jak sam przód zrobisz z Porsche to poczujesz duużą poprawę.
Ja na razie tyłu nie zrobiłem bo nie mam czasu się tym zająć i jestem mega zadowolony z samego swapa przodu
Mazdomania, Gratuluję auta i włożonej pracy. Widzę że robiłaś spolszczenie do navi a czy poszłaś za ciosem i masz polska mapę ? Zrobiłem u siebie spolszczenie i poszło elegancko ale na mapie już poległem...
siekla pisze:Niestety Olej Castrola w silnikach benzynowych zostawia tyle syfu, że szkoda go uzywać
Dokładnie. Ostatnio mogłam się też przekonać w aucie kumpla. Był po prostu "Sajgon" w środku Ja odkąd ją mam leję cały czas AMS. Za tydzień ponownie ściągam dekle i zobaczymy jak to po 20tkm wygląda u mnie.
Zerd pisze:Widzę że robiłaś spolszczenie do navi a czy poszłaś za ciosem i masz polska mapę
Tak, jak najbardziej Przy czym. Moja navi czytała idealnie ORI Mapy Alp z 2001r. (nawet nie wiedziałam, że mam tam płytę Ja po niemiecku ni w ząb i kolega od tak chciał sprawdzić czy jest płyta i navi ją "wypluła"), natomiast płytę ze spolszczeniem nie, więc rozebrana, wyczyszczony laser i czyta płyty z mapami. Jedynie czasami ma humorki i krzyczy "błąd CD", ale szybki restart i działa poprawnie.
Ostatnio miałam mało czasu, więc wpadła tylko jedna rzecz, progi od RS-a co prawda przyszły strasznie brudne:
ale trochę odmaczania, mycia i po mału zaczęły być ładne:
Po umyciu obu przyszła pora na demontaż ORI z auta. Nigdy ich nikt wcześniej nie zdejmował i nie miałam pojęcia, że może być tam tyle syfu :shock:
Wszystko, więc wymyte, odtłuszczone i listwy siadły
Co prawda jedna "trafiona" szpilką, a druga trochę przytarta, ale i tak jestem zadowolona. W przyszłym tygodniu autko stawiam na kanał, więc jeśli się uda będzie kolejna mała "fotorelacja"
A przy sprzedaży w dziale "kupujemy A6": lampy nieoryginalne (S6ki nie wychodziły z ciemnymi reflektorami), brak znaczka, licznik ewidentnie od rs6, a na 4 zdjęciu widać, że progi również od rs6. Olej go, to jakiś ulep
pavel44, No ba a mało tego jak ktoś przyjedzie z miernikiem to powie, że z kilku składany bo lakiernik z tej firmy detailingowej nie umiał przejścia zrobić jak robił wpyłkę nad tylną lampą auto było 5 razy na poprawce w efekcie czego na tylnym błotniku mam 5 warstw lakieru oraz baran mi pomalował wnękę drzwi tylnych, wnękę pod klapą, zapylił tylne drzwi i kawałek dachu na dodatek po przypalali mi lakier w kilku miejscach a nie minął jeszcze rok od ostatniej poprawki i właśnie w miejscu tego purchla co miałam znowu wychodzi
No to kawałek ode mnie.... Jakbym miała dobry aparat to bym zrobiła dokładne zdjęcia jak auto oddaje firma detailingowa, a zwykłym "kalkulatorem" to sobie można....
Piotrek_85 pisze:Patrząc po tych emblematach RS6 wszędzie, ....to rozumiem, że silnik BCY zostawiłaś sobie na sam koniec
Nie ma takiej opcji Silnik zostaje taki jak jest. Powodem zmiany środka na ten z RS-a jest to, że listwy i zegary są w pełni czarne (no i zegary z RS-a w ogóle mi się o wiele bardziej podobają), a jak już był plan na progi i zegary, to głupio było kierę i gałkę lewarka zostawiać ori. Klamki też wlecą, dlatego że są czarne No i nad dekorami cały czas myślę, czy black piano nie zapodać czasem