Lece grubo od początku
Jak olej złapie pow 70 st to pojawia sie na wolnych obrotach głuche pukanie. Jest ledwoslyszalne ale jednak.
Milknie jak dodam troche gazu.
Auto lata tak od ponad 10tys km i żaden mechanior nie byl w stanie tego zdiagnozowac.
Kolezka zdiagnozowal wypadanie zapłonow na tej glowicy(?)...ale to nie dawałoby takich stukow-pukow.
Gluche plukanie na goracym w 2.7 BiT
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 458
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Spoko, jakby co to wbijaj na http://audiklubpodlasie.com/forum/. Moze tam tez ktos pomoze
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
Byłem w Vmaxie jakis czas temu ale Jacka nie było, potem dzwoniłem ale nie odbierał tel, potem juz nie zajeżdzałem
Podniosłem Vagiem obroty jałowe bo były na skrajnym minimum i jest lepiej, do pukanie występuje juz bardzo rzadko i jest o wiele cichsze. Muszę zmierzyć czy pompa oleju wyrabia normę.
Walczę z szarpaniem podczas przyspieszania na I i II biegu. Wręcz uderzenia czuję podczas przyśpieszania na gazie (na pb jakby lekko ale tez jest ten efekt). Brak błędów na kompie.. ehhh, poza tym delikatnie obroty falują i trzęsie budą.
Jeśli sie uporam to dam znać o co chodziło ale juz mi trochę cierpliwości zaczyna brakować.
na dodatek chyba czeka mnie wymiana podpory wału po pojawiło sie bicie przy 110-140 km/h
[ Dodano: 2015-07-26, 22:36 ]
Coraz gorsze te szarpania przy obciążeniu.
Dodatkowo jakby mocy mniej.
Jak zdiagnozowac cewke? Czy ma ktoś dane o rezystancjach cewek w silniku 2,7 BES??
Podniosłem Vagiem obroty jałowe bo były na skrajnym minimum i jest lepiej, do pukanie występuje juz bardzo rzadko i jest o wiele cichsze. Muszę zmierzyć czy pompa oleju wyrabia normę.
Walczę z szarpaniem podczas przyspieszania na I i II biegu. Wręcz uderzenia czuję podczas przyśpieszania na gazie (na pb jakby lekko ale tez jest ten efekt). Brak błędów na kompie.. ehhh, poza tym delikatnie obroty falują i trzęsie budą.
Jeśli sie uporam to dam znać o co chodziło ale juz mi trochę cierpliwości zaczyna brakować.
na dodatek chyba czeka mnie wymiana podpory wału po pojawiło sie bicie przy 110-140 km/h
[ Dodano: 2015-07-26, 22:36 ]
Coraz gorsze te szarpania przy obciążeniu.
Dodatkowo jakby mocy mniej.
Jak zdiagnozowac cewke? Czy ma ktoś dane o rezystancjach cewek w silniku 2,7 BES??
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Klasyczny przykład umierającej cewki - przechodziłem przez to samo. Najpierw delikatne szarpanie na LPG, potem na benzynie i LPG potem jak cewka padła zaczeło tak trzęść budą przy obiążeniu, że nie dało się jechać. Po wymianie auto jeździ jak powinno.Kamil_2.7BiT pisze:...
Walczę z szarpaniem podczas przyspieszania na I i II biegu. Wręcz uderzenia czuję podczas przyśpieszania na gazie (na pb jakby lekko ale tez jest ten efekt). Brak błędów na kompie.. ehhh, poza tym delikatnie obroty falują i trzęsie budą.
Jeśli sie uporam to dam znać o co chodziło ale juz mi trochę cierpliwości zaczyna brakować.
na dodatek chyba czeka mnie wymiana podpory wału po pojawiło sie bicie przy 110-140 km/h
[ Dodano: 2015-07-26, 22:36 ]
Coraz gorsze te szarpania przy obciążeniu.
Dodatkowo jakby mocy mniej.
Jak zdiagnozowac cewke? Czy ma ktoś dane o rezystancjach cewek w silniku 2,7 BES??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga