Witam!
Panowie ręce mi już opadają. Byłem u kolejnego mechanika rozwiązać mój problem i nadal nic. Mianowicie podczas hamowania raz na jakiś czas (nie dzieje się tak zawsze) auta wpada w wibracje, trzęsie całym samochodem. Wymieniałem już tarcze hamulcowe, felgi, opony, łożyska - efekt żaden. Najgorsze jest to, że nic nie można zdiagnozować na stacji, gdyż dzieje się to nie zawsze. Dzisiaj np. ruszyłem w trasę i problem się nie pojawił.
Miałem kiedyś podobny problem w Omedze, rozwiązałem go sprzedając autko, ale mojej C6 nie zamierzam się pozbywać.
Być może naprowadzę kogoś - problem powstał kiedy strzeliła mi opona przy małej prędkości. Zjechałem, wymieniłem koło i od tego czasu - BYĆ MOŻE PRZYPADKIEM - problem powstał. Słyszałem jakieś zgrzyty zjeżdżając od razu na pobocze kiedy poczułem problem. Niemniej jednak nie musi to mieć bezpośredniego związku.
[ MANUAL] Wibracje podczas hamowania - szok
..
Czy sprawdzałeś może czy nie wygięła się półoś?
I jeszcze jedna kwestia, która może być powiązana - czasem w niektórych samochodach rozwarstwia się guma w przewodach hamulcowych i w efekcie płyn hamulcowy jest przytrzymywany - nie cofa..
I jeszcze jedna kwestia, która może być powiązana - czasem w niektórych samochodach rozwarstwia się guma w przewodach hamulcowych i w efekcie płyn hamulcowy jest przytrzymywany - nie cofa..
Tarcze , lozyska albo kola to bylyby wibracje caly czas i nie tylko podczas hamowania . Radzilbym tobie sprawdzic tuleje gumowe na wahaczach kiedys mialem podobny przypadek ze luzow nie bylo ale tulejka sie rozwulkanizowala i wahacz w moim przypadku gorny przesuwal sie co powodowalo wibracje podczas hamowania.
Sorka za pismo ale nie mam polskich znakow na klawiaturze
Sorka za pismo ale nie mam polskich znakow na klawiaturze
- ratchet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 13 lip 2014, 15:39
- Moje auto: S6 Plus C4
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Wrocław
Miałem przypadek w seacie toledo 2 że wibracje występowały nieregularnie podczas hamowania, najczęściej po mocnym wciśnięciu pedału hamulca. Tarcze były toczone sprawdzane, nawet wymieniane i przypadłość cały czas wracała...Ustąpiło dopiero po kolejnej wymianie na mikody nawiercane i nacinane... Proponuje sprawdzić jeszcze raz tarcze ewentualnie spróbować je podmienić do testów.