[ALG 2.8 193 KM] goracy po okolo godzinie ciezko odpala
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 29792.html
http://e-katalog.intercars.com.pl/?sear ... Items.html
Jak chcesz to mogę ci podesłać ten który mi został bo i tak jest sprawny.
Ale dupa. Dziś problem wrócił nie mam pomysłu już co to może być. Silnik pracuje dużo lepiej ale dalej jest problem z odpaleniem na ciepło po 10 min przerwy.
[ Dodano: 2015-08-24, 14:48 ]
Na innych świecach to samo. Czy ktoś ma jakieś pomysły?
[ Dodano: 2015-08-26, 17:05 ]
Jeśli to coś pomoże w naprowadzeniu to problem występuje tylko w ciepłe dni. Wczoraj gdy było o 10 stopni mniej odpalał bez problemu.
http://e-katalog.intercars.com.pl/?sear ... Items.html
Jak chcesz to mogę ci podesłać ten który mi został bo i tak jest sprawny.
Ale dupa. Dziś problem wrócił nie mam pomysłu już co to może być. Silnik pracuje dużo lepiej ale dalej jest problem z odpaleniem na ciepło po 10 min przerwy.
[ Dodano: 2015-08-24, 14:48 ]
Na innych świecach to samo. Czy ktoś ma jakieś pomysły?
[ Dodano: 2015-08-26, 17:05 ]
Jeśli to coś pomoże w naprowadzeniu to problem występuje tylko w ciepłe dni. Wczoraj gdy było o 10 stopni mniej odpalał bez problemu.
- yaszczur
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Pomimo wymiany zaworu N80 proponowałbym sprawdzić go jeszcze raz, najlepiej nie przez podmianę a przez całkowite zaślepienie wężyków, sam zawór niech zostanie podłączony, żeby nie wywalało błędu. Najbliższe dni też mają być gorące, więc będzie okazja na testy.Beep pisze:Jeśli to coś pomoże w naprowadzeniu to problem występuje tylko w ciepłe dni. Wczoraj gdy było o 10 stopni mniej odpalał bez problemu.
Pozdrawiam...
A więc tak. Dziś rano samochód odpalił ciężkawo. Pojechałem na stację zatankować paliwo i ze stacji już nie wyjechałem bo po odjechaniu 50 metrów od dystrybutora samochód zgasł i już nie odpalił. Odkręciłem przewód paliwowy od listwy i kompletna susza, przy kręceniu silnikiem paliwo również z niego nie leci.... Nie miałem jeszcze czasu podpiąć vaga.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Vag Ci pewno nic nie pokaże. Brak paliwa czyli jednak pompa umarła? Kręcenie silnika nie spowoduję że z przewodu poleci paliwo
W limuzynie masz łatwy dostęp , trzy śrubki i na wierzchu:
![Obrazek]()
Sprawdź czy na wtyczce jest napięcie na zapłonie ( te grubsze kable , cieńsze są od pływaka ) , przewody wypinasz po wciśnięciu przyciski na szybkozłączce:
![Obrazek]()

Sprawdź czy na wtyczce jest napięcie na zapłonie ( te grubsze kable , cieńsze są od pływaka ) , przewody wypinasz po wciśnięciu przyciski na szybkozłączce:
A więc tak - po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu napięcie jest tylko na przewodach od wskaźnika paliwa, na przewodach od pompy 0,0. Przy próbie odpalenia na przewodach od pompy pojawia się napięcie ponad 12V po skończonym kręceniu silnikiem napięcie utrzymuje się jeszcze przez kilka sekund po czym spada do zera. Więc tu raczej wszystko ok.
Nie zauważyłem tego wcześniej - przed chwilą sprawdzałem i napięcie ponad 12v pojawia się na sekundę po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Tak więc pompa prąd dostaje w każdej sytuacji jednak nie startuje. No nic we wtorek wymieniamy
[ Dodano: 2015-09-03, 20:12 ]
Po wymianie pompy paliwa samochód jeździ jak nowy

[ Dodano: 2015-09-03, 20:12 ]
Po wymianie pompy paliwa samochód jeździ jak nowy

Kupiłem używaną całą z koszem. O taką dokładnie:
Była jedyna na allegro. Choć za pierwszym razem dałem ciała i kupiłem inną pompę (taka zespolona plastikowym elementem z pokrywą.) Byłem przekonany że inne nie występowały po wyciągnięciu mojej z baku - zonk
Dziś zakupiłem jeszcze nową oryginalną pompę za ~700 zł, bo szczerze mówiąc ta jest w podobnym wieku jak moja i pewnie za jakiś czas też padnie.
http://e-katalog.intercars.com.pl/?sear ... Items.html
Była jedyna na allegro. Choć za pierwszym razem dałem ciała i kupiłem inną pompę (taka zespolona plastikowym elementem z pokrywą.) Byłem przekonany że inne nie występowały po wyciągnięciu mojej z baku - zonk

Dziś zakupiłem jeszcze nową oryginalną pompę za ~700 zł, bo szczerze mówiąc ta jest w podobnym wieku jak moja i pewnie za jakiś czas też padnie.
http://e-katalog.intercars.com.pl/?sear ... Items.html