Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wahacze FEBI o co chodzi

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Wahacze FEBI o co chodzi

Post autor: xpbit » 02 sie 2015, 20:58

Witam.

dość nietypowe pytanie o co chodzi na tym zdjęciu na dołączonej instrukcji do wahaczy Febi

Obrazek

zamontowałem cały zestaw wahaczy Febi i teraz cały czas mi coś trzeszczy i stuka pomimo że wszystkie wahacze są dobrze poskręcane nie wiem czy to może od nieustawionej jeszcze zbieżności albo coś trzeba regulować na końcówce jak to jest pokazane na obrazku ale w sumie co tam regulować ?

czy ktoś wie o co kaman z tym ? :]
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Corrado90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 18 lip 2015, 18:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Corrado90 » 03 sie 2015, 18:28

Regulacje w końcówce drążka są dwie - jedna pokazana na obrazku, druga natomiast to odległość (ilość obrotów przy wkręcaniu w drążek kierowniczy). Ja u siebie ustawiłem na oko, mniej więcej tak jak miałem natomiast na zbieżność i tak musisz pojechać żeby zrobili to z odpowiednimi urządzeniami.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 03 sie 2015, 22:43

Może głupie pytanie, ale dokręcałeś wahacze pod obciążeniem?

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 04 sie 2015, 17:47

Tak dokrecone wszystko na maxa tak jak trzeba.

Czyli jak pojadę na zbierznosc to powiedziec żeby to na końcówkach tez ustawili ?

Stukanie i trzeszczenie wynika ze jest z koncowek które skrzypią ze niby smar sie nie rozszedl po główce drążka i od naprężenia trzeszczy i rzuca maglem troche jak to mechanik określił.

Dzis wypinam końcówki i poruszam swozniami żeby się dmar rozszedl i zobaczymy czy zdacegzamin

[ Dodano: 2015-08-04, 17:47 ]
przełożyłem stare końcówki i cisza nic nie trzeszczy nic nie stuka....

nowe Febi po wyjęciu dopiero jak się wstawiło w imadło to można było poruszać sworzniami takie sztywne :shock:

idą na gwarancje bo tak być raczej nie może... <uoee>

i geometria musi teraz trochę poczekać <uoee>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja