Z ta przypadloscia walczę dość długo. Przejrzany został caly układ napędowy.
Wymieniono przegub wewnętrzny, bo powodował wibracje. Poza tym jest PODOBNO prefekt. Ocena 3 mechanikow!!
Objaw jest taki że jak przyspieszam na 1 i czasem na 2 biegu słyszę gluche lomotanie gdzieś spod samochodu. Dodatkowo auto jednoczesnie szarpie jakby koła tracily trakcje i nagle ja odzyskiwaly.
Czasem nawet przy lekkim przyspieszaniu to wystepuje, ale nie zawsze.
Czekam na kazda sugestie... Może ktoś miał takie objawy? Sprzeglo z dwumasa wymienione w tamtym roku, t.j. około 20 tys km temu.
Szarpanie i stuki na 1 biegu - MANUAL
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Sprawa bylaby o tyle prostsza że 3 mechaniorow lub konowalow sprawdzalo te elementy i nic nie znalazło, a każdy brał kasę za diagnostykę. Tym większe jest moje rozgoryczenie 
W sumie to nie jest duza filozofia sprawdzić poduchy i podporę, czy luzy na przegubach i wykluczyć ich usterki. No chyba że jest sie mechanikiem-konowalem.
Już zaczynam myśleć że gość co składał mi sprzeglo coś schrzanil...

W sumie to nie jest duza filozofia sprawdzić poduchy i podporę, czy luzy na przegubach i wykluczyć ich usterki. No chyba że jest sie mechanikiem-konowalem.
Już zaczynam myśleć że gość co składał mi sprzeglo coś schrzanil...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Dlatego wychodzę z założenia że lepiej zrobić to samemu. Oczywiście nie zawsze można bo czasu nie ma bo coś tam jeszcze. Ja u siebie wymieniałem podporę wału i nie było widać uszkodzeń ale wymiana pomogła. Także do roboty i pod samochód
[ Dodano: 2015-09-11, 15:41 ]
Dodam jeszcze że zmieniłem poduszkę dyfra i luz na dyfrze skasowałem. Wymieniłem też poduszki silnika.

[ Dodano: 2015-09-11, 15:41 ]
Dodam jeszcze że zmieniłem poduszkę dyfra i luz na dyfrze skasowałem. Wymieniłem też poduszki silnika.
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Racja!
Gdybym miał zmielona zebatke 1 i 2 biegu to zapewne zawsze i wszędzie by mi tluklo podczas o obciazenia? A a Bywały takie przypadki
[ Dodano: 2015-09-14, 12:33 ]
Jestem świeżo po trasie 500km i szarpanie wystąpiło tylko RAZ. To nie może byc uszkodzenie mechaniczne np zmielone zey pierwszego przelozenia...
Czy w naszych autach jest jakąkolwiek możliwość regulacji sprzęgła? Bierze dość wysoko a ma tylko 20 tys przebiegu. Idealnie jeździ sie samochodem gdy sprzeglo lapie szybko t.j. zaraz nad podłoga.
[ Dodano: 2015-11-08, 17:17 ]
piszę bo problem jest rozwiązany.
Wszystkie objawy powodowała nieszczelność w podciśnieniach - koszt 50 zł!!
Dowodzi to jak czuły na to jest ten silnik. Nie będe przesadzal pisząc że samochód teraz lata jak marzenie!
KONKLUZJA: większość mechaników nie ma pojęcia o silnikach 2,7BiT i o napędzie quattro
Gdybym miał zmielona zebatke 1 i 2 biegu to zapewne zawsze i wszędzie by mi tluklo podczas o obciazenia? A a Bywały takie przypadki

[ Dodano: 2015-09-14, 12:33 ]
Jestem świeżo po trasie 500km i szarpanie wystąpiło tylko RAZ. To nie może byc uszkodzenie mechaniczne np zmielone zey pierwszego przelozenia...
Czy w naszych autach jest jakąkolwiek możliwość regulacji sprzęgła? Bierze dość wysoko a ma tylko 20 tys przebiegu. Idealnie jeździ sie samochodem gdy sprzeglo lapie szybko t.j. zaraz nad podłoga.
[ Dodano: 2015-11-08, 17:17 ]
piszę bo problem jest rozwiązany.
Wszystkie objawy powodowała nieszczelność w podciśnieniach - koszt 50 zł!!
Dowodzi to jak czuły na to jest ten silnik. Nie będe przesadzal pisząc że samochód teraz lata jak marzenie!
KONKLUZJA: większość mechaników nie ma pojęcia o silnikach 2,7BiT i o napędzie quattro

Ostatnio zmieniony 10 lis 2015, 08:56 przez Kamil_2.7BiT, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok