Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Obniżając wymienic tylko sprężyny czy amor też?

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
ViktorPL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 gru 2013, 10:29
Lokalizacja: Jasło

Obniżając wymienic tylko sprężyny czy amor też?

Post autor: ViktorPL » 21 lip 2015, 12:19

Witam wszystkich Kolegów :)

Chciałbym się zapytać jak wyglądało u was obniżanie samochodu? Zdecydowałem się obniżyć auto o 30 mm i teraz nadchodzi mnie pytanie, wymienić jedynie sprężyny na eibach -30mm czy wymienić odrazu komplet z amortyzatorami? Jak to wygląda cenowo robocizna za taką operacje w polsce? Jako ciekawostkę dodam, że cena części jest niższa w niemczech niż w polsce :)

Pozdrawiam i zyczę milego dnia :)

masud

Post autor: masud » 21 lip 2015, 14:20

musisz wymienic i sprezyny i amorki. robocizna pewnie wyjdzie cie taniej w polsce ale ciezko powiedziec ile dokladnie. sprezyny komplet tutaj cie wyjda okolo 900zl. a jak bys chcial wlozyc amorki od sline to podejda ci sachsy sport komplet wychodzi w granicach 1600zl

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 21 lip 2015, 19:10

Eibachy pro kit, komplet do c6 sedan 3.0tdi w tym momencie na stronie eibacha 619zl/komplet. I jeszcze przesylka gratis, wiec cena super. A jak masz znajomego w Intercarsie to czasami jeszcze taniej.

Wymiana sprężyn jakies 200-300zł, zależy gdzie robisz. Mi znajomy sprężyny zmieniał za 100zł :D

Do takiego obniżenia ja bym amortyzatorów nie zmieniał. Jeżdziłem 3 lata na eibachach i seryjnych amortyuzatorach (fakt faktem to bylo bmw e46) i wszystko w porządku było, auto prowadziło się bardzo dobrze. Jak jeden amor mi się rozleciał to kupiłem komplet od mpakietu (czyli dedykowane do obniżonego zawiasu) i w sumie różnicy w prowadzeniu nie było (a byłem też na torze autem).
Ja z wymianą amorów poczekałbym po prostu do momentu aż się zużyją.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

b22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: b22 » 21 lip 2015, 20:02

tak jak kolega luk330 napisal nie musisz zmieniac amorkow do sprezyn -30 ja u siebie mam -40 i musialem zmienic amorki na s-line bo seryjne wytrzymaly mi 2miesiace :P
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 22 lip 2015, 17:58

Tak jak kolega wyżej pisze, spodziewaj się, że przyspieszysz wymianę amortyzatorów. Jak całe życie pracowały z seryjnymi sprężynami to niższe je szybciej wykończą ;)
Ale fakt faktem, jak już będziesz zmieniał to weź sobie takie do zawieszenia s-line ;)
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

ViktorPL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 11 gru 2013, 10:29
Lokalizacja: Jasło

Post autor: ViktorPL » 25 lip 2015, 09:53

luk330 pisze: Ale fakt faktem, jak już będziesz zmieniał to weź sobie takie do zawieszenia s-line ;)

mam w planach poprostu włożyć cały zestaw eibach pro kit b12. Juz nie mogę się doczekac by zobaczyć efekt

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja