Błąd świec żarowych
Błąd świec żarowych
Witam i sorry jeżeli pisze nie tu co trzeba lub coś innego
mam taki problem że pojawił mi się błąd świecy żarowej
005658-Świeca żarowa cylindra 1 (Q10)
P161A-001 przerwa Ramka zamrożona
Stan błędu 001100001
Priorytet błędu 0
Częstość błędu 1
zakupiłem w sklepie po podaniu danych auta
świece NGK po zamontowaniu błąd dalej jest (świeca sprawdzona na krutko działa)
pojechałem do sklepu i opowiadam co jest koleś stwierdza że jest
trochę krótsza i inna jak pozostałe i może dlatego więc kupiłem BERU nr-059963319F dokładnie taka jaka była spalona montuje i co ponownie błąd taki jak wcześniej opisałem ale żeby wykluczyć błąd cylindra pierwszego zamieniłem świece z cylindra 1 na cylinder 4 i znowu błąd na cylindrze 4 a 1 już ok
005661-Świeca żarowa cylindra 4 (Q13)
P161D-001-przerwa
Ramka zamrożona
Stan błędu 01100001
Priorytet błędu 0
Częstotliwość błędu 1
Pomóżcie bo już mi się pomysły wyczerpały co robić czy wymieni wszystkie!!!!!!
dodaje że błąd wyskakuje na nowej świecy obojętnie na jakim cylindrze ją zamontuje
Z góry wielkie dzięki
Pozdrawiam
mam taki problem że pojawił mi się błąd świecy żarowej
005658-Świeca żarowa cylindra 1 (Q10)
P161A-001 przerwa Ramka zamrożona
Stan błędu 001100001
Priorytet błędu 0
Częstość błędu 1
zakupiłem w sklepie po podaniu danych auta
świece NGK po zamontowaniu błąd dalej jest (świeca sprawdzona na krutko działa)
pojechałem do sklepu i opowiadam co jest koleś stwierdza że jest
trochę krótsza i inna jak pozostałe i może dlatego więc kupiłem BERU nr-059963319F dokładnie taka jaka była spalona montuje i co ponownie błąd taki jak wcześniej opisałem ale żeby wykluczyć błąd cylindra pierwszego zamieniłem świece z cylindra 1 na cylinder 4 i znowu błąd na cylindrze 4 a 1 już ok
005661-Świeca żarowa cylindra 4 (Q13)
P161D-001-przerwa
Ramka zamrożona
Stan błędu 01100001
Priorytet błędu 0
Częstotliwość błędu 1
Pomóżcie bo już mi się pomysły wyczerpały co robić czy wymieni wszystkie!!!!!!
dodaje że błąd wyskakuje na nowej świecy obojętnie na jakim cylindrze ją zamontuje
Z góry wielkie dzięki
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 567
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Czy czasami nie sprawdzałeś przed zamontowaniem świecy na "krótko" pod akumulatorem, bo chodzą one w aucie na 4,4 V i przepaliłbyś je podpinając pod 12 V. Najlepiej sprawdź oporność świecy, przy zamontowanej powinno być poniżej 1 om i porównaj z pozostałymi. Możesz też miernikiem z piknięciem posprawdzać świece, jeżeli nie piknie jest przepalona. Mam nadzieję, że pozostałe świece też masz z czerwoną obwódką, czyli metalowe? Tu masz trochę o świecach:
viewtopic.php?t=37638&postdays=0&postor ... e78fbced09
a tu znajdziesz w moim poście do ściągnięcia plik dot: wymontowanie świec zarowych.pdf
pomocy-vt76542.htm#770771
viewtopic.php?t=37638&postdays=0&postor ... e78fbced09
a tu znajdziesz w moim poście do ściągnięcia plik dot: wymontowanie świec zarowych.pdf
pomocy-vt76542.htm#770771
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 567
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Sprawdzałeś ich oporność na zamontowanych, bo mogą tracić na kontakcie z masą na gwincie? Wielokrotnie wymieniałem pojedyncze świece i nawet z innym oznaczeniem literowym i było zawsze OK.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2015, 21:56 przez leon11, łącznie zmieniany 1 raz.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 567
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Tak, że teraz sprawdź na wkręconych czy nowo wkręcona ma też podobną oporność, ew. przeczyść gwint, bo kable wykluczamy. Błąd idzie tylko za świecą.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2015, 22:02 przez leon11, łącznie zmieniany 1 raz.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Witam koledzy po dłuższej przerwie
sorry ale tyle trwała reklamacja miernika
jest już nowy i pomiar świec zrobiony na wykręconych świecach
Cylinder 1-13,2 ohma
Cylinder 2-01,0
Cylinder 3-00,8
Cylinder 4-00,9(nowa świeca)
Cylinder 5-00,9
Cylinder 6-00,9
Przypomnę że błąd pokazuje na cylindrze 4 jak robiłem zamianę na 1 to błąd był na 1 cylindrze
czy trzeba wymieniać do pary bo moim zdaniem ta z 1 cylindra jest też do wymiany choć komputer tego nie wskazuje
jeszcze raz sorry za zwłokę i czekam na jakieś porady
Pozdrawiam
sorry ale tyle trwała reklamacja miernika
jest już nowy i pomiar świec zrobiony na wykręconych świecach
Cylinder 1-13,2 ohma
Cylinder 2-01,0
Cylinder 3-00,8
Cylinder 4-00,9(nowa świeca)
Cylinder 5-00,9
Cylinder 6-00,9
Przypomnę że błąd pokazuje na cylindrze 4 jak robiłem zamianę na 1 to błąd był na 1 cylindrze
czy trzeba wymieniać do pary bo moim zdaniem ta z 1 cylindra jest też do wymiany choć komputer tego nie wskazuje
jeszcze raz sorry za zwłokę i czekam na jakieś porady
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 567
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Już się trochę pogubiłem. Pomiary wskazują na świecę z 1 cylindra, a komp wskazuje na 4
A czy aby Ty na pewno dobrze liczysz cylindry? Dla przypomnienia, pierwszy cylinder jest po stronie pasażera od strony zderzaka a czwarty też z przodu auta ale od strony kierowcy (podaję dla wersji EU).
A czy aby Ty na pewno dobrze liczysz cylindry? Dla przypomnienia, pierwszy cylinder jest po stronie pasażera od strony zderzaka a czwarty też z przodu auta ale od strony kierowcy (podaję dla wersji EU).
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga