[A6 C6] Chiptuning CDYA 240KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 28 cze 2015, 18:13
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kielce/Holandia
[A6 C6] Chiptuning CDYA 240KM
Witam
na wstępie chciałbym się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy "raz" na tym forum.
Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym (jak na razie) posiadaczem audi A6 C6 avant. Przez ten okres już oswoiłem się z mocą mojego auta i od jakiegoś czasu myśle nad zwiększeniem mocy. Czytałem wiele postów na tym forum, ale...
No właśnie chciałbym prosić właścicieli aut z takim dokładnie silnikiem jak mój (CDYA 240 KM), którzy "podkręcili" swoje audiczki o podzielenie się informacjami na ten temat. Chodzi mi o to jakie można osiągnąć wyniki mocy i momentu w granicach rozsądku oczywiście. Głównie mam na myśli skrzynie tiptronic, ile Nm momentu będzie rozsądnym rozwiązaniem, żeby skrzynia nie rozsypała się po kilkunastu tys. kilometrów. Jednocześnie chciałbym zapytać kogo polecacie do wykonania takiego zabiegu, chodzi mi o "fachmana", który naprawdę zna się na rzeczy i ogarnia temat chiptuningu.
Pozdrawiam
na wstępie chciałbym się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy "raz" na tym forum.
Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym (jak na razie) posiadaczem audi A6 C6 avant. Przez ten okres już oswoiłem się z mocą mojego auta i od jakiegoś czasu myśle nad zwiększeniem mocy. Czytałem wiele postów na tym forum, ale...
No właśnie chciałbym prosić właścicieli aut z takim dokładnie silnikiem jak mój (CDYA 240 KM), którzy "podkręcili" swoje audiczki o podzielenie się informacjami na ten temat. Chodzi mi o to jakie można osiągnąć wyniki mocy i momentu w granicach rozsądku oczywiście. Głównie mam na myśli skrzynie tiptronic, ile Nm momentu będzie rozsądnym rozwiązaniem, żeby skrzynia nie rozsypała się po kilkunastu tys. kilometrów. Jednocześnie chciałbym zapytać kogo polecacie do wykonania takiego zabiegu, chodzi mi o "fachmana", który naprawdę zna się na rzeczy i ogarnia temat chiptuningu.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie - 3.0 TDI ( bez roznicy w oznaczniu ) bardzo chetnie sie " poddaja " tuningowi
Co do chipa - porzadny tuner to podstawa
a po programie masz " nowy " samochod
ja praktycznie kazde swoje auto wirusuje
- mam nawet program w sprinterze wiec ..
Co do chipa - porzadny tuner to podstawa
a po programie masz " nowy " samochod

ja praktycznie kazde swoje auto wirusuje

Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie
i jeszcze urosnie 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
Ano niewielki, ale zapewne Właściciel chciał program bezpieczny dla skrzyni i motorowni - generalnie, z tego, co się widzi, samym softem można podciągnąć w okolice 290KM i prawie 600Nm.Shadow_956 pisze:jest różnica ? to chyba nieduży przyrost, czym spowodowany ?mxzibi pisze:U mnie 275PS i 570 Nm i jak na razie jeździ już ponad rok .
Jeśli chcesz rzetelne informacje na temat dłubania CDYA, to zadzwoń do Patroxa z ECUproject z Wrocławia - chłopaki zjedli zęby na kolejnych wypustach 3.0tdi, więc na pewno zawiedziony nie będziesz

Ja ze swojej strony chłopaków mogę polecić - robiłem u nich swoją ex. A4B6 i jeśli zdecyduję się na C6, to na pewno u nich.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 15 lut 2012, 19:33
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
Dołączę się do dyskusji.
Miałem A4 B8 3.0 TDI CCWA zrobione na 320KM w ECU PROJECT,
17 Września umówiony jestem na soft w moim C6 CDYA manual. Zobaczymy co wypluję.
Miałem A4 B8 3.0 TDI CCWA zrobione na 320KM w ECU PROJECT,
17 Września umówiony jestem na soft w moim C6 CDYA manual. Zobaczymy co wypluję.
Forum A6 / A7 na Facebook'u https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 mar 2015, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
Z dpf czy bez nie ma różnicy. W tym motorze nie uda się podać tyle paliwa, żeby turbina nie skompensowała do mieszanki stechiometrycznej i bezpiecznej dla dpf'a. Z CDYA więcej się nie wyciśnie niż z BMK czy ASB. Bez przeróbek tak właściwie to więcej można podać paliwa w starym BMK. Dużo więcej. Gorzej z powietrzemShadow_956 pisze:Panowie a co z DPFem przy chipie ? zostawiacie ?
