Ja jak rozmawiałem ze świątkiem to podobno te dziurki to norma,faktycznie też tak miałemartur28 pisze:Te dziurki na zdjęciu nr 7 to już miałeś czy one powstały w czasie użytkowania.
Kurde chyba sprawdze wałki u siebie bo mam regenerowane u ÂŚwiątka
[a6c5 2,5tdi]hydraulika zaworowa
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
to po jakiego diabła te silniki mają taką moc? po co mi 150 czy 180 kucy,jeżeli nie mogę ich wykorzystać bo coś się rozleci?macieja910 pisze:To jak będą pracowały owe częśći zależy bardzo od twojego stylu jazdy. Jeżeli długo trzymasz silnik na wysokich obrotach czy też szybko przyśpieszasz częśći te mogą po jakimś czasie zacząć zawodzić
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
Ale co się ma rozlecieć :roll: jeżeli dbasz i jesteś świadomy ze np hydraulikę trzeba zrobić i to zawczasu ,a nie jak zacznie naper...ć jak byś młotem walił, to te auto będzie służyć ......
niestety nasza mentalność jest taka ,nawet ostatnio gdzieś ktoś pisał o wałkach ze ma wytarte ale lekko i jakiś macher ze stodoły mu powiedział ze można jeszcze jezdzić bo wałki wystarczą na 100tyś km i on to zlewa bo jeszcze wystarczy ,a potem się rozkraczy na środku drogi i będzie płakał ......... można tak wymieniać i wymieniać ,po to jest forum żeby czytać i brać do siebie to co mądre głowy mówią :!: i jeżeli uważasz ze ten silnik to największe g...o a 1.9 to extra klasa ,to wtedy podejmujesz decyzję ,ale jedna zasada, wpierw czytać a potem kupować ,byłoby po prostu mniej żalów wylewanych na forum . Prawdą jest to ze v6tdi należą do bardziej awaryjnych i tyle
niestety nasza mentalność jest taka ,nawet ostatnio gdzieś ktoś pisał o wałkach ze ma wytarte ale lekko i jakiś macher ze stodoły mu powiedział ze można jeszcze jezdzić bo wałki wystarczą na 100tyś km i on to zlewa bo jeszcze wystarczy ,a potem się rozkraczy na środku drogi i będzie płakał ......... można tak wymieniać i wymieniać ,po to jest forum żeby czytać i brać do siebie to co mądre głowy mówią :!: i jeżeli uważasz ze ten silnik to największe g...o a 1.9 to extra klasa ,to wtedy podejmujesz decyzję ,ale jedna zasada, wpierw czytać a potem kupować ,byłoby po prostu mniej żalów wylewanych na forum . Prawdą jest to ze v6tdi należą do bardziej awaryjnych i tyle
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
no nie o taką odpowiedź mi chodziło,ja ma m 2.5 tdi i ciskam mu kiedy chcę,oczywiście tylko na gorąco. i powiem,że wcale się nie martwię że po butowaniu niedługo stanę. moim zdaniem po to jest moc,żeby ją wykorzystywać i mniej więcej w takim celu auto posiada ten potencjał. dla porównania-posiadam kawaskę ZX9R. i kręcę ją pod czerwone pole kiedy tylko mam taką możliwość i nie mam obawy nagłej awarii. dlaczego więc nie mógłbym sobie pozwolić na mały rajdzik moją A szóstką? przecież to nie jest auto z epoki PRL-u. technologia znacznie poszła do przodu i nie wydaje mi się żeby AUDI zastosowało sobie w instrukcji NIE DEPTAć...
napisz jakie masz profity/udziały u swiatka ... dałem ci dowód na !@#$%^&*()_ robotę gościa - a ty mi tu wypisujesz że to deszcz pada ... piotruś albo jesteś wyjątkowo nierozgarnięty albo masz jakiś cel w reklamie "honorowej i doświadczonej firmy"Piotruś pisze:w sprawie wyjątkowo niejednoznacznej
firma jest tak honorowa że gdyby nie usłyszała o rzeczoznawcy biegłym sądowym - olała by sprawę z góry ...
co do doświadczenia - z tego co wiem - oxydują wałki gdzieś na slasku - nie u siebie - wnioskowac można że nie mają u siebie sprzętu do utwardzania wałków - tej tezy nie mogę poprzeć dokładnymi danymi - takie stwierdzenie wyczytałem od userów V6TDI ... ale coś w tym jest
fakty wyglądają następująco - dałem zdjęcia (spie4&^@#nych) wałków od swiatka - a ty na poparcie swoich tez nie dałeś nic ...
prosze - przestań wypisywac banialuki jaki to swiatek jest cacy - a jeśli chcesz go reklamowac - daj dowód - zrób zdjęcia regenerowanych wałków po przynajmniej 500 km ...
co do żużlu (porów) w wałkach - doskonale zdajesz sobie sprawę z tego że takich porów nie powinno być - wszystko ma swoją cenę - pewnie tolerujesz stan regenerowanych wałków bo się opłaca :oops:
Usunięto wulgaryzmy - ich stosowanie grozi warnem, a w konsekwencji nawet banem.
macieja910
Ostatnio zmieniony 11 mar 2009, 23:02 przez leo, łącznie zmieniany 1 raz.
leo ...
oczywiście że przystał - przestraszył się rzeczoznawcy (biegłego sądowego) oraz tego że mimo zapewnień z jego strony że odeśle moje wałki - zregenerował je i sprzedał ...Piotruś pisze:gwarant bardzo chętnie na to przystał
dostałem zwrot pieniędzy - i tak zakończyła się sprawa ...
uważam że świątek jako niemal legenda nie powinien pozwolić sobie na taką gafę
BTW - na " innym forum" też broniłeś swiatka ... chyba jednak masz jakieś udziały

przepraszam - jeśli poczułeś się urażony ... być może uniosłem się za bardzo :oops:
leo ...
Witam, ja sprzedaje wałki w cenie 2200leo pisze:ina to ori - żadnych wałków od swiątka - nawet swoich nie daj mu do regeneracji ... partactwo - tak tylko można okreslic jego regeneracje - co ciekawe - swiatek zaczał produkowac nowe wałki - wycinane z jednego kawałka materiału - równolegle regeneruje ale tu daje tylko pół roku gwarancji - wrzuce zdjęcia ogladniesz sobie dlaczego :evil: popękały po tygodniu ...
nowe wałki dostaniesz za 2600 w karpaczu jest firma która za taką cene sprzedaje - hydraulika kompletna to koszt mniej więcej 1400,-

Pozdrawiam
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Piotrze bardzo dziękuję za odpowiedź na moje pytanie.Jest tylko mały niedosyt a mianowicie czy INA to w końcu oryginalne elementy hydrauliki zaworowej montowane przez Audi i sprzedawane w ASO czy też nie??.Teraz tylko w tej kwestii mam mętlik w głowie:)
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Si, ale włoskie a ja piszę o niemieckim KSdziku88 pisze:ed ja mam wałki ze sklepu nowe za 1800

(KS, Kolbenschmidt, Pierburg - http://www.kspg-ag.de/index.php?fid=105&lang=3 )
Ostatnio zmieniony 12 mar 2009, 11:49 przez ed, łącznie zmieniany 2 razy.