Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6c5 2,5tdi]hydraulika zaworowa

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 11 mar 2009, 15:49

artur28 pisze:Te dziurki na zdjęciu nr 7 to już miałeś czy one powstały w czasie użytkowania.
Kurde chyba sprawdze wałki u siebie bo mam regenerowane u ÂŚwiątka
Ja jak rozmawiałem ze świątkiem to podobno te dziurki to norma,faktycznie też tak miałem

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 11 mar 2009, 15:53

macieja910 pisze:To jak będą pracowały owe częśći zależy bardzo od twojego stylu jazdy. Jeżeli długo trzymasz silnik na wysokich obrotach czy też szybko przyśpieszasz częśći te mogą po jakimś czasie zacząć zawodzić :-)
to po jakiego diabła te silniki mają taką moc? po co mi 150 czy 180 kucy,jeżeli nie mogę ich wykorzystać bo coś się rozleci?

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 11 mar 2009, 16:13

Ale co się ma rozlecieć :roll: jeżeli dbasz i jesteś świadomy ze np hydraulikę trzeba zrobić i to zawczasu ,a nie jak zacznie naper...ć jak byś młotem walił, to te auto będzie służyć ......
niestety nasza mentalność jest taka ,nawet ostatnio gdzieś ktoś pisał o wałkach ze ma wytarte ale lekko i jakiś macher ze stodoły mu powiedział ze można jeszcze jezdzić bo wałki wystarczą na 100tyś km i on to zlewa bo jeszcze wystarczy ,a potem się rozkraczy na środku drogi i będzie płakał ......... można tak wymieniać i wymieniać ,po to jest forum żeby czytać i brać do siebie to co mądre głowy mówią :!: i jeżeli uważasz ze ten silnik to największe g...o a 1.9 to extra klasa ,to wtedy podejmujesz decyzję ,ale jedna zasada, wpierw czytać a potem kupować ,byłoby po prostu mniej żalów wylewanych na forum . Prawdą jest to ze v6tdi należą do bardziej awaryjnych i tyle

Awatar użytkownika
leo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:52
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: leo » 11 mar 2009, 16:52

artur28 pisze:Te dziurki na zdjęciu nr 7 to już miałeś czy one powstały w czasie użytkowania
te dziurki to żużel - wynik obróbki termicznej ... nie powinno ich być - wałek powninien być tak napawany aby po obróbce mechanicznej nie było ubytków ...
leo ...

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 11 mar 2009, 17:03

Czyli jak dostałem z takimi dziurkami to mam je żle zregenerowane czy jak?
Mam to reklamować czy co?
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 11 mar 2009, 17:13

no nie o taką odpowiedź mi chodziło,ja ma m 2.5 tdi i ciskam mu kiedy chcę,oczywiście tylko na gorąco. i powiem,że wcale się nie martwię że po butowaniu niedługo stanę. moim zdaniem po to jest moc,żeby ją wykorzystywać i mniej więcej w takim celu auto posiada ten potencjał. dla porównania-posiadam kawaskę ZX9R. i kręcę ją pod czerwone pole kiedy tylko mam taką możliwość i nie mam obawy nagłej awarii. dlaczego więc nie mógłbym sobie pozwolić na mały rajdzik moją A szóstką? przecież to nie jest auto z epoki PRL-u. technologia znacznie poszła do przodu i nie wydaje mi się żeby AUDI zastosowało sobie w instrukcji NIE DEPTAć...

Awatar użytkownika
leo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:52
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: leo » 11 mar 2009, 17:25

artur28 pisze:Mam to reklamować czy co?
wątpię żeby to coś dało ... regenerowane wałki tak wyglądaja - jest to wynik sposobu regenerowania - nic z tym raczej nie zrobisz
leo ...

macieja910

Post autor: macieja910 » 11 mar 2009, 18:30

piotrekkawa widać, że mnie nie rozumiesz. Chodzi o to że niektórzy dieslem potrafią jechać przez prawie 50 km trzymając go na 4000 obr/min (byłem świadkiem). A w takich warunkach nawet silnik z czołgu się rozleci
Ostatnio zmieniony 11 mar 2009, 20:21 przez macieja910, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
leo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:52
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: leo » 11 mar 2009, 21:13

Piotruś pisze:w sprawie wyjątkowo niejednoznacznej
napisz jakie masz profity/udziały u swiatka ... dałem ci dowód na !@#$%^&*()_ robotę gościa - a ty mi tu wypisujesz że to deszcz pada ... piotruś albo jesteś wyjątkowo nierozgarnięty albo masz jakiś cel w reklamie "honorowej i doświadczonej firmy"
firma jest tak honorowa że gdyby nie usłyszała o rzeczoznawcy biegłym sądowym - olała by sprawę z góry ...
co do doświadczenia - z tego co wiem - oxydują wałki gdzieś na slasku - nie u siebie - wnioskowac można że nie mają u siebie sprzętu do utwardzania wałków - tej tezy nie mogę poprzeć dokładnymi danymi - takie stwierdzenie wyczytałem od userów V6TDI ... ale coś w tym jest

fakty wyglądają następująco - dałem zdjęcia (spie4&^@#nych) wałków od swiatka - a ty na poparcie swoich tez nie dałeś nic ...

prosze - przestań wypisywac banialuki jaki to swiatek jest cacy - a jeśli chcesz go reklamowac - daj dowód - zrób zdjęcia regenerowanych wałków po przynajmniej 500 km ...



co do żużlu (porów) w wałkach - doskonale zdajesz sobie sprawę z tego że takich porów nie powinno być - wszystko ma swoją cenę - pewnie tolerujesz stan regenerowanych wałków bo się opłaca :oops:

Usunięto wulgaryzmy - ich stosowanie grozi warnem, a w konsekwencji nawet banem.
macieja910
Ostatnio zmieniony 11 mar 2009, 23:02 przez leo, łącznie zmieniany 1 raz.
leo ...

Awatar użytkownika
leo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:52
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: leo » 11 mar 2009, 23:05

Piotruś pisze:gwarant bardzo chętnie na to przystał
oczywiście że przystał - przestraszył się rzeczoznawcy (biegłego sądowego) oraz tego że mimo zapewnień z jego strony że odeśle moje wałki - zregenerował je i sprzedał ...
dostałem zwrot pieniędzy - i tak zakończyła się sprawa ...
uważam że świątek jako niemal legenda nie powinien pozwolić sobie na taką gafę

BTW - na " innym forum" też broniłeś swiatka ... chyba jednak masz jakieś udziały ;-)

przepraszam - jeśli poczułeś się urażony ... być może uniosłem się za bardzo :oops:
leo ...

Awatar użytkownika
ed
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 08 mar 2009, 13:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ed » 11 mar 2009, 23:16

leo pisze:ina to ori - żadnych wałków od swiątka - nawet swoich nie daj mu do regeneracji ... partactwo - tak tylko można okreslic jego regeneracje - co ciekawe - swiatek zaczał produkowac nowe wałki - wycinane z jednego kawałka materiału - równolegle regeneruje ale tu daje tylko pół roku gwarancji - wrzuce zdjęcia ogladniesz sobie dlaczego :evil: popękały po tygodniu ...



nowe wałki dostaniesz za 2600 w karpaczu jest firma która za taką cene sprzedaje - hydraulika kompletna to koszt mniej więcej 1400,-
Witam, ja sprzedaje wałki w cenie 2200 ;)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 12 mar 2009, 00:26

Piotrze bardzo dziękuję za odpowiedź na moje pytanie.Jest tylko mały niedosyt a mianowicie czy INA to w końcu oryginalne elementy hydrauliki zaworowej montowane przez Audi i sprzedawane w ASO czy też nie??.Teraz tylko w tej kwestii mam mętlik w głowie:)
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 12 mar 2009, 01:45

ed ja mam wałki ze sklepu nowe za 1800 :)

Awatar użytkownika
ed
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 08 mar 2009, 13:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ed » 12 mar 2009, 08:51

dziku88 pisze:ed ja mam wałki ze sklepu nowe za 1800 :)
Si, ale włoskie a ja piszę o niemieckim KS ;), włoskie MOV-coś tam faktycznie w hurcie kosztują 1750 PLN ...

(KS, Kolbenschmidt, Pierburg - http://www.kspg-ag.de/index.php?fid=105&lang=3 )
Ostatnio zmieniony 12 mar 2009, 11:49 przez ed, łącznie zmieniany 2 razy.

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 12 mar 2009, 09:22

Piotruś pisze:Zadbaj "tylko" o 100% sprawność układu olejowego -
Możesz Mi to rozjaśnić bardziej?
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja