Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 2.5tdi ake] Słabo wkręca się do 2000 obr. Błąd 17125

Silniki wysokoprężne
krzysiek41A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 20 lip 2015, 12:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek41A6 » 27 lip 2015, 20:35

Wielkie dzięki.
W weekend zaczynamy działać z kolega.
Zaczynamy od VAG-a.
Nawet jeśli będę miał tu przerwy w wizytach to o każdym ewentualnym postępie poinformuję niezwłocznie.
Jeszcze raz dzięki.
UPARŁEM SIĘ ŻE DOWIEM SIĘ CO MU DOLEGA

nadyb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 09 mar 2014, 09:36
Lokalizacja: Jeżów Sudecki

Post autor: nadyb » 02 sie 2015, 13:26

Chris VP pisze:
1 nowe filtry powietrza i paliwa , sprawdzić funkcję pompy elektrycznej w baku. Do tego dokładne sprawdzenie szczelności przewodów i połączeń paliwowych.
2 sprawdzić prawidłowe działanie wyłączników pedału hamulca !!!
3 zmienna geometria czy działa w pełnym zakresie i bez zacięć (wlączam silnik gruszka dźwiga cięgno do ogranicznika, przy dodani gazu (druga osoba) cięgno się rusza
4 katalizator czy nie zapchany , uszkodzony
5 czyszczenie sprayem do gaźników przepływomierza
6przpsikanie wd40 wszystkich wtyczek w komorze silnika
7 na próbę zaślepienie egr
Jeżeli to by nie poskutkowało stawiał bym na kończący się nastawnik w VP44.
Pozdrawiam <luzik>
Filtry wymieniane
Hamulec ok
VNT cacy
Katalizatora brak
Przeplywka czyszczona
EGR zaslepiony
A problem wystepuje
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.:)

Chris VP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 30 wrz 2014, 20:39
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: Chris VP » 02 sie 2015, 14:25

Ok zakładam że w profesionalnym warsztacie sprawdziłeś wszystkie logi łącznie z dynamicznymi i nie ma problemów. Taki wariant jest możliwy i zarazem niestety najtrudniejszy.

8. Sprawdzenie drożności i szczelności całego układu dolotowego ( czasami jest zgnieciony intercooler po stłucze lub zagięte węże) i egr drożny czy zabetonowany izawieszony.
9. Sprawdzenie kompresji w warsztacie na zimnym silniku
10. Wykluczenie konfliktów pin (np sterownik pompy VP ake ale do manuala takie testy aso lub Bosch)
11 w tiptronicu jest czujnik momentu obrotowego trudny do sprawdzenie jeżeli silnik nie osiąga parametrów, w multitronicu może być podobnie (aso, Bosch, warsztaty od automatów wiedzą jak sprawdzić)
12 powinno być na początku sprawdzenie hydrauliki w głowicach (krzywki pestki ślizgi)
13 prawidłowe ustawienie rozrządu i pompy
14 wyłączyć esp jeżeli jest czy nie dławi

na dobrą sprawe po tych testach więcej nie ma w samochodzie do sprawdzenia.
Sterownik pompy wysypał sie lub wirus do kitu , komputer od skrzyni może świrować,
jeżeli by coś było z wtryskami w logach to natychmiast widać.
Urwany kawałek katalizatora może zapchać tłumik końcowy.
Pozdrawiam i nie przejmuj się wszystkie turbo diesle sterowane komputerm takie numery robią
TDI The Diabełek Inside

nadyb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 09 mar 2014, 09:36
Lokalizacja: Jeżów Sudecki

Post autor: nadyb » 02 sie 2015, 18:45

Wszystko sprawdzane. Najgorsze ze u mnie wystepuje to tylko przez chwile i nie moge wylapac zadnej nieprawidlowosci- rozne temp zewnetrzne rozne temp silnika itp. Wyjezdzam spod garazu na wstecznym i ten kawalek 15 metrow sie ladnie zbiera. Wrzucam na D i nie chce jechac. Gaz do dechy po 10s osiagnie 2200obr wyrywa do przodu i juz pozniej jedzie normalnie. Pod praca tak samo. Musze postawic go tak zebym nie musial cofac- od razu na D i zobacze co bedzie. Po 10.08 wymieniam konwerter i rozbiore skrzynie w drobny mak razem ze sterownikiem moze tam cos ciekawego znajde.
Przy okazji zrzuce jeszcze raz pokrywy zaworow i zobacze czy walki miedzy soba sa dobrze zamontowane bo ostatnio nawet o tym nie pomyslalem a jechalem v6 150KM i wydaje mi sie ze lepiej szedl... Nie mam 100 luznej zeby to padlo shamowac.
Jesli pisze niechlujnie i bez polskich znakow to znaczy ze pisze z telefonu.:)

misprzytulak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 wrz 2012, 22:43
Lokalizacja: wlkp

Post autor: misprzytulak » 06 sie 2015, 14:23

miałem podobne objawy i niestety u mnie skończyło się na wymianie VP44. Generalnie miałem już kilka diesli z VAG`a ale z tak czułą na wszelkie uszkodzenia pompą nie miałem do czynienia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja