Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AJK 2.7 230 KM] zrzuca trujnik z przepustnicy nie upuszcza

Silniki benzynowe
ani-kon337
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2014, 21:20
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

[AJK 2.7 230 KM] zrzuca trujnik z przepustnicy nie upuszcza

Post autor: ani-kon337 » 25 lip 2015, 18:07

witam wszystkich
wiec przedctawie problem od poczadku sprawa wyglada tak w normalnej jezdzie nic sie nie dzieje jak chce gwaltownie przyspieszyc i turbina generuje wieksze cisnienie efeky mam taki ze zrzuca z wielkim syknieciem gume z przepustnicy i po wszystkim zmienilem dv auto na wolnych obrotach chodzi ladnie ladnie sie zbiera tylko jak gwaltownie rusze turbiny do dzialania to problem sterowanie zawor N ciagnie ladnie a efekt jak by nie otwieral i cisnienie nie ma gdzie uciec i zrzut gumy dodam tez ze temp powietrza pokazuje 67 st nie wiem jaka ma byc porawna ? panowie c o sie dzieje z moja niunia ?? pomocy nie mam bledow zadnych na vagu

[ Dodano: 2015-07-24, 21:41 ]
czy to moze byc map sensor?

[ Dodano: 2015-07-24, 21:49 ]
wezyki ok szczelne wszystko

[ Dodano: 2015-07-24, 22:06 ]
N75 N80?

[ Dodano: 2015-07-25, 08:21 ]
czy ktos mi pomoze ?? panowie litosci bo rece opadaja

[ Dodano: 2015-07-25, 18:07 ]
nikt nic nie wie nie ma pomyslu????

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 25 lip 2015, 20:48

Albo DV zepsute albo są dobre i sterowanie szwankuje, nie wiem jak jest w 2.7tt ale w 1.8T n249 steruje DV choć można pewnie go podłączyć wężykiem bezpośrednio za przepustnicą, spróbuj tak zrobić, może na coś wpadniesz.

ani-kon337
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2014, 21:20
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: ani-kon337 » 26 lip 2015, 08:19

w 2.7 n249 jest za przepustnica a dv zmienione

[ Dodano: 2015-07-26, 08:19 ]
dzieki za pomoc a moze sie wypowiedziec posiadacz 2.7??

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 26 lip 2015, 08:31

ani-kon337, -sprawdź opaskę od trójnika,albo załóż nową najlepiej . Masz jakiegoś wirusa czy standard? Sprawdzałeś błędy?? Nawet jeśli n249 jest uwalony to i tak nie powinien zwalać gumy. Możesz obejść n249 żeby sprawdzić.
340KM i 500NM :)

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 26 lip 2015, 10:17

ani-kon337 pisze:w 2.7 n249 jest za przepustnica a dv zmienione

W 1.8T też n249 bierze powietrze za przepustnicy, chodzi o to żeby podłączyć DV bez n249 tak jak jest w pierwszym 1.8T-AEB. To że DV jest zmienione nie musi koniecznie znaczyć że jest sprawne.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 26 lip 2015, 23:58

Zrób log 115 jak nie działa sterowanie dv to może być przeladowanie i po odjeciu gazu powietrze wychamowuje turbo. Przeladowanie może również powodować n75. Jakie logi 2.7 biturbo znajdziesz na forum wrzuć i będziemy analizować.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

ani-kon337
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2014, 21:20
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: ani-kon337 » 27 lip 2015, 05:35

chlopaki log czyli co??

[ Dodano: 2015-07-27, 05:35 ]
dodam ze przed rzutem gumy strasznie ja nadyma jak by miala peknac przy wyzszych obrotach

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 27 lip 2015, 09:15

Podłącz kompa i zobacz jakie masz błędy.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

ani-kon337
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2014, 21:20
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: ani-kon337 » 27 lip 2015, 16:48

na poczadku postu pisalem nie ma bledow

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 27 lip 2015, 22:44

Jak z rzuca trójnik to niemożliwe, że nie wywala żadnych błędów. Jaki masz progrsm do vaga?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

ani-kon337
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2014, 21:20
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: ani-kon337 » 28 lip 2015, 12:55

pokazalo mi tylko przy pierwszym razie 17743 usunolem go i juz nie wywala go .. a powiedz mi jeszcze kolego jaka ma byc prawidlowa temp zasysanego powietrza bo mi 70 stopni pokazuje.. a czy przyczyna tego moze byc ten map sensor co jest na tej gumie przy przepustnicy co mi ja zrzuca??

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 28 lip 2015, 13:03

Nie odpowiedziałeś na pytanie, na trójniku nie ma map sensora tylko czujnik temp zasysanego powietrza. Jak się mylę to ktoś mnie poprawi.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 28 lip 2015, 13:15

Na trójniku jest map sensor a czujnik zasysanego powietrza jest w kolektorze dolotowym od dołu za przepustnicą, zrób logi dynamiczne,70 stopni zasysanego powietrza to troszkę dużo.
340KM i 500NM :)

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 28 lip 2015, 13:19

Racja
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

ani-kon337
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 31 lip 2014, 21:20
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: ani-kon337 » 28 lip 2015, 15:26

czyli ten map sensor moze byc przyczyna??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga