Po wymianie licznika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
Po wymianie licznika
Witam parę dni temu wymieniłem licznik w audi a6 c5 1.8t w starym spaliła mi się ścieżka i padło podświetlenie i wskaźnik paliwa. Ktoś tam próbował to zlutować ale padł fis. Ja jakoś złączyłem ścieżkę że wszystko wróciło do normy prócz fisa. Wcześniej zakupiłem używane zegary VDO taki sam model po takim samym aucie. Pojechałem do mechanika wyciągnął pin ze starych zegarów wsadził nowe zaadaptował kluczyki i wszystko ładnie odpala ale...
obrotomierz na biegu jałowym utrzymuje się na pół tysiąca obrotów gdzie stary miał około 1 tys. Po gazowaniu mu do 4.5 tys jest odcięcie gdzie dalej nie idzie sprawdzane pod czas postoju. Specjalnie wsadziłem moje stare zegary gdzie jednego kluczyka mi nie adaptował i odcięcie jest powyżej 6 tys. Czy z moich starych zegarów trzeba jeszcze coś zgrywać bo wydaje mi się że obrotomierz zakłamuje. Pozdrawiam
obrotomierz na biegu jałowym utrzymuje się na pół tysiąca obrotów gdzie stary miał około 1 tys. Po gazowaniu mu do 4.5 tys jest odcięcie gdzie dalej nie idzie sprawdzane pod czas postoju. Specjalnie wsadziłem moje stare zegary gdzie jednego kluczyka mi nie adaptował i odcięcie jest powyżej 6 tys. Czy z moich starych zegarów trzeba jeszcze coś zgrywać bo wydaje mi się że obrotomierz zakłamuje. Pozdrawiam
dzuma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Nie z diesła ale raczej z Vki, kwestia kodowania, zobacz temat https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=65025&postdays=0&postorder=asc&start=0
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
A możesz mi napisać jakim kablem mógłbym to zrobić jakiś link na priv czy coś?Pisi pisze:A nie prościej było zgrać eeprom ze swoich zegarów do tych nowych?
Sprawdz kodowanie tych zegarów bo wynika na to że chodzą jak te z diesla
Bo pin i zakodowanie robił mi mechanik który miał ten komputer taki przenośny( i nie wiem czy zrobi mi takie coś a się nie znam )
dzuma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
bendzji pisze:jak liczniki VDO to wystarczy kabelek vagkkl - od 20-50 zł na allegro , znahdujesz w sieci programik vageepromprogramer i działasz
napisz tylko jakie numery ma stary u nowy licznik bo można bałaganu narobić
VDO 110.008.807/002
4B0 919 880 A
te są z tylu zegarów, nowy licznik ma te same numery
dzuma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
bendzji pisze:ale te numery są na obudowie? sprawdź vagiem co pokazuje po wejściu w 17-instruments
Tak z tyłu są na starych i nowych . Nie mam jak sprawdzić bo nie mam żadnego mechanika z vagiem na miejscu
Foto zegarów
dzuma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo