Cześć,
Problem jak w temacie. Wymieniałem wszystkie przednie wahacze i mam problem z dokręceniem śruby/nakrętki banana. Do zwrotnicy wchodzi sworzeń a na nim gwint i chodzi właśnie o nakrętkę na ten gwint. Nakrętka po chwili dokręcania zaczyna się kręcić razem z gwintem (cały sworzeń się obraca). Czy można to jakoś inaczej chwycić/nabić a może coś nałożyć na ten sworzeń żeby tarcie zwiększyć?
Pozdrawiam
Problem z dokręceniem śruby banana
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Są dwa sposoby.......
Pierwszy: sworzeń od góry powinien mieć albo spłaszczenia albo centralnie od góry wgłębienie w kształcie sześciokąta pod imbusa, którym przytrzymujesz sworzeń przed obrotem
Drugi: Podkładasz lewarek pod korpus banana jak najbliżej główki (broń boże nie pod dekielek od sworznia bo go uszkodzisz) i w ten sposób dociskając sworzeń na stożku powinien już się nie obracać.
Pierwszy: sworzeń od góry powinien mieć albo spłaszczenia albo centralnie od góry wgłębienie w kształcie sześciokąta pod imbusa, którym przytrzymujesz sworzeń przed obrotem
Drugi: Podkładasz lewarek pod korpus banana jak najbliżej główki (broń boże nie pod dekielek od sworznia bo go uszkodzisz) i w ten sposób dociskając sworzeń na stożku powinien już się nie obracać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
bendzji są, właśnie stare sprawdziłem.
Piotrek_85 Masz racje. Na chwilę udało mi się dzisiaj na podnośniku dźwignąć i faktycznie są tam dziury - zupełnie przeoczyłem - ale 3 imbus za mały a 4 za duży Może jutro uda mi się wjechać na kanał i spasować 3.5(?)
Dzięki serdeczne za sugestie, teraz na pewno będzie prościej!!!
Pozdrawiam
Piotrek_85 Masz racje. Na chwilę udało mi się dzisiaj na podnośniku dźwignąć i faktycznie są tam dziury - zupełnie przeoczyłem - ale 3 imbus za mały a 4 za duży Może jutro uda mi się wjechać na kanał i spasować 3.5(?)
Dzięki serdeczne za sugestie, teraz na pewno będzie prościej!!!
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Sprawdz czy to napewno pod imbus.....Bo zdarza sie, ze niektorzy producenci stosuja wglebienia pod torx.Kocuru pisze:bendzji są, właśnie stare sprawdziłem.
Piotrek_85 Masz racje. Na chwilę udało mi się dzisiaj na podnośniku dźwignąć i faktycznie są tam dziury - zupełnie przeoczyłem - ale 3 imbus za mały a 4 za duży Może jutro uda mi się wjechać na kanał i spasować 3.5(?)
Dzięki serdeczne za sugestie, teraz na pewno będzie prościej!!!
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga