Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

S6 krok po kroku do ideału

Prezentacja w/w aut.
Leon_lp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 sie 2015, 16:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

S6 krok po kroku do ideału

Post autor: Leon_lp » 02 sie 2015, 21:11

Obrazek Obrazek
Autko kupione za 15 tyś zł
Celem moim jest doprowadzenie autka do stanu by ktoś kiedyś mógł powiedzieć piękny klasyk
Troszkę będzie o kosztach z doprowadzeniem eSki do bardzo dobrego stanu.
W drugi dzięn po zakupie autko wylądowało w serwisie celem sprawdzenia co jest do roboty oprócz blacharki i na wstępie się przestraszyłem.
Jednak nie mam zamiaru odpuścić .
Wytypowane cześci do naprawy
Przednie zawieszenie całe
Poprawa hamulców.
Autko się grzeje na postoju powyżej 90 stopni.
Zacina się wspomaganie.
Zrobione z marszu
8d0959455-wiatrak koszt 380 pln
4b3407151d wahacze dół to najdrozsza cześć imprezy oryginały 2x1125 pln
8e407 509c, 510c ,505c,506c 4x133pln wszystkie wahacze.
n10468201 10 srub po 2pln
8d0411317d i 318d łączniki lewy i prawy 2x51 pln
4do145155k pompa wspomagania oryginal kosztował by 2436 pln ( zamiennik europejski 1100)
Wszystko to zrobiłem w pierwszy tydzień
do zrobienia hamulce tył i blacharka
do autka zakładam 5N0 601 025 k felga omanyt 19 cali z tiguana ( oryginał) Obrazek
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 sie 2015, 09:11 przez Leon_lp, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 03 sie 2015, 09:11

O, ciekawi mnie ile kosztuje zrobienie takiej eSki za 15 tysięcy. Powodzenia życzę i do zobaczenia kiedyś :)

michal_bst
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michal_bst » 03 sie 2015, 12:00

Leon_lp, no powiem Ci kolego masz jaja, ja tak kupiłem 2.4 za grosze i powiem Ci, że nigdy więcej czegoś takiego nie zrobię ;) Powodzenia, szerokości i niezawodności! Ps. jeśli to nie będzie problem to wstaw nawet na priv kiedyś zestawienie kosztów - oczywiście chciałbym poznać ceny niektórych gratów itd, bo za rok chyba wskoczę w S6 i chciałbym po prostu wiedzieć :)

Leon_lp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 sie 2015, 16:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Leon_lp » 03 sie 2015, 12:27

koszta dodaję cały czas ( felgi plus opony trzeba liczyć koło 6 tyś pln)
juz przekroczyłem 23 tyś zł )
Poczekaj za rok ją sprzedam jak skończę i następne autko .

Awatar użytkownika
yaszczur
Moderator
Moderator
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 03 sie 2015, 13:05

Leon_lp pisze:Poczekaj za rok ją sprzedam jak skończę i następne autko .
Czyli nie robisz jej pod siebie i założyłeś ten temat tylko po to, aby mieć podpórkę w postaci marki forum i "dziennika" forumowego przy późniejszej sprzedaży? Dobrze rozumiem?
Pozdrawiam...

Leon_lp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 sie 2015, 16:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Leon_lp » 03 sie 2015, 13:12

yaszczur pisze:
Leon_lp pisze:Poczekaj za rok ją sprzedam jak skończę i następne autko .
Czyli nie robisz jej pod siebie i założyłeś ten temat tylko po to, aby mieć podpórkę w postaci marki forum i "dziennika" forumowego przy późniejszej sprzedaży? Dobrze rozumiem?
Nie do końca zazwyczaj autko sie mi nudzi po pół roku ( a to się mi podoba ,więc zostanie rok- za rok będę chciał RS6 )

Awatar użytkownika
czarnykurczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czarnykurczak » 03 sie 2015, 13:36

Pisi, wyjdzie podobnie jakbyś kupił dobrą S6 a dochodzi satysfakca ze zrobienia czegoś samemu :)
Były 2 golfy, jest audi :).

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 03 sie 2015, 14:41

I rok zabawy zanim będzie dobra S6 :)

Leon_lp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 sie 2015, 16:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Leon_lp » 03 sie 2015, 15:36

Kocureq pisze:I rok zabawy zanim będzie dobra S6 :)
zawsze to jedno dobre S6 na rynku więcej ( miałem wczesniej CL500 Carlssona i powiem ze S6
lepsze)

[ Dodano: 2015-08-03, 15:36 ]
Pisi pisze:Jaki sens kupic za 15 i wsadzic kolejne 15 tys?

Nie kumam takiego podejscia...

Ale powodzenia. :]
Wolę sam robić i widzieć jak się wszystko zmienia na +
Łatwiej mi dołożyć nawet 1000 pln miesięcznie niż wystrzelić się z 25 tyś w jedną chwile ( a i tak pewnie bym coś znalazł do zrobienia )

Leon_lp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 sie 2015, 16:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Leon_lp » 08 sie 2015, 09:46

śruby OEm plus zabezpieczenia
koszto 220 PLN
Obrazek

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 08 sie 2015, 10:46

2001 rok więc zapewne ANK - temperaturę sprawdzasz z budzika czy pod VAGiem? Jeśli pod kompem to nie masz się co martwić bo ANK ma już podwyższoną temperaturę pracy do 100 stopni aby spełniało normy spalin bodajże Euro4. Stąd prekaty i katy oraz 4 sondy.

Jak rozrząd? Sprawdzałeś nastawniki oraz samo ustawienie (kanał 90 i 93)
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Leon_lp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 sie 2015, 16:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Leon_lp » 08 sie 2015, 11:21

bloku pisze:2001 rok więc zapewne ANK - temperaturę sprawdzasz z budzika czy pod VAGiem? Jeśli pod kompem to nie masz się co martwić bo ANK ma już podwyższoną temperaturę pracy do 100 stopni aby spełniało normy spalin bodajże Euro4. Stąd prekaty i katy oraz 4 sondy.

Jak rozrząd? Sprawdzałeś nastawniki oraz samo ustawienie (kanał 90 i 93)
sprawdzałem Vagiem - na budziku też pokazywało więcej ( wymieniłem większy wiatrak i jest ok) jak możesz podrzuć gdzie robiłeś Fisa , też chcę wymienić

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 09 sie 2015, 21:14

Z tym grzaniem sie na postoju to norma w 4.2, jest o tym sporo tematów na a8team. Ogólnie nie ma się czym martwić.

Leon_lp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 sie 2015, 16:49
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Leon_lp » 13 sie 2015, 08:53

Wczoraj mały upgrade zatrzymywaczy ;-)
koszt z wszystkim co potrzebne trzeba liczyć 1600 pln
Tarcze Zimermann plus klocki ceramika ATE i płyn
Obrazek

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 13 sie 2015, 15:30

Czyżby SIDowy zestaw?
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga