S6 krok po kroku do ideału
S6 krok po kroku do ideału
Autko kupione za 15 tyś zł
Celem moim jest doprowadzenie autka do stanu by ktoś kiedyś mógł powiedzieć piękny klasyk
Troszkę będzie o kosztach z doprowadzeniem eSki do bardzo dobrego stanu.
W drugi dzięn po zakupie autko wylądowało w serwisie celem sprawdzenia co jest do roboty oprócz blacharki i na wstępie się przestraszyłem.
Jednak nie mam zamiaru odpuścić .
Wytypowane cześci do naprawy
Przednie zawieszenie całe
Poprawa hamulców.
Autko się grzeje na postoju powyżej 90 stopni.
Zacina się wspomaganie.
Zrobione z marszu
8d0959455-wiatrak koszt 380 pln
4b3407151d wahacze dół to najdrozsza cześć imprezy oryginały 2x1125 pln
8e407 509c, 510c ,505c,506c 4x133pln wszystkie wahacze.
n10468201 10 srub po 2pln
8d0411317d i 318d łączniki lewy i prawy 2x51 pln
4do145155k pompa wspomagania oryginal kosztował by 2436 pln ( zamiennik europejski 1100)
Wszystko to zrobiłem w pierwszy tydzień
do zrobienia hamulce tył i blacharka
do autka zakładam 5N0 601 025 k felga omanyt 19 cali z tiguana ( oryginał)
Ostatnio zmieniony 05 sie 2015, 09:11 przez Leon_lp, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Leon_lp, no powiem Ci kolego masz jaja, ja tak kupiłem 2.4 za grosze i powiem Ci, że nigdy więcej czegoś takiego nie zrobię Powodzenia, szerokości i niezawodności! Ps. jeśli to nie będzie problem to wstaw nawet na priv kiedyś zestawienie kosztów - oczywiście chciałbym poznać ceny niektórych gratów itd, bo za rok chyba wskoczę w S6 i chciałbym po prostu wiedzieć
Nie do końca zazwyczaj autko sie mi nudzi po pół roku ( a to się mi podoba ,więc zostanie rok- za rok będę chciał RS6 )yaszczur pisze:Czyli nie robisz jej pod siebie i założyłeś ten temat tylko po to, aby mieć podpórkę w postaci marki forum i "dziennika" forumowego przy późniejszej sprzedaży? Dobrze rozumiem?Leon_lp pisze:Poczekaj za rok ją sprzedam jak skończę i następne autko .
- czarnykurczak
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
- Lokalizacja: Warszawa
zawsze to jedno dobre S6 na rynku więcej ( miałem wczesniej CL500 Carlssona i powiem ze S6Kocureq pisze:I rok zabawy zanim będzie dobra S6
lepsze)
[ Dodano: 2015-08-03, 15:36 ]
Wolę sam robić i widzieć jak się wszystko zmienia na +Pisi pisze:Jaki sens kupic za 15 i wsadzic kolejne 15 tys?
Nie kumam takiego podejscia...
Ale powodzenia.
Łatwiej mi dołożyć nawet 1000 pln miesięcznie niż wystrzelić się z 25 tyś w jedną chwile ( a i tak pewnie bym coś znalazł do zrobienia )
2001 rok więc zapewne ANK - temperaturę sprawdzasz z budzika czy pod VAGiem? Jeśli pod kompem to nie masz się co martwić bo ANK ma już podwyższoną temperaturę pracy do 100 stopni aby spełniało normy spalin bodajże Euro4. Stąd prekaty i katy oraz 4 sondy.
Jak rozrząd? Sprawdzałeś nastawniki oraz samo ustawienie (kanał 90 i 93)
Jak rozrząd? Sprawdzałeś nastawniki oraz samo ustawienie (kanał 90 i 93)
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
sprawdzałem Vagiem - na budziku też pokazywało więcej ( wymieniłem większy wiatrak i jest ok) jak możesz podrzuć gdzie robiłeś Fisa , też chcę wymienićbloku pisze:2001 rok więc zapewne ANK - temperaturę sprawdzasz z budzika czy pod VAGiem? Jeśli pod kompem to nie masz się co martwić bo ANK ma już podwyższoną temperaturę pracy do 100 stopni aby spełniało normy spalin bodajże Euro4. Stąd prekaty i katy oraz 4 sondy.
Jak rozrząd? Sprawdzałeś nastawniki oraz samo ustawienie (kanał 90 i 93)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga