
Czujnik G62 czujnik temperatury płynu chłodzącego 2,4 benzyn
- 
				
				Zajcu
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
dokładnie jak piszecie , wczoraj wymienialem ten czujnik ,  sposcilem cisnienie z układu i nie  poszlo  ani kropki  ,  wymiania trwa z 5 minut ,  i nie trzeba zdejmować  dolotu jak to pisali  wszyscy ze bez tego nie ma szans na wymiane ,  ja  zdjołem tylko  obudowe filtra powietrza , tę  rurę  elastyczna co  idzie dalej , i  odkrecilem te 3 sróbki na których się trzebaja te podcisnienie itp  ,  nie wyjmowalem tego lecz tylko przesunelem , wkrętakiem wyciagnelem zawleczke która trzyma ten czujnik , i po sprawie. dodatkowo wymienialem 1 sonde lambda , tez poradzilem sobie bez klucza specjalnego ,  zwyklym kluczem plaskim 22 bodajrze , od  spodu  na kanale  zajelo to z 10 min  bo byla troche zapieczona , wd40 i  po sprawie,   zbiorniczego  plynu  chlodniczego tylko odkrecic musialem.  koszt  czujnika  orginalnego 65 zł
			
			
									
									
						- kot919
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Czujnik ten posiada 2 niezależne obwody, które dostarczają informacji dla sterownika silnika oraz dla wskazań temperatury licznika.paput pisze:a g2 to czujnik od czego?
ktoś może napisać od czego jest każdy kabelek(kolor)?
Poniżej rozpiska pinów:
Pin1 - kolor niebiesko-brązowy idzie do licznika (wskazania temperatury)
Pin2 - kolor brązowo-żółty idzie do GND silnika
Pin3 - kolor szaro-biały idzie do GND silnika
Pin4 - kolor brązowo-szary idzie do ECU silnika (pin93)
- 
				
				paput
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
dzieki wielkie kolego, to było mi potrzebnekot919 pisze:Czujnik ten posiada 2 niezależne obwody, które dostarczają informacji dla sterownika silnika oraz dla wskazań temperatury licznika.paput pisze:a g2 to czujnik od czego?
ktoś może napisać od czego jest każdy kabelek(kolor)?
Poniżej rozpiska pinów:
Pin1 - kolor niebiesko-brązowy idzie do licznika (wskazania temperatury)
Pin2 - kolor brązowo-żółty idzie do GND silnika
Pin3 - kolor szaro-biały idzie do GND silnika
Pin4 - kolor brązowo-szary idzie do ECU silnika (pin93)
 
 [ Dodano: 2013-02-08, 17:27 ]
powiedz mi jeszcze pin 93 to jest przy ECU?
kurcze czemu taki krótki kabel jest od tego czujnika temperatury, żeby ściagnąć kawałek izolacji z niego musze zdejmowac przeustnice
 
 chyba ze ktos ma inny pomysł?
- 
				
				raftor
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
czyli który to G62 a który G2 który idzie do ECU który na licznik ?kot919 pisze:Czujnik ten posiada 2 niezależne obwody, które dostarczają informacji dla sterownika silnika oraz dla wskazań temperatury licznika.paput pisze:a g2 to czujnik od czego?
ktoś może napisać od czego jest każdy kabelek(kolor)?
Poniżej rozpiska pinów:
Pin1 - kolor niebiesko-brązowy idzie do licznika (wskazania temperatury)
Pin2 - kolor brązowo-żółty idzie do GND silnika
Pin3 - kolor szaro-biały idzie do GND silnika
Pin4 - kolor brązowo-szary idzie do ECU silnika (pin93)
wydaje mi sie ze na blat idzie G2
a G62 do ECU a co w przypadku jak na VAG pokazuje mi wartosc w Engine 01 -> meas .Blocks grupa 007 na wszystkich polach N/A
 ? (g62)
? (g62)w 01 Engine -> 17 instruments -> 08 meas Blocks ->grupa 003 pokazuje mi dobrze bo ok90 st (G2)
z tad twierdzze ze G2 idzie na licznik
pytanie do was dlaczego mi w grupie 007 pokazuje na 4 polach N/A nie wyswietla zandej wartosci ?
Ostatnio wymieniałem też ten czujnik, i nie wiem dlaczego nikt nie napisał żeby odkręcić rurę pomiędzy tę elastyczną a przepustnicą, pod którą, poniżej, zlokalizowany jest czujnik? Toż to odkręcenie jednej śruby (korekta - dwóch), a dostęp prawie jak na stoledaniel1997 pisze:dawsko8071, nie ruszałem odkręciłem tylko elastyczną rure przepustnica filtr wsadziłem tam łapezostała troszkę pozdzierana ale czujnik wymieniłem a nie wpomne ile zdrowasiek poleciało.
 .
 .Zdrowasiek nie stosowałem

 
							










 dzięki
  dzięki



 
 
