Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPJ 2.0 170 KM] 008801 - Boost Pressure Control Valve (N24

Silniki benzynowe
Denly
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 20 wrz 2014, 07:34
Lokalizacja: Katowice

[ BPJ 2.0 170 KM] 008801 - Boost Pressure Control Valve (N24

Post autor: Denly » 14 lip 2015, 20:51

Witam. Mam mały problem, otóż po podłączeniu VCDS i wykasowaniu błędów po jakimś czasie wraca ten błąd:
1 Fault Found:

008801 - Boost Pressure Control Valve (N249)
P2261 - 008 - Mechanical Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 194306 km
Time Indication: 0
Date: 2015.05.30
Time: 12:49:47

Freeze Frame:
RPM: 3336 /min
Load: 10.2 %
Speed: 146.0 km/h
Temperature: 97.0°C
Temperature: 45.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.081 V

Najlepsze jest to, że z autem nic się nie dzieje, tzn. czytałem gdzieś na internecie, że jednemu gościowi auto zamulało i miał problem z mocą, a u mnie jest wszystko ok. Co to może być? Bo ten błąd co chwilę wraca.

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 02 wrz 2015, 14:52

Zawór kontroli cisnienia doładowania N249 przycina się mechanicznie czyli jest do wymiany. Dziwne że nie zauważyłeś spadku mocy <mysli>

Denly
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 20 wrz 2014, 07:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Denly » 21 wrz 2015, 17:40

UneeK, właśnie najlepsze jest to, że autko jeździ normalnie. Tzn. normalnie przyspiesza i 2 dni temu leciałem nią ponad 220 i jeszcze miałem gaz w zanadrzu. Bardzo się zdziwiłem, że niby 2.0 T i te 170KM a Szósteczka jest tak dynamiczna. ;)

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 29 wrz 2015, 12:58

U mnie to samo 220 i jeszcze zapasik jest <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja